Lider

28 2 3
                                    

Yazın en sıcak hâliyle güne başlanması için sanki bize emir veriyordu.Belki de o da kimimiz gibi yalnızdı ve birilerine ihtiyaç duyuyordu.Camdan giren ufak ama narin bir rüzgarın esmesi ile artık yataktan kalkmam gerektiğini öğrenmiş oldum,kendime aynada öylesine bir baktım harabe yapının çökmesine ramak kalmış gibiydim.

Üstümdekileri çıkarıp soğuk bir duşa girdim ve her zamanki gibi buzlu kahvemi alip kitapligimdan bir kitap seçtim, ve okumaya başladım.Uyandığım
da saat 9 gibiydi ancak zaman o kadar çabuk geçmişti ki saat çoktan 11 olmuştu.
Midemin kazındığını hissettim ancak karnım çok ağrıyor ve canım hiçbir şey istemiyordu.En iyisi doktora gitmekti kendimi çok iyi biliyordum,annem de olsaydı oyle derdi hatta birlikte de gidebilirdik kim bilir?

Odamdan çantamı ve motorun anahtarını aldim,yeni bir kask almıştım cok hoşuma gitmişti ayni annemin sevdiği gibi üstünde alevler vardi, keşke annem de yaşamış olsaydi ve kocaman kizinin onun hayallerini sürdürebildigini görseydi.
Doğrusu onu çok özlemiştim bir kaç defa mezarina gitmeyi istemiştim ancak abim oraya gidersem geri dönüşümün olmayacağını söylüyordu.

Motorumu kitleyip hastaneden girişimi yaptım ve beklemeye başladım, gelen geçen herkes
bakıyordu tamam gerçekten bitmiş gibi olabilirdim ama elimden eskisi gibi güçlü olmak gelmiyordu,sonunda sıra bana gelmişti.Bu doktor da ayni seyleri zirvalayip iki üç tane vitamin yazıp gönderdi,tabi ki evde milyon tane aynı şeyden olduğu için bugün de param bana kalmıştı.

Telefonuma mesaj gelmesiyle düşüncelerimden siyrildim akşam büyük bir yarış olacağını söylüyorlar ve katılıp katılmayacağımi soruyorlardi, onları net bir ifadeyle reddettim ve yoluma devam ettim,evin önüne geldiğimde daha önce hic karşılaşmadıgim bir kadin ve adam kavga ediyorlardi biraz izledikten sonra kadına yönelik bir şey yapmamasi adina yanlarina gittim.

Kadin beni gördüğünde şaşırmış bir ifadeyle baktı,evet anlayabiliyorum bu tür hanzolarin burda
değil hapiste olmasi gerekiyordu.Adam kilolu ve yaklaşık 35 yasinda gibiydi, üstüne bir kaç adim daha yaklaştım ve yüzünün ortasina hayatında unutamayacağı yumruk indirdim.Kadin telaşla kaçarken adam bayilip kalmıştı.

Ellerimi çırpıp eve doğru yürümeye başladim ve eve girip kendimi koltuğa bıraktım ve az da olsa rahatlamıştım.Tam uykuya dalacakken hangi meymenetsizin
aradiginda baktigimda Aslan'in aradığını gördüm içimden hiç açmak istemesemde
zorunda kalmış gibi hissediyordum.

-Efendim Aslan?

-Şey benim sana bir şey söylemem lazım
ama kızmayacağına dair söz ver.

Yine ne yapmıştır Allah bilir.
-Söyle Aslan yine ne yaptın?

-Ben bu akşam ki motor yarışına seni davet ettikleri mesaji göndermiştim ve sen de reddetmistin ya,Elfin üzgünüm ama o...

-Bana sakin benim adima konuşup teklifi kabul ettiğini soyleme, geçen yaptığında affetmistim bu sefer seni silerim.

-Üzgünüm Elfin ama adamlar cok iyi para veriyorlardi lütfen akşama hazir ol

-Aslan seni gördüğüm yerde öldüreceğim pislik adam,neden adıma şeyler kabul ediyorsun.Cevap versene pislik adam.

Kime diyordum ki çoktan telefon yüzüme kapanmış ve kendi kendime konuşuyordum.Kafayi siyirmama ramak kalmıştı,1 hafta sonra zaten büyük finaller vardi o zamana kadar kendimi toparlayıp gelecektim şimdi vasıfsız halimle ne yapacaktim.Adama neden kabul ettin diyorum iyi para var diyor,Allah'ım neden düzgün biri yok hayatımda.

Gerçeklerle bir süre cebellestim ama yarışın baslamasina 4 saat gibi bir süre kalmıştı,ilk benim hazirlanmam sonra da hiz tutkunu oğlumu hazırlamam gerekiyordu.Kendi hazırlıklarımi bitirip aynada kendime öylece bakakaldim ne kadar çok anneme benziyordum,bu halimle baya bir gurur duymuştum.

Ardindan oğluma baktığımda onun benden daha güzel olduğunu görmekle şehvetlendim.Ergenligimden beri spor yaptığım icin fiziğim oldukça harikaydi,motorun üstünde fevkalade duruyordum ve bu beni daha da isteklendiriyordu.Her ne kadar başta istememiş olsam da kendimi bu akşama toparlanmış ve hazır hissediyordum.

Yarışın baslamasina 15 dakika gibi bir süre kalmıştı tum localar ve tribünler dolup tasmisti aslinda kalabalik olurdu ama bu kadar olamazdı acaba beni isteyen adamlar kimlerdi?

Herkes yarış çizgisinde toplanmış ve son kontroller yapılıyordu rakiplerimi daha önce yenmistim.Çağıl ve Meri onlari bu sefer de alacak ve bana sunulan ücreti alacaktım.Tribün büyük bir coşkuyla ismimi sayikliyordu,bu demektir ki bu oyunun lideri benim.Son 3,2,1🏁

Yarış var gücüyle ilerliyordu ve ben tum gücümü yansıtıyor ve tribündekilerin ayağa kalkmasına sebep oluyordum.Son bir viraj kalmıştı burayi atlatirsam en iyisi ben olacaktim ve hizimi hafif bir tonlamayla düşürürken virajdan basariyla dönmüştüm Meri yi görebiliyordum hızını
ayarlayamamis ve kontrolünü kaybetmisti.

Yalnızca çağıl ve ben kalmıştık,son virajı da önde atlattim ve sıra o büyük haraketimi yapmama gelmişti tüm yarışlarda aynı haraketle daha büyük bütçeler kazaniyordum.Hizimi stabil tutarak motorun oturma yerine ellerimi koyarak ayaklarimi yukarıya kaldırdım ve başarılı sekilde akrobasi gösterisini tamamladim ve yarış cizgisinden birinci olarak geçtim,herkes ayağa kalkmış ve büyük alkislar ıslıklar caliniyordu.Gözüm bana bahis oynayan locaya takıldı gördüğüm yüz ona aitti,babama.

Ateşin KanadıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin