°•Tepki♡(ama onların sewisin)•°

420 11 11
                                    


Pov;Onlara arkadan sarıldın.

Gojo;İlk önce ne olduğunu anlamadı.Arkasına bakmasına gerek yoktu çünkü tekniği sayesinde senin olduğunu anladı.Gülümseyip sana sıkıca sarıldı ve bir yere bir şeyler yemeye gittiniz.

Megumi;İlk önce anlamadı ama sonra senin olduğunu gördü.Domatese dönmedi ama hatrı sayılacak bir şekilde kızardı."Sen isen söylesene aq.",dedi.Sen buna gülmeye başladın ve o da senin gülümsemene baktı.O senin kadar kahkaha atmadı.Sadece gülümseyip seni seyretti.Hatta köpeklerini de sevdin....

İtadori;İlkten senin kim olduğunu anladı.O da sana sıkıca sarıldı.Sarıldıktan sonra "normal bir şekilde de sarılabilirdin.Seni yemezdim yani.",dedi ve güldü.Siz de güldünüz ve bunun bir challenge olduğunu söylediniz hemencecik.Senle challenge yapmak istedi ve kabul ettiniz.

Kugisaki;İlk önce "nE-",dedi ve refleks olarak yanlışlıkla hafif bir yumruk attı(neydi günahım?)sonra da dalgayla; "Benim ben seni çivi kafa!",dedin ve "Ne dedin lan sen!",dedi.Kugisaki senden asla özür dilemedi ve sen de dilemedin.Sonra da Kugisaki;"Tamam,barışalım ama beraber alışverişe gidelim.",dedi ve barıştınız.(O size bir şeyler aldırdı siz de ona KDNSJF)

Maki;
Aynen de şöyle oldu canlarım;
Siz sevgiyi biraz fazla kaçırdınız ve üstüne atlar gibi sarıldınız onu çok seviyorsunuz.(ehe)
"Ay hoşt ulan!"
"Aşk olsun."
"Oldu zaten!Bir daha böyle korkutma beni."
"Yoksa?"
"Sana acımam ve götüne sopa yersin."
"Sarılmak da mı suç yani?"
"Korkudan ebemin nikahına gittim aq ne sarılması uçtun uçtun!"
"Eh,sen de haklısın..."

İnumaki;Evet,ona da aynı Maki"ye sarıldığın gibi sarıldın.Bir an korktu ama sonra;
"Somon somon!"
"Özür dilerim,bir challenge'tı.Eğer bir yerini kırdıysam özür dilerim."
,dedin.İnumaki de işaret parmağını sağa sola sallayarak;"Pirinç pirinç!"(Türkçe meali;hayır,sorun değil),dedi ve size sıkıca sarıldı.(Lan senin tatlılığını yerim mq:3)

Panda;O da sana sarılacaktır.(bir dakika sen bununla sew oldun mu ki-)
Çok yumuşak tüyleri var ve bakım yapıyor.Yumuş yumuş,değil mi?

Okkotsu;İlk önce bir sıçış yaşar ama sonra senin olduğunu öğrenir.O da sana sarılır ve bunu neden yaptığını sorar.

Getou Suguru;Derin düşüncelere dalmışken birisine ihtiyaç duyuyor ve ne tesadüf!Sen varsın.O da sana sıkıca sarıldı ve seninle sohbet etmeye başladı.(ona yoldan dönmemesini söyle kurban olayım.)

Kenjaku;Tınlamadı.(niye...)

Mahito;O zaten bir sevgi pıtırcığı olacağı için o da sana sıkıca sarılacaktır.(mahito sevmiyorum ama sevenlere de saygı duyuyorum vesselam.)

Toji;"nE-",dedi ve sana garipçe baktı.Sen de "Ne bakıyorsun lan andaval sarılmayacak mısın bana!",bakışı attın ve senden korktu JDNEFJ.Ve;"Ya neyse hadi sarılayım gel.",dedi ve sarıldınız.

Nanami;Gülümser.Ayrıntıya girmeyeceğim çünkü bu kadar ship senaryosu yazınca domatese dönüyorum JFNDKDS.

Mei Mei;"Ya şey aşkım paran var mıı",dedi.Evet,aynen bunu dedi.

Choso;O da aynı İtadori gibiydi.Ona sıkıca sarıldın ve nedense sana bir yuvaymış gibi rahat hissettirdi.(way mq)

Sukuna;
''?????????"(böyle bir tepki verir.)

Sonra sana sarılır."Sana planlarımı anlatayım mı?",der ve başlatır kendini övüp planlarını anlatmaya.(ama hep senin gözlerine bakar uu)

Junpei;O kadar samimi ve mükemmel ki.O da adam gibi tepki veren krallardan/kraliçelerden birisi.

Tsumiki;"Ya canım sen bana mı sarıldıın!Hiç farketmemişim!Ama enişten görürse ağzına sıçar biliyorsun değil mi?"

Shouko İeiri;"Ne yapıyorsun,sigara içiyorum.",dedi ve bilmem kaçıncı sigarasıydı bu.Sen de kutuyu yere attın ve;"Salak mısın Cemile!",dedi birden.Sen de dedin ki(adam adam);"Neden ben varken sigara senin merhemin oluyor?".O da donup kaldı ve o gün bir daha sogara içmedi.

Zoro;Neredeyim ben mq!

Y/N;Lan sen şey değil misin-

Zoro;Luffy'i gördün mü?

Luffy;ZOOOROOOOOOOOOĞ!Gel Sanji et yapmış ulan mis gibi kokuyoooor!

Zoro;Aha bu benimki!,dedi sevinmiş bir şekilde.

Y/N;Bir daha buraya gelirsen numaranı alırım.(göz kırpwaq)

Zoro;Tc numarası mı?

Y/N;nE?

●~♡~●
İstek alıyorum bu arada istediğinizi yazabilirsiniz<33

JUJUTSU KAİSEN TEPKİ/HEADCANONS!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin