Önceki bölümden ufak hatırlatma
Stan ve Kyle sınıf kapısını tıklattı ve öğretmen izin verince içeri girdiler.
"Oğlum? Bu haliniz ne sizin?"
"Hocam.."
Şimdiki zaman
Kyle'ın anlatımıyla
"Hocam Cartman bize komik olduğunu düşündüğü bir şaka yaptı o yüzden bu durumdayız."
"Öyle mi? Eric Cartman! Buraya çabuk!"
"Ne?! İftira! Hem de kuru iftira! Yalancı köpekler ben bugün sizi görmedim bile!"
"Eric kapa çeneni bunları müdür odasında anlatırsın hadi yürüyün!"
~YARIM SAAT SONRA~
Müdürden topluca azar yemiştik ve bize saçma bir uzaklaştırma cezası vermişti. Eric hak ediyordu fakat biz suçsuzduk.
"Lanet aptal orospu.."
"Sizin yüzünüzden üçümüz de ceza aldık sırf siz dersten kaytarıp paçayı kurtarmak için yalan söylediğiniz için hem de!"
"Kapa çeneni Cartman!"
"Sen kapa çeneni yahudi orospusu!"
"İkinizde kapayın çenenizi."
"Sevgilini koru sende zaten. Neyse ben evime siktirip gidiyorum ne bok yerseniz yiyin."
Cartman giderken Stan onun arkasından haraket çekiyordu. Gülmemek için zor durduğum sırada aklıma bir şey gelmişti. Lan ben annemlere nasıl açıklayacam uzaklaştırma aldığımı?
"Ee Stanley?"
"Evet bebeğim?"
"Uzaklaştırma cezası bitene kadar sizde kalsam olur mu?"
"Saçmalama ne sıkıntısı istersen bizde yaşa umrumda değil daha mutlu olurum açıkcası."
"Cidden mi?"
"Cidden."
"Ailen bir şey demez mi?"
"Demezler ve sorgulamayı kes artık hem benim güzel planlarım var.."
"O sırıtış hiç normal gibi değil."
10 DK SONRA
Bir parkta oturmuş bir plan hakkında konuşuyorduk.
"Bak şimdi ailelerimize hiç belli etmeyeceğiz ceza aldığımızı."
"Nasıl?"
"Şimdi şöyle her zaman evden okula gider gibi çıkıcaz sonrasında ise okul bitiş saatinde eve döneceğiz. Ama istersen bizim evde de kalabiliriz annemler geç saatlere kadar çalışıyor nasıl olsa evde olmazlar."
"Bence ikisi de uyar sen seç nasıl olcağını."
"Bana kalırsa bizim evde kalalım yoksa dışarda biri görür filan sıkıntı baya."
"Senin amacın farklı da belli etmiyorsun."
"Hadi sus ve yürü eve gidiyoruz."
"Lan yavaş-"
Öküz gibi kolumdan çekip beni kendi evlerine doğru sürükledi. Can çekişiyor gibi görünüyordum ki zaten öyleydi de.
Yaklaşık 5 dklik yürüyüş sonrası evlerindeydik. Stan kapıyı açtı ve beni içeri davet etti. İçeri girdim ve ceketimi çıkarıp askılığa astım. Stan de aynı şekilde ceketini astı ve ayakkabılarını çıkardı ve ayağıyla onları kenara iteledi. Tam kendi ayakkabılarımı çıkarıcaktım ki Stan benden önce davranıp dizlerinin üstüne çöktü ve ayakkabı bağcıklarımı narin şekilde çözdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kyle x Stan
RomanceSelamlar yine ironi ship kitaplarımdan ikinci bir parça yazıyorum. Bu sefer South Park adlı dizideki şu meşhur Stan x Kyle shipini yapacağım çok açıklamama gerek yok gibi South Park izleyenler için o zaman size iyi eğlenceler gençler. Not: kitapta f...