2 yıl sonra
Koray'la 1.5 senedir evliyiz. Ve gerçekten de çift düğün yaptık. O kadar kalabalık bir düğündü ki! Berfin bir erkek çocuğu doğurdu, adı Can. Gökhanla mutlu bir ilişkileri var. Ben de 3 aylık hamileyim. Artık ikinci kızımı bekliyoruz. Koray.. Sürekli iş seyehatlerine çıkıyor. Koray, mesleğimi bırakmam için çok uğraştı, ilklerde çok direndim ama kavgalarımız çok ileri gidince aramız bozulmasın diye bitirdim. Meslek hayatıma bir erkek için son verdim. Ama şuan mutluyum, yani mutluyuz. Sanırım. Görüşebilirsek mutlu oluruz. Annemler ilk başta istemede de şuan torunlarını sevinçle bekliyorlar. Korayın annesi, bizi zaten baştan onaylamıştı. Gece 5.5 yaşına girdi bile! Artık okula gidiyor. Handan ise Geceyle görüşmeden İngiltereye geri gitti. Onunda Ezel Güneş adında bir kızı oldu.
Telefonum çalınca hemen telefona koştum, kesin Koray geliyordu ve ne alayım diye arıyordu. Yes, doğru tahmin Koriş arıyor!
"Efendim Hayatım?"
"Alo merhabalar hanımefendi, ben doktor Alaz Akın. Efsun Dinçer ile mi görüşüyorum?"
"Evet, benim buyurun Alaz bey?"
"Kocanız İstanbul Otobanında kaza yaptı, hastaneye gelebilir misiniz?"
"Ta-tabi İyi mi şuan, nasıl?"
"Gelince size bilgi verecekler Efsun Hanım."
diyerek telefonu kapattı. Geceyi Berfin'e bırakıp hemen hastaneye koştum."Koray, Koray Dinçer"
"Yakını mısınız?"
"Evet, eşiyim"
"Efendim bir yanlışlık olmasın? Koray bey kazayı eşi Merve Dinçer ile yaptı?"
"Ne? Saçmalamayın bir yanlışlık olmasın, ben Efsun Dinçer?"
"Hanımefendi duydunuz, ama bu kadar merak ediyorsanız 7. kat yoğun bakımda kendisi."
Yukarı çıktım, ağlamaktan ve stresten aşırı ağrım vardı.
"Doktor Bey ben Efsun Dinçer, beni aradınız çağırdınız, doğru değil mi?"
"Doğru Efsun hanım, buyurun Koray Bey ve Merve Hanımın eşyaları, birazdan size gerekli bilgiler verilecektir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başka Anne |Texting
ChickLitSiz olsaydınız çocuğu olan bir adama aşık olur muydunuz?