Löpçük sınıfa çıktığında damar öpücüğü oturmuş sırasında uyukluyordu. Bunun üzerine Löpçük sırasının yanına geçti ve dizlerinin üstüne çökerek damar opucuguyle konuşmaya çalıştı.
"Psst uyan lan ders başlıyacak"
Damar öpücüğü Löpçüğün sesiyle irkildi ve hemen kalktı.
"Lan olm napoyon yaa off"
"Korkuttum mu seni pardon."
"Altıma sictim öyle yavaş yavaş yaklaşma bi dahakine"
"Tamam... Ha bide bayrakla konuştum ama gene kesin bilgi vermedi. Şu dönen denen kız geldi yanımıza daha konusamadim gittim bende. Pek sevmiyom o kızı."
"Neyse ya salla boşver. E napak"
"Gel bahçeye çıkak baya zaman olmuştu çıkmayali."
"Tamam"
Löpçük dizlerinin üstünden kalkar ve dizlerini silkeler. Yerler pis olduğu icin pantolonunun diz kısmı toz olmuştur fakat pek de önemsemez ve damar opucuguyle beraber dışarı çıkar.
"E şu dönen ve bayrak değil mi ya..? Neden bu kadar yakın duruyolar lan!"
Dedi damar öpücüğü"Hani lan nerde! Öyle bi şey varsa ağzına sicarim onun."
Löpçük bayrak ve donenin yanına gider damar öpücüğü de arkasından gelir ve olacakları tahmin eder. Hemen kavga izleme moduna girmeye başlar.
"Lan!"
"A..a Löpçük. Sen napiyosun burda sınıfa gitmicek miydin..?"
"Gittim. Ama sevgilimin bir orospu olduğunu öğrenince bir bakayım ben de diye düşündüm!"
"Aşkım nalaka ya normal normal oturuyoruz işte bak sen de öyle oturuyon arkadaslarinla hem"
"Aynı şey değil bayrak! Bu şüpheli davranışların beni cileden çıkarmaya başladı artık. Henüz 2 günlük sevgiliyiz benle ilgilenecegine gitmişsin donenle konuşup duruyorsun!"
Herkes gerilmisti ancak bayrak o kadar da gergin değildi. Sanki her gün bunu yapıyormuş gibi rahat bir şekilde istifini bozmadan konuşuyordu lopcukle. Ona göre yaptığı şeyin bir anlamı yoktu belki ama Löpçük onun davranışları yüzünden sinir krizi geçiriyordu.
"O zaman bende bunu yapayım çok arkadaşça bir şekilde!"
Löpçük cümlesini bitirir bitirmez arkasında duran damar öpücüğüne sımsıkı sarıldı ve yanağına küçük ama bir o kadar da sert olan bir öpücük kondurdu. Damar öpücüğü ilk başta ne yapacağını bilemedi ancak bayrağın o şaşkın yüzünü görünce kendini daha fazla tutamadı ve ona sarılan çocuğun incecik belini kendine doğru çekti ve o da ona sarıldı.
"LAN NAPIYORSUN SEN!"
Bayrak oturduğu yerden bir hisimla kalktı ve yumruğu damar Öpucugunun yüzüne geçirdi. Yumrukla sarsılan damar öpücüğü bir kaç adım geriledi ve sonra ona yapılanın aynısını bayrağa yaptı. Yüzüne güzel bir yumruğu yedikten sonra bayrak yere yığıldı. Löpçük ne yapacağını bilmiyor kime doğru egilse karar veremiyordu. Ancak o kendi kararını zaten aklından vermişti. Koşar adımlarla damar opucugune gitti ve ona sordu.
"Iyi misin..?".
"H.... Galiba ama o iyi değil"
Löpçük yerde kıvrılan bayrağa baktı. Evet damar öpücüğü güçlüydü ama o kadar da sert vurmamisti. Bu kadar zayıf birisiyle çıktığını bilmiyordu.
"HEY NOLUYOR ORADA!?"
Onları görenler çoktan öğretmenleri çağırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAMARINDAKI ASK 😝🔥🥵
RomanceKüçüklüğünden beri Löpçüğe aşık olan Damar Öpücüğü baskıcı bir aileye sahip olduğu için asla Löpçüğe açılamamıştır. Ancak bu aşkı sonsuza kadar içinde tutamayacağına karar verir...