10. Bolum

128 8 0
                                    

Her sey o kadar hizli ilerliyordur ki tum gercekler ortaya cikiyordur. Seok esinin katilinin gwang oldugunu ogrenir ve gwangi oldurup ruhunu emer. Seok artık icinde bukunan tek iyilik kirintisini, vagecme duygusunu da boylelikle yok olmustur.

Her sey cok hızlı ilerlerken yavas yavas ta ekibimiz zafere dogru ilerler. Seok bir dovusunde chu'nun zihninden siginaklarinin yerini ogrenir ve son hamlesi olarak orayı kullanır.

(... Dizide olan olaylar...)

Hersey bitmiştir ( dizide olan o sahne olmustur) Seok kendine gelmis ve tekrar ceza evine girmistir. Artık ekip derin bir nefes alır.

Hana ve mun bir sahil kenarinda denizi seyrediyorlardir. Hana" her sey bitti", Mun" evet, sirada herseyi anlatmak kaldi", Hana" ne", Mun" ekibe birlikte olduğumuzu söylicektik", Hana" 1 hafta gecseydi", Mun" 1 hafta daha gizli saklı iliski mi?" der ve eliyle göğsünü kapatir. Hana " ya" der ve muna vurur.

Mun güler" tamam 1 hafta daha" der ve kolunu hananin omzuna atip kendine ceker. Hana" keske hep boyle kalsak", mun" keske hep boyle kalsak" der.

Aradan 1 saat gecer. Hana mun sıginaga gider. Chu" tam da yemegin ustune geldiniz", Mo tak" siz nerden geldiniz", Mun" disarda giriste karsilastik" der ve masaya oturur.

Chu " sonunda derin bir nefes aldik", Mo tak tam kotu ruhlarla alakali bir sey dicekkten ekip onu susturur. Mun" o şom ağzini acma", Chu" felaket tellali gibisin ", Mo tak" tamam sustum" der.

Yemekler bitter. Masa toplanir. Herkes odalarina cekilir. Hana ve mun kendilerine ait olan odaya gecerler(karanlik depo). Mun" her sey burda basladi", Hana" burda da devam edicek" der ve oper. Mun hanayi kendine ceker ve geri geri gidip yataga uzanirlar. Mun t-short'unu çıkartır ve hananin boynunu öper.

Ekran kararır...

yatakta yarı giyiniklerdir. Hana, munun kollari arasinda, mun ise elleriyle hananin sırtinda geziyordur. Mun" ikidir dikkatimi cekiyor", Hana" ney", Mun" sırtindaki çizik", Hana derin bir nefes alir" ilk görevimde oldu", Mun" nasil", Hana" derin bir bıcak yarasi o zamanlar o yarayi kendim sarmistim o yuzden de izi kaldı yani önemli değil" der.

Mun, hana'nin saclarini öper ve dogrulup hananin sırtindaki yarayi öper. Hana" sorma sırası bende", Senin karin boslugundaki yara?", Mun" seokla dövüşürken olmuştu ", Hana, munun karin boslugundaki yarayı öper. Mun" birlikte saricaz yaralarimizi" der ve birbirlerine sarilmaya devam ederler.

Hana dogrulur" Yildiz olalim", Mun" ne", Hana" yıldız olalim", Mun gülümser " olalim" der ve öper. Hana yataga tekrar uzanır.

Ekran kararır...

Hana munun evlilik teklifini kabul etmiştir. Artık hana ve mun bir yıldız olacaklardır.

The Uncanny Counter 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin