-akkor.. felvázolom hogy mit is mondtál, kert nem birom rendesen feldolgozni- mondtam csalódotsággal teli hanggal.
-Szóval. Elmentél bulizni, és egy csaj rádmászott, és nem vetted észre mert be voltál baszva enyhén szólva, és azt hitted hogy én vagyok az a csaj, és lesmároltad?- csuklott el hangom több helyen is.
-igen.. sajnálom.. megbocsájtasz ugye.?-kérdzte könnyes szemekkel megbánta.
-nemtudom.. had gondolkozzak rajta, kérlek. -mondtam, és elővettem a cigim. leültem egy padra a közelben, vagyis mögöttünk volt egy, azt befoglaltam. Ati mozdulataim megismételte, leüllt mellém a padon a mérgünnkel, majd el kezdtük szívni mindketten a saját ciginket.
bejövő telefonhívás: Ati telefonja, majd az enyém.
-dik miafasz- mondtuk egyszerre
-ismeretlen szám.-szólalt meg a göndör hajú fiú
-mutasd csak-kivettem ati kezéből a telefonját-bazdmeg ez Dávid-ingerültebb lettem miután realizáltam hogy ki hívja a fiút..
-felvegyem?-kérdezte
-nekem mindegy-válaszoltam
-Ki vagy és mit akarsz?-szólt bele a telefonba
-Na azt most felejsd el kis fasszopó, nem fogok csak kiattad szakítani vele, ő nálad ezerszer jobbat érdemel. Na csá kis köcsög fasz-ordibállt, majd letette a telefont.
-akarsz tola beszélni?-kérdeztem
-elkezdte hogy ha nem szakítok veled akkor megkeres és megöl mindkettőnket.-mondta ingerülten, majd elszívta az utolsó slukk cigijét, majd eldobta a csikket. a kisebb rudat belehelyezte a töltőtokjába, majd telefonját elrakta a táskájába.
-mi a jó büdös- kezdtem bele, de Atus félbeszakított egy csókkal. hiányzott ez az érzés..
-szeretlek-mondta miután elváltunk.
-énis-suttogtam a szájára, majd tettét utánoztam.
-na. döntöttél hercegnő..?-kérdezte halkan
-igen. a döntésem-kezdtem bele a történetembe
-kérlek bocsáss meg nekem..-suttogta
-megbocsájtok, egy feltétellel. vagyis azzal, hogy soha többet nem fordul ez elő. okés?
-istenem köszönöm szépen imadlak és persze-persze, megigérem.-válaszolta
-figyu már. mivel nem is ismerem a szüleidet, nálatok aludhatok?-szegeztem a kérdést a göndör barna haju úriember felé
-persze, de akkor mennyünk, 11óra..-válaszolt, majd felállt.
Hazamentünk először hozzánk, hogy értesítsem anyát, és hogy el hozhassam az iqosom, illetve a telefonom töltőjét. ruhát direkt nem fogok vinni, úgyis majd ad valamit Atu. hehehe
Miután elköszöntünk anyától, elindiltunk Atiékhoz. Szerencsére közel lakik, ezért 2perc alatt oda is értünk az emlegetett házhoz. A fiú kinyitotta a kertkaput, majd szépen a bejárati ajtó zárját is hatástalanította. Bementünk az épületbe, majd egyenesen a szóbájába vettük az irányt.
-anyudék?-kérdeztem
-valami buliba
-hmm egyedül vagyunk. tetszik- néztem rá kicsit perverz, mégis viccelődő tekintettel
-Oh te-nevetett, majd megcsókolt. hamarosan egyikünkön se volt se póló, se nadrág. asszem most fogom elveszíteni a szüzességem.. vagy nem most? nem tudom..
-Akarod?-kérdezte halkan. bólogattam.
hát nem óhajtom részletezni, de megtörtént.
-valóra vált amit az első éjszaka álmodtam. tudod amikor ott aludtam nálatok.-kezdett bele a történetbe.
-hátjó, erre amúgy nem voltam nagyon kiváncsi-felnevettem
-hahaha nagyon vicces vagy-mondta kicsit flegmán.
-jóna szeretlek tudod-mondtam, és megpróbáltam megcsókolni, de nem sikerült, ugxanis felállt az ágyból.
-csinálok kaját-mondta
-jó, de akkor ezt a csókot más fogja kapni hamár elhajoltál.-forgattam szemeim.
-na azt nem- mondta, majd mellém üllt, mutatván, hogy kérem a csókom. szót fogadtam, miután megvolt az ajándék-átadó delután is, kirohant a szobából, hogy csinálhasson kaját.
YOU ARE READING
Delírium (ft.: Azahriah)
FantasyFELEBREDT!!- kiabáltak az orvosok. -H-Hol vagyok?-kérdeztem-és miért vagyok itt? -a budaörsi kórházban van, és hat éve kómába esett. Akkor ez csak egy álom volt..?