16'

387 45 40
                                    

Medya: Aespa Winter - Lips

şarkının yorumlarında biri şey demiş şarkı özür dilerim seni seviyorum demenin başka yolu diye. Bunu görünce dedim kesinlikle Yunginin Bu bölümüne bunu koymalıyım çünkü Yunho'nun durumuna mükemmel gidiyor bence. Hazırlanın bu bölüm Yungi arasında gerginlik kalmayacak. Bölüm biraz uzun oldu gibi kusura bakmayın🥺 Heyecandan kontrol bile etmeden atıyorum yazım yanlışı veya karışık cümleler vardır muhtemelen bunun için de kusura bakmayınn

——

"Yunho da gelseydi keşke." Wooyoung San'ın uzattığı bardağa bira dökerken konuşmuştu. Beraber oyun gecesi yapmak istemiştiler ama Yeosang'ın ağır ısrar ve tehditleri sonucu tavuk gecesine çevirmiştiler bu fikri.

Şu an yeni aldıkları iki katlı evin oturma odasında hep beraber oturuyordular. Ortadaki masanın üstünde tavuk ve biralar vardı. Yemek yerken bir yandan da sohbet ediyordular. Uzun zamandır çoğu meşgul olduğu için ve sonrasında da aralarında gerginlik çıktığı için çok görüşememiştiler.

Yunho ve Mingi lisede tanışmıştı. Beraber aynı üniversitede tekrar karşılaştıklarında bu kez diğerleri de katılmıştı onlara. Bir yıl sonra da ekibin son üyesi Jongho eklenmişti.

Birbirleriyle hem kavgalı gibi görünüyor hem de herkesin imreneceği tarzda bir ilişki yürütebiliyordular. Seonghwa ve Hongjoong üniversitenin ilk senesinde, tanıştıkları yılda, sevgili olmuş hiç ayrılmadan dört yıldır ilişkilerini sürdürmeyi başarabilmişti.

Hepsi birden konservatuar okuyordu. Bir iki ay sonra Seonghwa ve Hongjoong mezun olacaktı hatta. Ekibin tamamı mezun olduktan sonra bir grup kurmaya karar vermiştiler. İsmi bile olmayan grupları için şarkılar, klipler ve koreografiler hazırlıyordular. Öğrencilik hayatlarını, ekibin yaşadıklarını anlatan bir albümle çıkış yapmak istiyordular.

Mingi liseden beri Yunho'dan hoşlanıyordu. Son birkaç yıldır bunu belli etmeye başlamış birkaç ay önce ise reddedilmişti. İlk zamanlarki gibi sevmeye devam etse de arkadaşlıklarının bozulmasını da istemiyordu. Arkadaşlığı için hislerini yok sayabileceğini düşünmüştü.

Yunho. Ekibin en gizemlisi. Yıllardır arkadaş olmalarına rağmen hakkında çok şey bilemedikleri, bildiklerinden de şüphe ettikleri kişi. Ekibin en iyi bildiği tek şey annesinin baskısı altında yaşamaya çalıştığıydı.
Annesine sadece bir kez karşı çıktığını söylemişti. Konservatuar okumak için. Ama bunu bile bir anlaşmayla yapmış, üniversiteden sonra bir yandan şirketle de ilgileneceğine dair imza atmıştı.

Hongjoong Yunho için annesi nefes al dediğinde alır, ver dediğinde verir diye bahsederdi hep. İçlerinde Yunho'nun annesiyle tanışmış tek kişi Hongjoong'du. Bu yüzden annesi yüzünden arkadaşlarını ekmek zorunda kaldığında Hongjoong toparlardı. O da tek bir görüşmede bile iliklerine kadar hissetmişti annesinin otoritesini.

Annesi yurtta onlarla kalmasına izin vermemişti. Hongjoong Yunho yalnız kalmasın diye arada onların evinde kalırdı. Diğerleri ne kadar ısrar ederse etsin onları yanında getirmemişti. Yunho diğerlerinin annesiyle tanışmasını istemiyordu.
Diğerleri de bunun nedenini bilmiyordu.

San. Wooyoung'dan hoşlanıyordu hatta hissettiklerini ona söylemişti de. Ama Wooyoung kendi korkuları yüzünden sevdiği kişiye hiçbir yanıt verememişti. Ya sevgili olduklarında arkadaş grubunda sorun çıkarsa? Seonghwa ve Hongjoong gibi ciddi tartışma yaşamadan bu ilişkiyi sürdüremeyeceklerini biliyordu ve olası bir sorunda bunun tüm arkadaş grubuna yansıması korkutmuştu onu. San bunları hissetmiş gibi sevgili olmak zorunda olmadıklarını söylemişti. Yan yana kaldıkları sürece her şeyini sevdiğini anlatmıştı ona. Wooyoung o gün neden San'ı sevdiğini bir kez daha anlamıştı.

the real ✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin