8.rész

130 4 0
                                    

-jóláll meg minden, de ez az ing drága volt. adok másikat- monsta, majd lerakta a tálca kaját és elkezdett kutatni a szekrényében. én addig odamentem az íróasztalához, és felemeltem a fejkendőjét. valahogy egyből észrevette, miközbe fullon mögötte van az asztal, tehát szerintem van valami hátsó szeme vagy nemtudom.
-mit csinálsz a fejkendőmmel?-kérdezte
-semmit nyugi, csak megnézem-válaszoltam
-kérlek, tedd le. nem szeretem ha más hozzáér. sőt. az az egyetlen dolog amit utálok. remélem nembaj.-mondta, majd hozzámvágta az egyik volt ingjét.
-na akkor ez az ing mostmár az enyém, a nadrágoddal együtt.-mondtam, majd leültem mellé az ágyra
-hahaha nagyon vicces tényleg, de majd ha esetlegesen felmerül hogy valamiért szakítunk, akkor meg majd jössz hogy "nesze kutya, itt vannak a retkes ruháid, legyél boldog, dögölj meg"-mondta lányos hangján- vagy elvagdosod és kidobod.- felnevetett.
-amúgy kajak nem rossz ötlet-gondolkoztam hsngosan
-mi? hogy szakítunk?
-ja nem, mármint hogy elvagdosom és kidobom. ezt kéne csinálni Dáviddal is
-hmm jó ötleteid vannak tudtad?-rámnézett, majd megcsókolt.
-igen tudom, na de kajáljink, éhes vagyooookk
miztán megkajáltunk, még egy kicsit beszélgettünk, majd hazakísért
-köszi higy hazakísértél Atu-megszólaltam, majd nyomtam a homlokára egy puszit, elköszöntünk egymástól, majd elváltak útjaink. én bementem a házba, Ati hazament. Otthon miután írtam anyának, és lepakoltam, betartottam amit mondott, és bementem a szobájába. nem hittem a saját szememnek. rengeteg doboz volt, pár papír, és mégtöbb doboz. az ágyon nem fért el az összes ládika, ezért a földön is volt egy pár darab. sikeresen egy fél óra múlva átpakoltam a nappaliba, ahol több hely volt, és elkezdtem kibondototatni a kis tasakokat, dobozkákat, majd a papírokat. led fény, új telefon, új füles, egy gép, azsztali lámpa, nagy tükör, rengeteg csoki, ill. keksz, pia, új sminkek, ilyen mű növény, ami jól matching-el a ledhez,egy jbl hangfal, új ruhák, táskák, cipők, illetve összesen 893 ezer forint..
-Azt-a-kurva-eget.-kiakadtam. örömömben sírtam, majd miután feldolgoztam ezt az örömöt, felvittem az ajándékok egy részét. a ledet felszereltem a fal, es a plafon közé, az asztalom, illetve a tévé mögé is. a mű novényt felragasztottam a plafonra, majd a sminkeimet is elrendeztem, utána sorban jött a többi dolog. a tükör volt az utólsó, ami sikeresen elfoglalhatta a helyét, de legalább ott van! az új ruhák miatt kicsit átrendeztem a kisebb szoba méretű gardróbom, aztán a cipők, illetve a táskák is elfoglalták a helyüket.  kibontottam az új telefont, illetve fülest, de még nem kapcsoltam be. a kajákat, illetve a piáim is elhelyeztem a kis szekrényembe, a pénzzel nem tudtam mit csinálni. nem tudtam hogy hova rakhatnám, vagy hogy majd mire költsem. megvan mindenem. nincs szükségem rá.. bár, majd heets-re jó lesz. meg tokokra, esetleg új sminkekre.. na mind1, tehát nagynehezen beüzemeltem a ledet, beállítottam a kedvenc színemre, a zöldre, a hanszóron elíndítottam a kedvenc műsorlistám. sajnos a spotihoz nincs prémiumom, ezért egy reklámmal indult a zenehallgatás. a nagy lámpám leoltottam, és rávettem magam, hogy bekapcsoljak az új telefont. iPhone 14 pro max.. anya, honnan volt neked erre pénzed?? miután nagynehezen beállítottam a készüléket, csináltam egy streaket, mert majdnem elfogytak. a gépet is sikerült beüzemelnem, letöltöttem a kedvenc játékaimat, majd kikapcsoltam, nem volt kedvem most gépezni. Ati felhívott, hogy mizujs van velem, hazaértem-e. beszéltem vele, majd írtam Rékának.

Evi❤️
BUZI BAZDMEG ZSLAJAL AT MSOT AZONNAL HOZHAM VAGY MEGOLLEK SHSKSHDHSK

Rékus🔥
zsalok, de miafasz bajod van? teso meselj!!! 2 perc es ott vagyok, csok!❤️

miután ez is megvolt, lementem a nappaliba, hogy hallhassam ha jön Réka. tudtam, hogy ha megtudja hogy járok Atival, ki fog akadni. amig nem csengetett, addig azon gondolkoztam, hogy elmondjam-e neki.. de úgyis észre fogja venni, nem érdekel. gondolatmenetem megzavarásaképp Réka kopogott, csengetett, verte az ajót egyszerre. gyorsan kifutottam, hogy kinyithassam az ajtót, mielöbb betöri.
-TEO GYERE MOST AZONNAL FEL A SZOBÁMBA, AZ AJTÓT CSUKD BE!!- kiabáltam futás közbe. Réka szót fogadott, majd feljött a szobámba. Tátott szájjal bambult, lefagyott szegény, biztos elcskdálkozott hogy miafasz történt a szobámmal.
-Tesó neked miafasz lett a szobáddal? kurva jól néz ki!!!!! JA AMÚGY BOLDOG SZÜLCSIT UTÓLA ISS!!
-a szülinapom történt a szobámmal drágám, és köszi.

Delírium (ft.: Azahriah)Where stories live. Discover now