6. BÖLÜM

116 5 0
                                    

Başlasın bakalım! Bua arada bölümlere koyduğum şarkılar öylesine, bölümle ilgili olan şarkıları söylerim.

...

Sabah uyandığımda yanımda güneyin bana bakıp saçlarımla oynadığını gördüm ona gülümseyip "çok mu seviyorsun beni?" dedim "çok" dedi gülerek karşılık verdim "mesele ne kadar?" güney abim de gülümseyerek "Ciro'nun göbeği kadar" dedi şaşırmıştım "hepiniz Galatasaray'lı mısınız?" dedim "hemde hepimiz bir gün seni maçlarına götürürüm" dedi "Icardi ve Kerem abi gitmeden gidelim onları görmek istiyorum ve bütün takımın imzasını almak istiyorum!" dedim "yaparız birtanem" dedi, güney abimin yanağından öpüp hızlıca kendi odama kaçtım.

Telefondan saate baktığımda otobüsün kalkmasına bir buçuk saat vardı.

Valizimin hazır olduğundan emin olduktan sonra arasın odasına girdim uyanmıştı ve yatakta telefona bakıyordu.

Odaya girdiğimi gördüğü an "birşey mi oldu asya?" diye soru yöneltti "hayır sadece kıyafet-
lerine ihtiyacım var" dedim şaşırmıştı "benim kıyafetlerime ihtiyacın var öyle mi?" dedi "tatile giderken senin tişörtlerinden giyicem bir de eşofman lazım" dedim "herşeyim senin olsun miniğim istediğini al" dedi ve yanağımı öptü bende yakında ona abi diyeceğim için yanağını öptüm.

Kıyafet odasına girip siyah bir tişört ve gri bir eşofman aldım otobüsle gidecektik ve benim rahat etmem gerek!

Eşyaları aldıktan sonra arasın yanağından öpüp odadan çıktım ve kendi odama girdim.

Üstümü değiştirdim ve muq durdu durun fotosunu gösterim.

Üstümü değiştirdim ve muq durdu durun fotosunu gösterim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Çanta yok)

Ayy muq değil mii bundan sonra arasın dolabından giyinicem nihaha.

Saate baktığımda 45 dk kaldığını gördüğüm de hızlı bir şekilde aşağı uçtum.

Evet! uçtum çünki son basamağı basamadan ayağım kaydığı için yere kapaklandım ağzımdan 'ah!' diye bir inilti çıkmıştı.

Güney koşarak yanıma geldiğinde beni yerden kaldırıp kucağına aldı "miniğim böyle yapma ama" dedi "yanlışlıkla oldu ama!" dedim ve yere inip yerime oturdum annem ve babam yoktu "annem ile babam nerde?" dedim polat ise "onlar yürüyüşe çıktılar" dedi "tamam" dedim ve kahvaltımı yapmaya başladım.

Kahvaltımı yaptıktan sonra valizimi alıp abimlere veda ettikten sonra okula doğru en yakışıklı koruma ile yürümeye başladım.

"adın ne?" dedim yakışıklı korumaya "ismim yağız asya hanım" dedi "resmi konuşmaya gerek yok sadece asya demen yeter yağız, bu arada kaç yaşındasın?" dedim "18" dedi aq belki senle sevgili olcam kısa kısa cevap niye veriyon aa.

9 KARDEŞ Mİ?!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin