1) So Moon
Jo Byeong-Gyu dizide bir lise öğrencisi olan So Moon karakterini canlandırmaktadır. 'Counter'ın en genç üyesidir ve özel yeteneği fiziksel gücüdür. Çocukken geçirdikleri gizemli bir trafik kazasında ailesini kaybetmiştir.
2) Do Ha Na
Kim Se-Jeong dizide 'Counter'ın bir üyesi olan Do Ha-Na karakterini canlandırmaktadır. Onun özel yeteneği, yüzlerce kilometre uzaklıktaki kötü ruhları hissedebilmek ve dokunduğu kişinin anılarını okuyabilmektir.
3)Ga Mo Tak
Yu Jun-Sang dizide eski bir polis memuru olan Ga Mo-Tak karakterini canlandırmaktadır. İnanılmaz bir kuvvete sahiptir. 7 yıl önce, geçirdiği bir kazada hafızasını kaybeder. Adalet duygusu güçlü dürüst bir insandır. So Moon’un (Jo Byeong-Gyu) akıl hocasıdır.
4)Chu Mae Ok
Yum Hye-Ran dizide noodle restoranın şefi olan Chu Mae-Ok karakterini canlandırmaktadır. Onun özel yeteneği, iyileştirebilme gücüdür. 'Counter'ın dayanak noktasıdır.
5) Jeok Bong
Yoo In Soo, yeni işe alınan tezgahtar Jeok Bong karakterini canlandırmaktadır.
6) Joo Seok
Jin Sun Kyu dizide, So Moon için bir kurtarıcı gibi gelen ve adaletsizliğe göz yumamayan biri olarak tutkulu bir itfaiyeci olan Joo Seok karakterini canlandırıyor.
7) Gwang
Kang Ki Young dizide, en kötü güçlere sahip olan ve en iyi yırtıcı olmayı hayal eden iblis Pil Gwang karakterini canlandırıyor.8) Berherd
Kim Hieora ise aynı şekilde saf kötü Gelly rolünü üstleniyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Uncanny Counter 2
FantasiaThe Uncanny Counter" serisinin devamı olan dizi, öbür dünyadan ölümsüz bir yaşam için Dünya'ya gelen kötü ruhları yakalayanların hikayesini anlatmaktadır