köpek gibi duran yaban domuzu zeynep 🐖

14 2 1
                                    

Bayrak yerde kivrinirken hoca gelir ve onlara kızmaya başlar. Damar öpücüğü her ne kadar hocalara bayrağın da ona vurduğunu söylese de kendini anlatamaz ve ceza alır.

O sırada Löpçük her şeyin onun yüzünden olduğunu düşünüp vicdan azabı çekiyordur. Arkadaşları her ne kadar onu rahatlatmaya çalışsa da rahatlayamaz. Ve soluğu damar Öpucugunun evinin önünde alır.

Zile bassam mi basmasam mi diye düşündükten sonra telefondan mesaj atmaya karar verir.

Löpçük
Evinin önündeyim.

Damar Öpücüğü
Napiyorsun ya burada?

Löpçük
Özür dilerim
               (Görüldü)

Bir kac dakika sonra kapı birden açılır. Löpçük bunu beklemediği için yerinden sıçrar. Daha sonra olduğu yerde ayaklarına bakmaya başlar. Damar Öpucugunun yüzüne bakamıyordur.

"Niye zile basmadin?"

"Ee bilmem ki... Yaziverdim işte..."

"Iyi bari içeri gel istersen"

"O-olur. Tamam..."

Löpçük damar opucuyle beraber içeri girer. Bu eve ilk defa girişi değildi ama sanki yabanciymis gibi hissediyordu. Damar öpücüğü ise halinden memnundu. Löpçüğün buraya gelmesi onu neselendirmisti. Her ne kadar ailesi ile kavga etse de Löpçük bütün moralini yerine getirmeyi becermisti. Içten içe sevinçli olsa da bunu lopcuge göstermek istememişti.

"EE neden geldin?"

"Şey seni merak ettim"

"Hm... Bayrak nasılmış?"

"Biseyi yokmuş zaten o gün zirlamis yerde sadece... Ayrıldık zaten."

"En iyisi olmuş... Sen daha iyilerine layıksın.."

Löpçük bu söze her ne kadar sevinse de belli etmedi.

"S-saol... Harbi sen de öylesin ama şimdiye kadar hiç sevgilin olmadı.. Neden ki?"

"Iı şey... Boşver ya."

"Ya olm bana soylemicen de kimse soyliyeceksin hadi ya"

"S..sevdiğim biri var aslında..."

"NE!?"

Löpçük bir anda çığlığı basinca damar öpücüğü yerinden sıçrar ve konusmasina devam eder.

"Oğlum ne bagiriyorsun lan! Sessiz olsana komşular gelecek"

"Ya sen niye soylemedin bunu bana!? Kime aşıksın söyle hemen!"

"Söyleyemem canım ne yazık ki."

Çünkü o kişi sensin diye geçirir içinden.

"Ya uf başlıyacam hee niye söyleyezmissin!?"

"Ya söyleyemem işte sonra söylerim off"

"Peki!"

Ortam biraz sessizlestiken sonra damar öpücüğü konuşmaya başlar.

"E okuldakiler napiyo?"

"Iyi napsinlar onlar da seni bekliyor işte.."

"Iyiymiş..."

Löpçük ve damar öpücüğü bir kac saniyeliğine göz goze gelirler ve birbirlerine bakmaktan gözlerini cekemezler. Bunu ilk fark eden Löpçük olunca hemen gözünü ayırır ve kızarmaya başlar. Bunun üzerine damar opucuru kikirdar ve yatağına uzanır.

"Niye utandin? Hep yaptığımız şey.."

"Ha. Şey. Ne biliyim!?"

"Pfft sakın olsana yaa."

"Sana demesi kolay gay olan benim burda!"

"Olmadığımı nerden biliyorsun?..."

DAMARINDAKI ASK 😝🔥🥵Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin