Kyle'ın anlatımıyla~
Okula gitmek için uyanmış ve hazırlanıyordum birden telefonuma mesaj geldi ve yerimden sıçradım.
_________________________________
Stanley adlı kişiden mesajınız varStan
Kyle okula gel
Hem de hemen
Çok önemli sana çok ihtiyacım var
Korkulcak bişey değil ama sorun etmeKyle
Ok geliyorum
_________________________________
Kafamdan sorular geçerken bir yandan okula yürüyordum. Okula geldiğimde Stan karşıma geçti ve beni hızlı hızlı okul tuvaletine çekiştirdi.
"Lan yavaş noluyo-"
"Şşş! Ses etme bizi duymasınlar."
Stan bunu dedikten sonra beni birden bir kabinin içine çekti ve kapıyı da kilitledi. Sonradan dikkat etmiştim Stan sarhoştu.. hay lanet-
"Bebeğim özledin mi beni?"
Bunu derken piç smile yapmasından bi boklar dönüyordu anlamıştım.
"Stan beni sikmeyi falan mı düşünüyorsun?"
"Nasıl anladın bebek?"
"Stan ben sana kendimi siktirmem."
⚠️SMUT ALERT/ SEVMEYENLER SMUT BİTİMİNE KADAR KAYDIRSIN⚠️
10 DAKİKA SONRA"Ahh..Stan götünü sikeyim.."
"Bin sana kendiymi siktiymem!"
Stan dalga geçip gülerken ben acıdan kıvranıyordum.
"Stan götüm acıyor gülme orospu!"
"Daha başlangıç bu miniğim:]"
O an Stan birden dudağıma yapıştı. Yanaklarım yanıyordu.. beni öperken bir yandan elini penisime koymuştu.
"Ah! Neyin peşindesin manyak herif-"
Birden dudakları ile dudaklarımı kapatıp beni susturdu. Fark etmeden inlemem hoşuna gidiyor gibiydi. Bunları yaparken bir yandan her yerimi ellemeye başlamıştı. En sonunda elini götüme koydu ve sıkmaya başladı. Götüm hassas noktamdı amk herifi..
Daha fazla karşılık veremedim ve kendimi ona bıraktım. Aniden altımı çıkardı ve bana baktı. Ben şokumu atlatamamışken o da alt kıyafetlerini soyunup bana yaklaştı. Yavaşça üstümdeki tişörtü de çıkardı ve boynumdan aşağı doğru yavaşça tüm vücudumu öpmeye başladı. Bacaklarıma geldiğinde bir eli ile ol bacağımı ovarken diğer eliyle aniden penisimi tutup ağzına aldı. Şoktan bir şey yapamazken ağzına aldığı penisimi emmeye başladı. Ben şoktan şok geçiriyordum o ise bir şey yokmuş gibi işine devam ediyordu. Fark etmeden ağzımdan ufak bir inilti çıkardım o ise bunu duyup daha sert devam etmeye başladı.
"Stan yavaşla acıtıyorsun!"
"Amacım da o prensim :]"
Sonunda alt kısmımdan ayrılıp boynuma yaklaştı ve boynumu emmeye başladı. O an tek umduğum şey emdiği yerin tişört giydiğimde gözükmeyeceği yerde olmasıydı.. Uzun süre boynumdan ayrılmadı ve aynı yeri emmeye devam etti sonunda boynumu ısırdı ve boynumdan ayrıldı. Boynum o an kanıyordu.. Stan boynuma tekrar uzanıp boynumdaki kanı emdi ve orayı temizledi.
"Stan birisi bizi görücek.."
"Endişelenme kimsenin ruhu duymayacak~"
Yine dudaklarımı öpmeye başlamıştı o sırada ani şekilde içime bir şeyin girdiğini hissettim.. Has siktir..
O an hissettiğim acının haddi hesabı yoktu. Acıyla inledim ve tam altıma bakıcakken Stan kafamı geri kendine çevirdi.
"Orda görülecek bir şey yok bebeğim~"
O gel-git yaparken ben inlemeye devam ediyordum. Bu şekilde devam ediyordu sonunda bitti derken kendi penisini benim ağzıma verdi ve emmem için zorladı mecburdum.. Bunu yaptığım sırada çok az da olsa ağzıma boşalmıştı. Bir anlık bir durum yaşadım ve sıvının büyük kısmını yuttum. Ne yalan söyleyim bu durum hoşuma gitmişti. Bu sefer kendi isteğimle onunkini ağzıma aldım ve emmeye başladım. Bunu bir süre tekrarladık ve her seferinde o boşalırken zevkle inliyordu. Cinsel ilişkimizi bitirmeden önce son bir öpüşme yaptık. Öpüşürken dilini birden ağzımın içine soktu aynı şekilde ona karşılık verdim. French kiss yaptıktan sonra o günlük cinsel ilişkimiz sona ermişti.. yani öyle umuyorum..
SMUT BİTTİ.
Tuvaletten çıktık ve ikimizde ter içindeydik. Yaklaşık 1.5-2 saattir tuvaletteydik. Yüzüme baktım. Kıyafetlerimizi giymek üzereydik ancak kıyafetlerimizi çıkarmamıza rağmen onlar bile berbat durumdaydı. Yedek kıyafetimiz bile yoktu..
"Off.. inanamıyorum ne yapıcaz şimdi?"
"Sakin ol buluruz bi yolunu."
O an Stan kıyafetlerimizi alıp suyun altına koydu.
Aferin gerizekalı aferin."Şimdi oldu."
"Bok oldu. Neresi oldu."
"Sus iki dakika giy şu kıyafetlerini."
"Hayatta olmaz hasta oluruz salak."
"Ya dinle bi a-"
"İyi tamam tamam sus."
Kıyafetlerimi giydim ve Stan'e baktım aynı şekilde o da kıyafetlerini giymiş bana bakıyordu.
"Şimdi.."
Birden kafamdan aşağı doğru bir soğuma hissettim. Senin gelmişini geçmişini s-
"Stan senin ben ta geçmişine kadar sikiyim tamam mı."
"Bekle iki dakika açıklama yapayım ya!"
"İyi tamma bağırma."
"Bak şimdi biz derse gidemedik ya hani şimdi de derse gidicez öğretmene Cartman bizi tuvalete kilitledi üstümüze de su döktü diyeceğiz."
"İlk defa zekanı kullandın aferin."
Gülümseyip kendi saçlarını ıslattıktan sonra çantaları aldı ve tuvaletten çıktık.
Sınıf kapısının önüne geldik ve kapıyı çaldık. Öğretmenden onay gelince kapıyı açtık ve içeri girdik.
"Oğlum? Bu haliniz ne sizin?"
"Hocam.."
Burda bitiriyom yoruldum aq okuldan yeni çıktım ztn ehem nys en geç iki hafta sonra yeni bölüm atarım haberiniz olsun baii<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kyle x Stan
RomanceSelamlar yine ironi ship kitaplarımdan ikinci bir parça yazıyorum. Bu sefer South Park adlı dizideki şu meşhur Stan x Kyle shipini yapacağım çok açıklamama gerek yok gibi South Park izleyenler için o zaman size iyi eğlenceler gençler. Not: kitapta f...