Kurgu ve olaylar hakkında açıklama yapacağımmm
Okumak zorunda değilsiniz ama çoğu şey daha anlaşılır olacaktır okursanız✨Şimdi öncelikle ben bu kitaba başladığımda Jongho ve Yeosang'ı da sevgili yapacaktım. Herkes çift olacaktı yani ama ben genel olarak Yungi üstünde duracaktım diyordum. Sonra bölüm yazmaya başladıkça karakterlere ait tipik şeyler ortaya çıktı. Seonghwa'nın şakadan dindarlığı veya işte Yeosang ve Jongho'nun atışmaları gibi. Böyle oldu ama ben hala sevgili yapacaktım onları. Sonra hatırlarsanız bir bölümde Jongho Yeosang'a anne şakası yaptı Yeosang da abisiyle yattığına dair şaka yapmıştı. O bölümü yazdıktan sonra bir anda aklıma geldi ya abi şakası gerçek olursa diye. Böylelikle Jongho'nun abisiyle Yeosang'ı sevgili yapmaya karar verdim. İkisini sevgili yapmadım çünkü ikinci kitap olsaydı Jongho'yu biriyle sevgili yapıp tüm arkadaş grubunu kurtaracaktım. Yani öyle biriyle sevgili olacaktı ki arkadaş grubundaki diğer çiftler arasındaki sorunlar da çözülmüş olacaktı.
Başta aklımda yoktu ama son bölümlerde fikir hoşuma gittiği için bazı yerlerde belli ettim, Jongho Yeosang'dan hoşlanıyordu. Abisiyle sevgili olduğunu öğrenmemiş olsa muhtemelen bir yerden sonra çıkma teklif ederdi ama yani bence hepimiz çıkma teklif etse bile Yeosang'ın kabul etmeyeceğinden eminiz.Finalin en sonunda yine bir atraksiyonla bitirdim çünkü ikinci bir kitap olacaktı normalde. Hatta bu kurgudan önce o kitap gelmişti aklıma. Çgh skeçlerinden bir tanesinde kadın kocasının pilav gününe gidiyordu kocasıyla ve onun eski üniversite arkadaşlarını görüyordu skeç boyunca. Skecin içinde dağılmış bir arkadaş grubu da geçiyordu ve bu şekilde ben de bir kurgu düzenledim. Hatta ismini direkt Pilav günü koymuştum xldöxpöspxösşxö (pişman değilim)
Pilav gününün sadece ilk bölümünü yazabilmiştim çünkü konuya dair hiçbir şey yoktu aklımda. Bildiğim tek şey yıllar sonra tekrar toplandıklarıydı. O bölümde de Hongjoong bir grup kuruyordu. Hongjoong ve Seonghwa Hollandada yaşıyordu diğerleri beraber yaşarken Yunhoyla Mingi arasında gerginlik çıktığı için diğerlerinin de arası bozuluyordu(Woosan ayrılmıyordu sadece)
Sonra Pilav gününe devam etmezken aklıma şey geldi önce başka bir kitap yazsam ve sonunda sorun çıksa. İkinci kitabı da pilav günü olurdu dedim. O gün de The Real klibine bağımlı olmuştum xlsmdlöslxöslxmsşdö Hem o yüzden hem de şarkının söz ve ritminin verdiği hava yüzünden kitabın adını The Real yaptım.
The Real'la beraber Fight of Songs diye bir kurgu da yayınlamıştım. Onun konusu başta şeydi Yunho ve Mingi şarkıcıydı Yunho Mingi'den hoşlanıyordu ama Mingi kendisini sevmiyordu falan. Sonra o kurgunun yayınladığım bölümlerinde tanıtımında falan değişiklik yapıp kurguyu çevirdim. Bu sefer konusunda Yine Yunho seviyordu ama eski arkadaştılar. Tüm hayranları biliyordu yani eskiden yakın olduklarını. Sonra dedim ki e tamam The Real'ın sonundan sonrasına uyuyor bu kurgu. Böylelikle devam etseydim Fight of songs ve pilav gününü paralel yapacaktım yani.
Fight of songsta sadece Yungi olacaktı Pilav gününde de olaylara arkadaş grubundan bakacaktık.Açıkçası şu iki kitaptan da vazgeçmedim ama okulun açılmasına çok az kaldı ve önümüzdeki iki yılı ders çalışarak geçirmek istiyorum. Bu yüzden The Real'ı bile aşırı hızlı yazmaya çalıştım(8 günde bitti) şu anda da Sweet Neighbours adında başka bir texting yazmayı planlıyorum. O biraz daha uzun olabilir belki. O kurguda The Real da olan şeylerin intikamını alacağım dlöelxösşdöspdö Okul açılana kadar o textingi bir de belki Seongjoong'un minificini yazarsam yayınlarım diye düşündüm. Okul açıldıktan sonra muhtemelen texting yazacak kadar mutlu hissetmem o zamanlar yavaş yavaş Love in war falan yazarım diye düşünüyorum.
Ay bu arada bu kurgunun başında Woosan toksik ilişki olacaktı dlsödpösxpöspxm bir tane Woosan editi görüp aşık olmuştum. Aşırı güzeldi ve San öyle bir bakıyordu ki Wooyoung'a dedim tam bir toksik ilişki anlatıyor bu edit. Sonra bir kurgu yaparım dedim ama vazgeçip buraya eklemeye karar verdim. Sonra ondan da vazgeçtim çünkü yaklaşık on on beş bölüm boyunca Woosan ikilisinin kendi kişiliklerinde kötü hiçbir şey görünmüyordu ben de vazgeçtim öyle yapmaktan.
Bu arada ben başta çok gergindim sekiz kişiyi nasıl eşit şekilde ön plana çıkarabilirim falan diye
Özellikle Seonghwa'nın din şakaları çok ön plandaydı başta ve mesela ilk bölümlerde Woosan'a dair de pek bir şey yoktu o yüzden son bölümlerde onları biraz daha fazla konuşturmaya çalıştım işte Seonghwa'ya kilise uzaklaştırması verdirdim falan sldmdpsödşösldö
Bunu sanırım 20'li bölümleri yazarken izledim ve arkadaki klibin tam uyduğunu düşündüm kurguya. Normalde diary filmden alınmış kesitler ama o klibin tamamı mesela aklıma The Real'ı getirmedi ama çevirinin arkasında tam olarak The Realdaki arkadaşlığı gördüm resmen.
Bu arada son anda bir şirketten kabul gelmesi olayının arka yüzünde Yunho var. Yunho ve aile bağları sağ olsun arkadaşlarının klipte zorlanacağını bilerek gidip şirketle konuştu sonra Hongjoong'a söyledi falan.
Ayrıca kitapta genelde .... the ... şeklinde kullanımlar vardı (Mingi the princess San the abaza Wooyoung the babygirl) Bir kere Mingi ve prenses olayı zaten gerçek hayatta da Yunho öyle seslendiği ve benim hoşuma çok gittiği için eklendi kurguya da. Ama mesela Yunho Mingi princess diyordu duymuştum öyle ama ben Mingi the princess yaparak ekledim çünkü Adventure Time fanıyım ve onun girişine bakarsanız mesela Finn the human Jack the dog Marceline the vampire tarzı karakterleri yazıyordu yan tarafta. O şekilde söylemek kulağa daha hoş geldiği için Mingi the princess olarak kullandım.Sanırım başka açıklayacağım bir şey kalmadı. İkinci kitap gelebilir diye finali yine o şekilde düşündüğüm yerde bıraktım ama gelmezse diye de alternatif daha pozitif biten bir son da olsun dedim.
Bu arada ya finalin başındaki olaylar çok anlık gelişti var ya xlsöxpöspxösodm yazarken dedim ne hediye verecekler sonra alyansı arkadaşları alsın dedim falanNeyse neyse
Okuyan herkese çok teşekkür ederim ilk defa yazdığım bir şeyle bu kadar gurur duyuyorum sayenizde💜
~küp
230823 / çarşamba
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the real ✔︎
FanfictionÜniversitenin başından sonuna kadar çalkantılı da olsa ayakta kalabilmiş arkadaş gurubunun konuşmaları text ! ikinci kitabı var ¡ . 140823-230823 © kupsel | 130823