Poşeti açtığım gibi bir evlilik cüzdanı karşıladı beni, Koray ve eşi Merve Dinçer'in. Sonra ise kıyafetleri ve telefonları, bir de resim.
Arkasında da bir not,
"Kızılım seni hiç bırakmayacağım. -Koray Dinçer"
Elimi karnıma koydum, ben hamileyken bunca zorlukla tek başıma çıkarken, o başka biriyle mi evliydi? Ben ne yaşıyordum şuan? Doktor bir kadınla yanıma geldi, kadın konuşmaya başladı,
"Merhaba Efsun hanım, ben uzman psikolog İlknur Yılmaz. Koray Bey şuan yoğun bakımda ve kalp ölümü gerçekleşti. Merve Hanımı ise.. Kaybettik."
"Ya siz ne diyorsunuz? BİZ KORAYLA 1.5 YILDIR EVLİYİZ BEN KARNIMDA ONUN ÇOCUĞUNU TAŞIYORUM ŞAKA MI YAPIYORSUNUZ SİZ BANA!"
"Efsun hanım, odamda konuşalım mı?"
"NE KONUŞACAĞIZ YA NE KONUŞACAĞIZ!"
"Sakin olun lütfen, karnınızdaki yavrucak için bari sakin olun. Lütfen odama geçelim."
diyerek odaya girdik. Bir adam vardı, Koray'ın avukatı ve arkadaşı olan Batuhan..
"Hoşgeldin Efsun, oturmaz mısın?"
"BATU NOLUR SEN BİR ŞEY SÖYLE NE DİYOR BUNLAR!"
artık ağlayarak bağırıyordum, olaylar yeni dank ediyordu beynimde. Ellerim uyuşuyor sinirden kıpkırmızı olur hale gelmiştim.
"Otur Efsun, anlatacağım."
Sinirli bir şekilde oturdum, göz yaşlarım istemsizce akıyordu. Ben bir şey yapmadan.
"Koray, seninle gerçekten evlenmedi Efsun, nikahınız.. sahteydi."
"NE SAÇMALIYORSUN BATUHAN ŞAKA DE LÜTFEN... LÜTFEN!"
"Keşke Efsun. Keşke. Sana şöyle bir mektup bıraktı"
diyerek bana kağıt uzattı,
"Efsun, muhtemelen bunu okuyorsan ben ya ölmüşümdür, ya da öleceğimdir. Özür dilerim güzelim. Çok özür dilerim. Seni yarı yolda bırakmak istemedim. Ama Merve'yle uzun yıllardır evliyim. Her iş seyahati dediğim gün Merve'nin yanındaydım, şuan sövsen de saysan da hakkındır. Şirketin yarı hissesi sana ait, Geceme iyi bak olur mu? Sana emanet. Emanete ihanet etmezsin, biliyorum. Kendine ve Geceye iyi bak -Koray Dinçer"Kağıdı yırttım, Şaka mı yapıyordu bana? Dalga mı geçiyordu benimle?
"Batuhan ne diyor bu? Aptalım ben, aptal! TAM BİR APTALIM! BUNCA ZAMANDIR ALDATILDIĞIMI ANLAMAYACAK KADAR GERİZEKALI VE APTALIM. AKLIMI SİKEYİM. KALBİMİ SİKEYİM. KORAY ALLAH BELANI VERSİN! VERMİŞ ZATEN AMA DAHA ÇOK VERSİN ALLAH'IN BELASI LANET KÖPEK!"
"Sakin ol efsun, hamilesin sen"
dedi batuhan, dalga mı geçiyorsunuz bugün benimle orospu çocukları!
"Siktirin gidin orospu çocukları!"
diyerek odadan çıktım, hastaneden çıktım. Berfin'e gittim.
"Berfin..."
Berfin'e sarıldım.
"Ne oluyor güzelim?"
"Başkası varmış, başkasıyla evliymiş Berfin.. Nikahımız sahteymiş, evliliğim sahteymiş. Aşkım, gençliğim her şeyim sahteymiş! Bir orospu çocuğu hayatını resmen yalanla donatmış.. Bir de not bırakmış geceye iyi bak sana emanet seni hep aldattım diye. Aptalım ben, Aptal Efsun aptal!"
Berfin sadece sıkıca sarılabildi, hiçbir şey yapamadı,
"Öldü mü?"
"Kalp ölümü gerçekleşmiş sadece orospu çocuğunun! Aldattığı kadının benden haberi var mıydı acaba? Olmaması imkansız amına kodumun yerinde olmaması imkansız!"
Gece gelip bana sarıldı,
"anne, neden ağlıyorsun noldu?"
daha çok ağlamaya başladım. Gece sarıldı ben ağladım. Baban tam bir orospu çocuğu diyemedim, baban beni aldatmış diyemedim, baban öldü diyemedim. Sadece ağladım. Ağladım ve anlamasını bekledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başka Anne |Texting
ChickLitSiz olsaydınız çocuğu olan bir adama aşık olur muydunuz?