Kouzla rodu Thornů

20 2 5
                                    

Autor - Margaret Rogersonová

Ilustrátor - nemá ilustrace 

Literární žánr - Fantasy

Překladatel -  Pavla Kubešová

Počet stran - 443


Za devatero vesmíry a devatero galaxiemi žil byl jeden světadíl, který jak tak koukám ani nemá jméno. Jméno má zde jen pět magických veleknihoven a hlavní město. 

Dobře, dobře. Už končím. Takže, jak už jsem naznačila, kniha pochází ze zcela vymyšleného fantasy světa, kde vládnou magistrové alias čarodějové a jejich démoni. Mimo jiné se tu také vyskytují nebezpečné grimoáry, které mají vlastní mysl i duši. A ne vždy jsou úplně přátelské. 

Je to originální a neohraný nápad. Autorka si s vymýšlením příběhu dala jistě spoustu práce. Nechybí tu tajemství, napínavé části, i romantická linka. Místy jsou zde i vtipné kapitoly, to se taky musí nechat. 

Za mě je to spíše taková oddechovka. Já to četla uprostřed války v jiné knížce a potřebovala jsem něco klidnějšího. Ano nechybí tu akční scény, ovšem je jich zde poněkud míň. A děj je vcelku předvídatelný.  

Já si knížku užila, odpočinula jsem si u ní a pak jsem se opět mohla vrátit k válčení ve Skleněném trůnu. Je to úplně ideální knížka pro ty, kteří nemají rádi zapálené války, ale spíše mírumilovnější děj. 

A řeknu vám rovnou. Ať se budete přemáhat, jak chcete, vaší nejoblíbenější postavou stejně bude Silas/Silariathas. A přesně proto na téhle knížce nejvíc oceňuji poslední větu. Autorka to udělala tak šikovně, že to zůstává otevřené, ale jakoby není. No pochopíte...

KnihomolKde žijí příběhy. Začni objevovat