12

103 9 3
                                    

Receple sevgili olmamızdan bir hafta geçmişti çocuklara söylediğimizde deha ve emirhan hiç şaşırmadılar bizim zaten sevgili olduğumuzu ama onlara söylemediğimizi düşünüyorlardı kuty ve ege de çok şaşırdılar sonra kuty. biraz recepi tenbihledi  ve elinaysa söylediği doğru çıktığı için götü
kalkmıştı ama o zaten emirhana aşk ilanı edicekti. Düşüncelerime dalmıştım ki kapım çaldı kim olduğunu zaten biliyordum.recep kamptan döndüğümüzden beri bir albümle uğraşıyor ve geceleri de geç vakite kadar stüdyoda kalıyordu ve direkt benim daireme geliyordu ve yatıyordu.kapıyı açtığımda önümde bir adet yorgun bir recep gördüm.kendini kollarım attı ve başını boynuma gömdü"çok yorgunum"dedi kısık sesle.saat1:34tü "hadi aşkım ayak kabılarını çıkart gel yatmaya gidelim"başını boynumdan çelkti ve ayakkabılarını çıkarttı ve odama gitmeye başladık.kapıya vardığımızda recep birden beni kucağına aldı ve kapıyı açtı.kapıyı açar açmaz yatağa yönlendi ve beni yatağa attı sonra ustume çıktı ve uzunca gözlerime baktı.dudaklarıma yaklaştı ve beni tutkuyla öpmeye başladı bende ona eşlik ediyordum sonra dudaklarımdan boynuma kaydı onun eşsiz dudakları boynumu öpüyordu bende bir elimi saçına doladım ve okşamaya başladım."seni çok özlemişim"dedi fısıltıyla ve yanıma yattı.kıkırdadım ve üstüne çıktım ve onun üzerine uzandım iki elimi de çenemin altına koydum ve onu izlemeye boşladım.onun eşsiz gözleri de benim üstümdeydi"ama hayatım 24 saat bile sürmediı eve dönmen"dedim gülümseyerek"olsun ben seni sen benim yanımdayken bile özlüyorum hele bu kadar saat seni görmemem.sikeyim lan sen benle naptın da bu hale döndüm"kıkırdadım ve dudağının kenarını öptüm gülümsedi ve sahte bir sinirle"hele o orospo çocuğu kuty seni stüdyoya götürmemi izin vermiyor neymiş efendim sen yanımdayken odaklana mazmışım da falan filan.e haklı sayılır da biraz.amaaan neyse"diye kendi kendine söyleniyordu kendimi tutamadım ve kahkaha. attım öyle bi beni izliyordu ki bir an kalbim titredi"bir daha gülsen"
"Ne?"
"Bir daha gül işte senin gülüşün dünyanın en güzel gülüşü"dedi gülümsedim ona ve dudağına kısacık öptüm.
"Bana beni hatırlattın uyandım sanrılardan Zannettim ki tırlattım İlaçlarını fırlattım, bizi gören kıskansın
Asla demiy'ce'm "uslandın" "
Ritimle bir şeyler okudu ve gerçekten de muhteşem di bana yazdığını anlamıştım ve gözlerim doldu.gülümsedim ve sağ gözümden bir mutluluk gözyaşısı düştü"beğendin mi?"sordu merakla"çok"sesim fısıltı gibi çıkmıştı.rahtlamış gibi bir oh çekti ve beni kucağında kendine iyice bastırdı.gözyaşımı sildi ve"beden ağlıyorsun peki?"
"Mutluluktan"
"Olsun ben mutluluktan bile senin ağlamanı istemiyorum sen hep gül hep gül ki bende güleyim tamam mı?"
"Tamam"
Gülümsedi ve birden dudaklarımı dudaklarına bastırdı öyle güzel öpüyordu ki bende ona karşılık verdim .yanlışlıkla piersingini dişledim ve çektim inledi ve hoşuna gitmişçesine benim dusaklarımı ısırdı.nefes nefeseyken ayrıldık ve anlını anlıma dayadı"sana çok fena yandım"
Dedi "bende"dedim gülümsemeyle
Gülümsedi ve dudağıma hızlı ve bir okadar da sert bir öpücük kondurdu"o albümdeki çoğu şarkıyı sana yazdım"saçımı okşarken dedi
Gözlerimin parladığına yaman edebilirdim "gerçekten mi?"dedim sevinçle"hıhım"boynuna sarıldım ve"teşekkürler canımın içi"dedim karşılığında başımı öptü ve yavaş yavaş uykuya daldık

Recepin venüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin