*Bölüme başlamak*
•Temas bağımlısı
•Evebeyn problemlerini hiç umursamıyor ama seni asla onlar gibi yitirmeyecek.
•Aşık olduğu zaman çok belli ediyor ve Nobara&İtadori ikilisi zaten bu çocuğa bir kısmet bulmak istediği için...Yani.
•Güldüğün zaman kızarır.
•Uyumayı sever.
•Seninle görevlere çıkmaz çünkü sana zarar verebileceğinden ya da dikkatini dağıtabileceğinden korkuyor.(E yanımızda olsan koruyabilirsin ama...)
•Gojo-sensei sizi fark eder ve datelerinizi mahveder.(onun işi bu canım alışacaksın bir şekilde.)
•Akşam yürüyüşleri~
•Resim yeteneği var.
•İtadori sana "Onun hakkında ne düşünüyorsun?",diye soracaktır.Ama aslında bunu o ona sordurdu.
•İtadori ya da Kugisaki onu gaza getirir.Arkandan sarılabilir kalp krizi kapıda yani.
•Regl olduğunda birsürü çikolata bırakır odana.
•Adam elini sallasa mona lisa.Yemek konusunda da öyle.
•Tavuklu yiyecekler favorisi.
•Müzik dinlemeyi çok seviyor.
•Masum bir çocuk oluyor bazen.
•Rimel sürdüğünü bilmeyen kaldı mı bu arada?
•Kirpikleri mükemmel.(özneldir.)
•Until I Found you vb. şarkılar dinletirseniz beğenir.
•Korku filmlerini izlerken gülüyor.
(Bunlardan mı korkuyorsunuz diyor.)•Çok çabuk kızarıyor.
•Pda insanı değil.Bir sevgi kırıntısı gösterseniz domatese dönüşür.(Herkesin içinde sevgi göstermek ona göre değil.)
•Nobara"Bu sana aşık galiba.",der ve "Sen onu seviyor musun?",diye sorular sorar.Gerçekten de senin için endişeleniyor.
•"Niye o ki?"
•Kıskanç olabilir ama bunu sana asla yansıtmamaya çalışır.Mesela diyelim sana yol sorarken falan sana yürüyo çok pis bir bakış atar adam ne olduğunu dahi anlamaz PDKFJDK.
•Kahve>>>
•Arctic Monkeys sever.
•Doğum gününde sana onu hatırlatacak güzel hediyeler alır<3
•Yorgunkenki sesi>>>>
•Omzunda uyuya kalması>>
•Sürekli hasta oluyor.Bağışıklığı biraz da olsun zayıf.
•Isfj mbti kişiliğine sahip.Yani bu da onun kalitesini ortaya koyuyor.
•Gojo-sensei'den izin alır ve oda ziyaretleri yaparsınız.
•Kaliteli insan.Onunla olunca gerçekten de zamanın geçtiğini hissetmiyorsun.
•Saçlarıyla oynarsın.Normalde kimseye izin vermez ama sen yapınca rahatlıyor.(nE-)
•Eğer büyücülükten başka bir mesleği olsaymış bu büyük ihtimalle sanatsal bir meslek olurdu.
•Eşleşen eşyalarınız var.(örneğin telefon kılıfı ya da kolye.)
•Adamın sağı solu belli değil bazen çok olgun oluyor bazen de çok çocuksu.
•Köpeklerini seversiniz.
•Hayvanları seviyor hayvanlar da onu.
•Eğer güçlüysen senden daha güçlü olmak istiyor çünkü seni koruyabilmek istiyor.Onun için önemlisin.(nE?)
•Her sabah alından ✨mUck✨
•Eğer sana çok güvenirse geçmişini anlatır.
•Geçmişini anlatırken gülümsüyor çünkü sana karşı güçlü durmak zorunda hissediyor.
•Ağladığında hemen sarılır ve bitene kadar böyle kalalım falan der.(Yani istersen ewleniriz...)
Bölüm sonu😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JUJUTSU KAİSEN TEPKİ/HEADCANONS!
De TodoBu kitabımı Jujutsu Kaisen'e shiftlenmek isteyenler ya da başıboş canı sıkıldığı için okuyan insanları düşünüp de yazdım.Evet,ben de onlarla bir gün tanışmak isterdim!