mezuniyet macerasi 3_3

4 2 4
                                    

En son löpçük damar öpücüğünün kapısına dayanmış ama kapıyı damar öpücüğünün anası acmıstır(bezirganbası)

 O olaydan sonra löpçük evine gitti. Gözleri dolmuştu. Goddamn it. Löpçük glb gerçekten depresyona girecekti. Bu limitini aşıyordu... God damn it löpçük. DO NOT. PUSH. THE. FUCKİNG. LİMİTS AMK.


Sonraki gün löpçük annesinin ona seslenmesiyle yatağından kalktı... Doğru ya! Unutmuştu... Bugün meznyet vardi. Tamamen aklından çıkmıştı.... Bu halde nasıl meznyete gidebilirdi ki? Damar öpücüğünü düşünerek çekmekten hali kalmamıştı.(iç çekmekten)


Yapıcak bir şey yoktu. Ne de olsa ortaokuldan 2 kere mezyn olmiyacaktı..! Her ne kadar uzgun olursa olsun gene de yanında bıldırcın ve bıldırcın yumurtası da vardı. Onun yakın arkadaşları. 1 yıl nasıl bu kadar dolu dolu geçmişti anlamamıştı.... En son LGS'ye çalışmak yerine dört mevsim parkında st atıyodu.... Hem bayrakla yaşanmışlıkları da vardı. Ah bayrak Ah... Amına kodumun arabi....


Bu düşüncelere dalan löpçük hemen kendine geldi. Bir elbise seçmesi lazımdı. Klasik gömleğini ve pantolonunu giydi. Cübbesini ve kepini de alıp evden çıktı. Geç kalacaktı. Son hız koşuyordu....



Okul çok gürültülüydü. Görünüşe göre herkes yerini almıştı..? 


Kendi sınıfını bulmaya çalıştı. A evet bıldırcın yumurtası orada! Bıldırcın da var. Ve ee.....

İşte oradaydı... Damar öpücüğü.........












bunlar mezun olana kadar biz olduk neyse amk burdan zeynepe şöyle bir duyurum var. Sonunda ortaokul da bitti he zeynep.

Şöyle ki zeynep oppayla iyiki tanışmışım yanı sen olmasan 7 8 çöptü amk. Bazı salak sacma kavgalarımız oldu (lol yzunden?) olsun gene de ben cok eglendim seninleyken dertlerimi unuttugum oldu gulmekten karnımın agrıdıgı oldu az kalsın ucurumdan yuvarlandıgım oldu. yani açıkçası oldu da oldu iyi ki hep yanımdaymıssın iyi ki arkadas olmusuz iyi ki tanısmısız.

maybe in another life zeynep mira yanıma oturmaz ve ossurup ahlamazdı. ya da batu sırayo sırtlamaz biz de batunun envanterlerini kararlastırmazdık. mesela everskies oynamazdım o zaman hic alakamız olmazdı. belki de 7de okula gelmezdın? geleceksin ulan emir kipi

iyi ki varsın iyi ki tanıştık seni coook seviyorum canım zeynebim



aa zieyneb

-bayrak

DAMARINDAKI ASK 😝🔥🥵Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin