O gün Löpçüğün bayrakla konuşmasıyla bitti. Damar öpücüğü bu durumdan pek haz etmese de sesini çıkarmadı.
Ertesi gün ilk damar öpücüğü uyandı. Telefonuna baktığında instasindan bir arapdan takip isteği geldiğini gördü. Belli ki bu kişi bayrakti. Belki de o kadar kotu birisi değildir diye düşündü içinden. Üstünü giyinip günlük şeylerini yaptıktan sonra çantasını alıp Löpçüğün evine doğru gitti. Löpçük gene geç kalıyordu ama ona ragmen damar öpücüğü onu bekliyordu. Löpçük hazırlandı ve annesine bb dedikten sonra dışarı çıktı.
"Bugün otobüsle mi gitsek yaa çok yorucu oluyor"
Dedi Löpçük."Olur"
Dedi damar öpücüğüGene konuşa konuşa otobüs durağına doğru gittiler. Otobüs durağına geldiklerinde otobüs çok geçmeden gelmişti. Hemen otobüse bindiler ve yer bulmaya çalıştılar, fakat her yer dolmuştu. Bunun üzerine ayakta yol aldilar. Çok geçmeden Löpçük tanıdık birini gördü ve baktı ki o kişi bayraktı.
Hemen yanına koşarak gitti arkasından da damar öpücüğü geliyordu. Bayrağı sabah sabah görmek damar Öpucugunun sinirlerini attirmisti. Tabiki de damar öpücüğü sesini çıkarmadı fakat bayrak kaş göz hareketleri yapmaya başladı!?"Aa aşkım sende mi otobuslw gidiyirsun?"
Dedi Löpçük"A evet..."
Dedi bayrak"Ama aşkım senin evin yakın değil miydi hatta eve koşarak yemek yemeye gidiyorsun öğlen tenefusunde"
Bunun üzerine bayrak bir şey söyleyemedi. Bu duruma iyice iliskilenen damar öpücüğü söze karıştı.
"E madem evin yakın neden otobüsle geldin?"
Bayrak damar Öpucugu zaten sevmediği için onu terslemek çok da zor değildi.
"Seni ilgilendirmiyor hafız çocuğu bu benim ve sevgilim arasinda"
Damar öpücüğüne böyle seslenmesi sınırını bozmuştu.
"Ne demek hafız çocuğu ulan!?"
"Ne diyem şah mi diyem damar öpücüğü!!!"
"HURRA hafız diyeceksin tqss gibi hafız diyeceksin bayrakk!!"
"Ya uf yeter kavga etmeyin🥺"
Dedi Löpçük.Bunun üzerine ikili de sustu ve okula gidene kadar kimseden çıt çıkmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAMARINDAKI ASK 😝🔥🥵
RomanceKüçüklüğünden beri Löpçüğe aşık olan Damar Öpücüğü baskıcı bir aileye sahip olduğu için asla Löpçüğe açılamamıştır. Ancak bu aşkı sonsuza kadar içinde tutamayacağına karar verir...