Uyandığımda dün geceyi hatırladım ve içimde garip bir his oluştu.çok utanıyordum ve bından sonra nasıl recepin suratına bakacağımı bilmiyordum. bunları düşünürken yan odadan bir çığlık duydum ve koşarak odaya gittim. dün elina çok sarhoş olduğu için onu benim eve getir miştim. Odaya girdim ve elinayı gordüm,telefonu elinde sırıtıyordu yaklaştım ve "lan neden bağrıyon korktum bir şey oldu sandım"dedim beni yatağa çekti ve kendisinin yanina oturmamı sağladı"gıcık oldum venüs GICIK OLDUUUM" "tamam kızım bağırma kulağımın dibinde ne oldu söyle bakayım" "şu emirhan denen herif mesaj atmış" "bende ne oldu sandım ya. dün böyle demiyordun ama resmen flörtleşiyordunuz " "yok ya biz sizin gibi tekilaları döküp yalamıyor duk" utançtan kızarma başlamıştım"ayyyy şu tatlılığa bakkk utandııı" "tamam elina yeter artık" "tamam sustum"dedi ve ağzına hayali bir fer muğar çekti "kalk artık şimdi taşınma zamanı. Eşyaları gelip götürücekler" tamam dedi ve yataktan kalktı.
Kahvaltı yaptık. ve yeni evime doğru gitmeye başladık.
___________________________________
taşınma işi bitti ve elina da artık kendi evine gitti bende marketten birşeyler almak için dışarı çıktım. Marketten dönerken recepin o meşhur subarusunu gördüm benim yaşadığım sitenin içine giriyordu. Ona görünmek istemediğim için hızla sitenin içine girdim ve kendi dayreme geçtim. Benim dayrem 18'inci kattaydı. On dakika geçmişti ki kapı çaldı. kapıya doğru gittim be açtım. kapıyı açtığımda karşımdaki kişinin burda olduğuna inan miyordum. Oda benim kadar şaşkındı."venüs?!senin burda ne işin var?"diye sordu bana"asıl senin burda ne işin var. Burası benim evim" "NE" diye söyledi yüksek sesle ve çok şaşırmıştı"ne bağrıyon be. senin burda ne işin var?"
"Şu karşındaki benim dayrem. yeni koşu gelicekti selam vermeye ve tanoşmaya gelmiştim ama meğerse tanıyor muşum yeni komşumu" "nasıl yani?baya baya komşu olduk senle yani? Ayyyy çok korkunç"
"Nesi korkunç bunun?" "Aşırı egoist ve mızıkçı olduğun için korkunç bir durum"
güldü ve"inan öyle değilim.neyse bir kahve ikram etmicek misin komşuna!?"
gözdevirdim ve içeri girmesi için kenara çekildi"hadi gel bakalım"
içeri geçti ve salona gidip oturdu mutfağa yonlendim ve bana seslendiğini duydum"ha bu arada sakın zehir dökeyim deme çünkü ben içmeden önce sen içiceksin"dedi "haha çok komiksiniz bügün recep bey"dedim ve mutfağa geçtim. Kahveleri yaptım ve salona geçtim telefonuyla uğraşıyordu.
beni gördüğünde telefonu kenara koydu ve bana bakmaya başladı
Kahveyi önündeki masaya koydum ve kendim de oturmaya gittim ki "gel bir yudum iç bundan" dedi"ne münasebet"
"zehir dükmediğinden emin olmam gerek"dedi ve kahveyi bana uzatı"ciddi olamazsın"
"Çok ciddiyim" dedi ve kahveyi elime verdi"çok gıcıksın"dedim ve kahveden çok az içtim
"Tamam testten geçtin" dedi ve güldü. gözdevirdim ve kahvemi içmeye koyuldum
recepin gözü gitarıma kaydı ve şaşkınlıkla bana baktı"çalmayı biliyor musun?"dedi "tabiki biliyorum"dedim"ee birleyler çal sana bize"
"Çok isterdim ama havamda değilim"dedim"neden ki?" "Bilmiyorum ya hiç iyi hissetmiyorum" dedim halsizce"yeni taşındığın için yorgunsundur gidip dinlenmen gerek"dedi bana"evet sanırım"
"Bende yavaştan kalkıyım yarın sabah erken uyanıcam" dedi ve kapıya doğru gitti"hemen gidecek misin?"dedim bende"evet gideyim artık. Tanışmamız pek iyi geçmedi ama artık komşu olduğumuz için aramızı düzeltmemiz gerek"dedi ve bana gülümsedi"evet haklısın"dedim ve bende ona gülümsedim. elina uzatı ve bende elini sıktım"iyi geceler komşu"dedi ve güldü
bende güldüm ve"sanada dedim" kapısının önüne gitmişti ki bana döndü ve"evine beklerim ama sık sık gelmelisn"dedi"tabi olur ama sende gelmelisin"dedim bende
gülümsedi ve"merak etme o kadar gelicem ki yorulup evden atıcaksın beni"bu söylediğinin üstüne ikimiz de kahkahalarla gülmeye başladık. Sonra recep evine girdi ve kapıyı kapattı bende kapıyı kapatım ve düşündüm ki recep o kadar da gıcık değilmiş onu tanıyınca insanın kanı ısınıyordu.