2✩

22 3 5
                                    

Aynanın karşısında kendine bakar, mükemmel. (Giydiği kıyafet medyada)
Ne zamandır beklediği anlaşma sonunda sonuçlanacak. Bu, bir o kadar düşünülmesi gereken bir konu mafyaya karışmak bile cesaret ister. Yine de asla pes etmeyecek bir kadın için bu sorun değil.

Hazırlandığında doğruca evden çıkarak arabasına biner, camdan dışarı bakar ve derin bir nefes alarak ciddi bir ifade ile önüne döner. Patron Mori ile görüşmek, bu gerçekten önemli ve büyük bir gelişme.

***

Mori'nin odasının önünde beklerken ona eşlik eden adam içeri girebileceğini söyleyince, cesaretini toplayarak içeriye girdi.

"Hoş geldin Aiko-kun." Mori dönen koltuğunu gelen Aiko'yu görebilmek adına çevirdi. "Otur lütfen çekinme." Mori'nin teklifi ile hemen karşısında duran sandalyeye oturur.

Pek korkak biri olmasa da bu adam cidden ürkütücü, yanında bulunmak bile insanı geriyor.

"Yaptığın teklif gerçekten reddedilemezdi, Aiko-kun. Sadece intikamın için kendini bir nevi mafyaya sattın." Mori gülümserken daha da ürküyordu, zihninden kendi kendine düşünmeye başladı. "Ben buna satmak demezdim, sadece bir süreliğine beni ve yeteneğimi istediğiniz gibi kullanbileceksiniz. Ben ise mafya'nın bir üyesi olacağım."

Aiko, kendi kendine düşünürken bir cevap vermesi gerektiğini hatırladı. "En azından bir süreliğine görevlerimde sadık olacağım, Mori-san. Anlaşmamız da bu yönde, değil mi? kimizde bu anlaşmadan istediklerimizi alacağız." Mori karşısındaki Aiko'ya bakar ve gülümser ardından kapı çalar. Aiko, kim olduğunu düşünerek kafasını kapıya çevirir, Mori konuşmaya başlayınca ona döner.

"Ah, evet seni tanıştırmak istediğim birisi daha var." Mori büyükçe gülümser.
"Tanıştırmak istediği kişi mi? Önemli biri olmalı." Aiko yeniden kendi kendine konuşmaya başlar, gözü tekrar kapıya yönelir.

Kapı açılır ve içeriye dün şarap kavgasına girdiği turuncu saçlı bücür gelir. (AİKO 1.57 BU ARADA)

Şaşkınca ona bakar, turuncu saçlı adam Mori'nin önünde eğilir. Kafasını kaldırır ve karşısında dün karşılaştığı kadını görünce tek kaşını kaldırır. Aiko da anlamaz, şaşkın bir yüz ifadesi yaparak ona bakar, o sırada ise Mori konuşmaya başlar.

"Bu Nakahara Chuuya, kendisi yöneticimiz olur." Mori'nin dedikleri ile gözü şaşkınlıkla açılır. "Bu adam yönetici mi?" Diyerek içinden geçirir ve dün bir yönetici ile kavga ettiğini hatırladığında anlaşmaya etki etmesinden tereddüt eder.

"Demek sen yeni üyesin" Chuuya yanınıza yaklaşırken önündeki kadına dikkatlice bakarak süzüyor.

"Ayrıca, Aiko-kun'a yardımcı olabiliceğini düşündüm." Mori konuşurken Aiko ona şaşkınlıkla bakar. "O turunculu şey mi? Bir de koskoca yönetici!" Yine kendi kendine konuşarak Chuuya'ya döner. Chuuya fazla ses çıkartmasa da, bu konuda istekli olduğunu sanmıyordu.

***

Odadan çıkarlar, kapının dışında yalnız kaldıklarında Chuuya öndeki koridordan yürümeye başlar ve Aiko da hızla onu takip eder. ikili pek konuşmuyordu direkt olarak önlerine bakarak yürüyorlar. O sırada sessizliği Chuuya bozar.

"Mori-san seni biri ile daha tanıştırmak istiyor, onunla ortak olabileceğinizi düşünüyor olmalı." Aiko tepkisiz düz suratıyla yürürken Chuuya'ya bakar.

"Bu kişi kim?"
"Senin gibi bir üye." Yürümeye devam ederler ve sonunda iki koridorun ayrımına geldiklerinde Chuuya gideceği koridora döner, sonra söylemesi gereken birşey varmış gibi Aiko'ya dönüyor. "Yarın ortağın ile tanışacaksın. Ayrıca bütün gün sana çocuk bakıcılığı yapacak gibi duruyorum."

Tek kaşını kaldırır ve Chuuya'ya bakar, Chuuya bir cevap beklemeden kendi yolundan gider. Aiko ise arkasından ters ters bakışlar atarken anlık bir heves ile arkasından bağırır.

"Çocuk bakıcılığına gerek bile kalmayacak!"

Chuuya x readerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin