Kopan ipler

5 0 0
                                    

Bı anlık boşluğun içinde gel git yaşıyordum
cevremde birileri vardi bagiriyorlardi belki ama sadece dipten gelen bir ses vardı
Ne onlara cevap verebilecek bir halim ne de gozlerimi daha fazla açık tutacak halim kalmamıştı,en sonunda kendimi uykunun kollarina bıraktım.

-Bura neresi lan,hangi ibne beni kaçırdı.
Daha önce burda olmadigima yemin edebilirdim,ne ara kim,neden getirmişti?

-Sakin ol fıstığım şuan hastanedeyiz, ufak süreli bayilma geçirdin.Sana ne olduğunu biraz daha iyi olunca anlatacağım.

-Ya şimdi anlatmani istiyorsam,bana olan biteni neden şuan burada olduğumu söyle.

-ELFİN!
Aslanın sesini duymamla kapıya yöneldim basim cok agriyordu zaten basima ne geldiyse bu boktan gelmisti.
-Bok var geldin.

-Öyle deme atesin kanadi,hastaneye yatirdilar deyince ne yapacağımı şaşırdım hemen koştum yanına.

-SUS! Aslani kendime cektim yoksa rahat durmayacagi belliydi.tum gizli seylerimizi her an burda ortaya yayabilirdi.Samimiyetsiz bir gülüşle "hoşgeldin canim dostum ya"dedim ve yanimda oturmasini bekledim.Koltugu cekti ve bana bakıp bakip burnunu çekiyordu.Babama ve Alpe müsade etmeleri icin elimle isaret ettim ve odadan çıktılar.

-Anlat ne oldu ben kac gündür buradayım,viraj finaller bitmedi değil mi öyle bir şey olsun seni doğduğuna pişman ederim,cevap ver lan.

-bi musade et ablacım anlatiyorum iyi dinle bi daha anlatmam.Simdi sen 2 gündür hastanedesin.

-oha daha yatsaymisim olmamis finallere de babannemi sokariz.

-bi sus ya,devam ediyorum sonra sen babanla gorusmeye gitmissin yaninda ki o zerzavatla her neyse beni çağırmadigin icin sana küstüm ama dayanamayip geldim işte.

-devam!

-ökuz bu kiz ya,baban terbiye vermedi mi siçan tamam değer vermiyorum sana

-aslan ya kendin atla aşağıya ya da ben katil olacağım.Bana öyle bakmayi kes!

-Her neyse sonra seni biri aramış numara evinizin yaninda yasayan yaşlı bir teyzeye ait evinin yandığını söylemiş.Sen de o panik haliyle kriz gecirip bayilmissin ve 2 gündür seni bekliyoruz hanfendi.

-Lan benim evim yaniyor niye en son benim haberim oluyor,bı de bunu normal niye anlatiyorsun o orman çocuklarını kaçtığı amozonlarina sokmazsam ben de ates değilim,a pardon elfin değilim.

-Atesim güzel kizim biz senjn telefon kayıtlarına baktik en son kimle konuştuğunu ve o çağıl pici den baska kimse suçlu gözükmüyordu,evinin de sadece çatısı tutusmus halledecekler o zamana kadar bendesin.

-Ulan bu yapani senden önce ben bulacagim anasini aglaticam hep mi beni bulurlar,her neyse Aslan şimdi sana bazi şeyler anlatacagim bana bu konuda yardımcı olmani istiyorum çünkü kafam çok karışık.

-Tabi guzellik,anlat bakalim.

-Babamin neden burda olduğunu o kadar yil sonra neden suan burada cok sorgulamissindir kesin sanki sana soylemeden gizlice onla bulustugumu filan da dusunmussundur ama öyle bir sey olmadi cumartesi günü Alple konusurlarken her şeyi duydum ve Alp de bana her seyi anlatti beni görmek istiyormus ve bildigin üzere ki sen bunu benden de iyi biliyordun,bahsi oynayan onlarmis (bu seni gebertecegim anlamina geliyor kaç Aslan kaç)daha sonra zaten yangin filan derken suan buradayim, öğrenmek istedigim şeyler babam neden onca yil sonra neyine guvenerek geldi?
İkincisi o yasli teyze benim numarami nerden buldu ve kim bunu iyice araştır?
Son olarak da zore kafede ki sana fotoğrafını attigim çocuğu arastir ona da iyi bi faça atmaliyim tamam mi minik aslancik.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 15 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ateşin KanadıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin