-Najó, nagyon menő!! Na várj- EZ NEM AZINAK A RUHÁI????-sikítozott, miután realizálta hogy mi van rajtam. hupsz, ez rsjtam maradt..
-ja igen ez az övé, sőt, az illat amit érzel, az is az övé.-büszkélgettem
-M i a f a sz- betűzte
-kérsz egy Ati nője által adott ölelést?-kérdeztem
-MIVAN? ATI NŐJE? TESO EGY HÉTVÉGE ALATT MENNYI MINDEN TÖRTÉNT VELED??? amúgy igrn, kérek-monsta, majd könnyes szemmel megölelt.
-Áthívjam?-kérdeztem
-megtennéd..?-szipogta
-persze, na gyere hívjuk fel- mondtam
-Sziu Atusss! figyu már, az van hogy barátnőm egy kis fanatikusod, és talizni szeretne, átjössz?
-persze kicsim, sietek, szeretlek!
-köszi szivi, szeretlekkk! puszii!
-puszi, sziaa-mondta Ati, majd lerakta a telefont.
Ati hamarosan ide is ért, Réka nagyon örült, majd megbeszéltük hogy évzárón talizunk, és addig ne szakítsak Atival meg ilyenek. delután 5 fele elment Réré, aztán Ati is. Anya este 8 felé hazajött, megnézte hogy milyen lett a szobám, majd lefeküdt aludni, ugyanis nagyon fáradt volt. én elmentem fürdeni miután anya végzett, elvégeztem az esti arcápolási rutinom, kajáltam, elszívtam egy utolsó cigit, majd felmentem a szobámba. Elindítottam a tv-t, és úgy föntöttem hogy egy kicsit költök a pénzemből.. Vettem spoti prémiumot, netflixre is előfizettem, illetve az xbox-omra is vettem game pass-ot. leültem a babzsákomra, bekapcsoltam a ledem, majd elkeztem egy kicsit játszani, miközbe élveztem az "új" spotim. hajnali 2 körül kikapcsoltam az xboxot, majd a tv-t, a zenét leállítottam. lefeküdtem, még egy orát telefonoztam, majd felraktam töltőre a fülesemmel együtt mindkét telefonom. reggel anya hagyott egy cetlit az íróasztalomon, ahol volt a macbook-om,illetve a tabletem. látszólag Apple fannak nézek kiy pedig nem annyira mániám. az első iPhoneom elött mindig is xiaomim volt, az volt a magy kedvencem. na de vissza a sztorihoz. reggel, vagyis délve felkeltem, lebattyogtam a konyhába, meg sináltam a reggelim.eültem a nappaliba, megettem a főztöm, majd egy dinnyés hellt kivettem a hűtőből. felmentem a szobámba, és elkezdtem kicsit gépezni. Roblox-oztam egy órát, az is csak Robux vásárlásból, és az új karakterem beállításából, illetve egyes játékokban prémium vásárlásából állt. miután ezzel is végeztem, bekapcsoltam az xbox-om, megnéztem hogy van-e valami értelmes játék, sajnos nem találtam semmit (:/)
Atival hívásoztam, majd kopogást hallottam lentről. nem foglalkoztam vele, de az ajtó kopogás folytatódott.. megfogtam a telefonom, és elindultam le. őszinte leszek, féltem.
-ugye nem lesz bajod kicsim?-mondta aggódó hangon Ati
-renélem..
elfordítottam a zárban a kulcsot, majd remegő kézzel lenyomtam a kilincset. Dávid volt az..
-Mit akarsz Dávid?-kérdeztem
-Hát a kis szerelmed nem mondta? elpofáztam annak a kutyának, hogy ha nem szakít veled, akkor megkereslek mindkettőtöket, és megöllek titeket.-mondta, majd felemelt egy kést. Ati szerencsére hallotta, és amikor elhangott a bántalmazóm neve, hallottam hogy roham kifelé, pontosabban hozzám.
-ezt nem- peóbáltam befejezni a mondatom, de nem bírtam. egy éles dolgot éreztem a tüdömnél, és elkezdtem vérezni. erőmet elveszítettem, a telefon kisesett a kezemből. Az utolsó dolog amire emlkékszem, hogy Ati üvöltött hogy bírjam ki, legyek erős, hívta már a rendőrséget, illetve a mentőket is. nem bírtam erős maradni.. minden elsötétült. majd egyszer csak kézfertőtlenítő szag csapta meg az orrom.
csak arra rudtam gondolni, hogy a mentők bevittek és újraélesztettek. fákdalmat nem éreztem, mintha nem is lenne ott a vágás..
FELEBREDT!!- kiabáltak az orvosok.
-H-Hol vagyok?-kérdeztem-és miért vagyok itt?
-a budaörsi kórházban van, és hat éve kómába esett.
akkor.. ez csak egy kivaszott álom volt..?
-mi? nem ez nem lehet!!-sírtam
-higy érti asszonyom?-kérdezte az egyik orvos.
-EZ NEM LEHET IGAZ HOGY AMI VELEM TÖRTÉNT AZ CSAK EGY KURVA ÁLOM VOLT!! EGYSZERŰEN NEM LEHET!! KURVÁRA NEM, EZ BIZTOS VALAMI ÁTVERÉS!! u..ugye..? ez csak egy rossz vicc, és én még mindig Atival vagyok, és ő hivta a mentőket hogy bajvan.. ugye..?-egyre hangosabban sírtam. nem nem nem és nem. ennek csak egy viccnek KELL lennie..! u.ugye..?
-sajnálom Evelin, de nem ez történt.hogy juthatnék vissza az "álmomba"..?
egyeltalán van lehetőségem hogy vissza mehessek?
vissza fogok jutni?
mivan ha ez a valódi álom, és ha felkelek, akkor minden megint a rendes lesz, és én együtt leszek Atival, meg minden?~~~~~
Sziasztokkk!
szóval ennyi lett volna az elő évad/fejezet..
nyugi, folytatás hamarosan, Delírium 2. fejezet nézen! remélem tetszett a könyv, ha igen, mindenféleképpen jelezd egy vote-al, vagy kommentel!
legyetek jók, az új fejezettel sietek!mindenkinek pacsi, nyaljátok a zacsim, csá!
YOU ARE READING
Delírium (ft.: Azahriah)
FantasyFELEBREDT!!- kiabáltak az orvosok. -H-Hol vagyok?-kérdeztem-és miért vagyok itt? -a budaörsi kórházban van, és hat éve kómába esett. Akkor ez csak egy álom volt..?