Dikkat: bu bölüm cinsellik içerir
~Kyle'ın anlatımıyla~
Yarın için heyecanlanıyordum ve yarının çabuk gelmesini bekliyordum. Tam hayallere dalmışken Ike odaya daldı.
"Ne sayıklıyordun sen?"
Hay amına koyim.. yine mi içimden düşünüp konuştum ben?
"Ike ne saçmalıyorsun sen?"
"Duydum bir şeyler dedin sankii-"
O an da onun üstüne atlayıp ağzını kapattım. Yapmasaydım anneme söylerdi puşt.
"Bir şey duymadın abicim sen düşünme bunları."
"Bir şartla."
"Şartın ne?"
"Anlamadığını söyleme."
"Of tamam tamam."
Ike'ın yine para istediği belliydi. Sakladığım yerden biraz para çıkardım ve ona verdim.
"Bizi rahatsız etmiyceğine söz ver."
"Biraz daha para verirsen seninle muhattap bile olmam."
"Pekala."
Şerefsiz şansını buldu ya istediği kadar para koparıyo. Söylenerek biraz daha para verdim ve odadan yolladım. En azından beni rahat bırakacak.
Sıkılıp aşağı indim annemler bir şeyler konuşuyordu ben ise mutfakta içicek ve atıştırmalık bulmaya çalışıyordum. O an Ike mutfağa geldi.
"Eğer beraber film izlersek sana atıştırmalıkların nerde olduğunu söyleyebilirim."
"Ne çıkarcı birisin sende tamam izleyebilirsin izin veriyorum."
Ike sırıtarak bir dolabı açtı ve atıştırmalık bir kaç yiyecek çıkardı. Bende dolaptan Ike'a ve kendime meyve suyu çıkardım ardından odaya gittik.
Ike her seferinde ne izliceğimizi söyleyip duruyor bende laptop kucağımda onun söylediği filmleri inceliyordum. En sonunda bir şey bulamayınca kararı bana bıraktı. Bir animasyon filmi açtım Ike kafasını bacağıma koydu ve izlemeye başladı. Bende onla beraber izledim. Ike olmasaydı daha yetişkin filmi tarzında şeyler izlicektim de bu veled varken zor biraz.
Bir saatin ardından Ike'ı bacağımda uyurken gördüm. Ben de filmden sıkıldığım için laptop'u kapattım ve yanıma koydum. Bir müddet Ike'ın saçlarını karıştırdıktan sonra uykum gelmişti. Ike'ı uyandırmadan bacağımdan kaldırdım ve onla yatağa uzandım. Sanki yanımda o değilde yastık varmış gibi sarıldım Ike'a. Çocuk yemin ediyorum işkence çekiyo benim gibi bi abisi olduğu için.
Sabah uyandığımda Ike'ın yerde uyuduğunu gördüm. Onu uyandırmaya çalıştım ama uyanmadı. Eğer şaka yapıyorsa yemin ederim çok fena döverim onu. Geri uzandığım sırada üstüme atladı.
"Kandırdım zırla şimdi!"
Ike üstümde tepinmeye başlayınca sinir oldum onu ensesinden tutup aşağı indim. Annem ikimizi görünce bi anlık "bunlar nasıl benim çocuğum" der gibi baktı ancak umrumda değildi. Ike'ı yere bıraktım ama düşmedi. Boyu nerdeyse benle aynı amk nasıl düşsün.
Ike gülmeye başladı sonrasında anneme sarıldı. Abine sarılma zaten hiç gerek yok. Annem orda kahvaltı hazırlamaya uğraşıyordu bizde onu rahatsız ediyorduk resmen.
"Anne."
"Ne var yine Kyle?"
"Bugün yakın bi arkadaşım bize gelicek haber veriyim dedim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kyle x Stan
RomanceSelamlar yine ironi ship kitaplarımdan ikinci bir parça yazıyorum. Bu sefer South Park adlı dizideki şu meşhur Stan x Kyle shipini yapacağım çok açıklamama gerek yok gibi South Park izleyenler için o zaman size iyi eğlenceler gençler. Not: kitapta f...