7. rész

127 4 0
                                    

miután megkajáltunk, lefeküdtünk aludni.
-joéjt kis szülinapos-mondta, majd becsukta szemeit
-jó éjt szerelmem-válaszoltam, majd leheltem egy csókot ajkaira, majd elaludtunk.
Másnap reggel anya hívására, illetve hangpostájára keltem.
-Szia Kicsim! csak azért hívtalak, hogy elmondhassam, hogy elnegyek itthonról, úgyhogy a kulcs a lábtörlő alatt lesz, ja és majd nézz be a szombámba is! köszi, puszi: Anya-hallgattam a hangüzenetet. Felhívtam anyát, hogy értesíthessem hogy megkaptam, és felfogtam az üzenetét.
-Szia anyu! okés, köszi hogy szóltál, és miért nézzek be a szobádba? na mindegy majd irok messengeren ha hazaértem jo? na puszi!!-mondtam, majd kinyomtam a felvevő gombot. Ezidőben Ati is felkelt nagynehezen
-jó- jezusom te miafaszt csináltál a lábaddal?-kérdezősködött Ati. Ránéztem a combomra. nabazdmeg ezt elfelejtettem...
-öhm semmit semmit-próbáltam mentegetőzni.
-Aha szóval miért is vannak vágások a combodon? és a vádlidon? a csuklódról nem is beszélve! Evi miért csinálod ezt magaddal?-boci szemekkel bámult rám.. nem mondhatom el neki.
-Mivan? ja tényleg csak seb nem vágás..-elcsuklott a hangom.
-ne hazudj.
-N..najo..-kikönnyezett a szemem. muszály elmondanom..
-Igazából azért vannak itt ezek a hegek, mert ugye apa elment örökre, és nem bírtam.. nagyon-nagyon hiányzott.. a húgom belehalt a hiányába.. majdnem én is, mentálisan összetörtem. nagyon. olyan mélyen voltam, hogy egy ideig mindem áldott nap ittam, cigiztem, sőt..-elkezdtem sírni, Ati ezt észre se vette. őszintén örülök hogy nem veszi észre..-szóval még drogoztam is.. nem bírtam ki.. és ez ment egy évig, a cigin kívül mindennel leálltam, najó inni még szoktam, de lényegtelen.. és hát nagyon mélyek voltak annó a vágásaim, és ezért vsnnak itt még mindig.. 4 éve ékesítik testemet..-bőgtem. nagyon fáj hogy ezt el kellet mondanom, de legalább választ kapitt a kérdésére.
-jé-jézusom..-sírt. ennyire meghatotta volna..?
-sajnálom, rudom hogy nem volt ez helyes.. ha szakítasz ezért, megértem.-nagynehezen ki bírtam mondani, majd letöröltem könnyeim.
-dehogy, a faszt. nem fkgok ezért szakítani, most verd ezt ki a fejedből!- mondta, majd megcsókolt.
-szeretlek-válaszoltam,ajd letöröltem könnyeit Atusnak.
-reggelit kérsz?-kérdezte
-mhm-válaszoltam
-akkor megyek is csinálni valami finomat!- mondta vidáman. Amíg vártam hogy visszajöjjön, kerestem valami olyan ruhát a szekrényébe, amit tuti felvehetek, és nem is fog hiányolni. végül az egyik nike melegítő nadrágja mellet, és az anygalos ingje mellet döntöttem. befújtam magam a parfümével, hogy késöbb is érezhessem az illatát. a fejkendője ott volt az asztalon.. vajon megharagudna ha..
-Na itt a kaj- na more mi van rajtad?-nevetett
-a ruháid, és a parfümöd van rajtam more- nevettem vele együtt

Delírium (ft.: Azahriah)Where stories live. Discover now