1- Kaç

1.5K 62 32
                                    

AREl'DEN

Korumalar tarafından odaya resmen fırlatılan bedenle zorlada olsa yerimden kalkarak gelen kişiye baktım. Tahmin ettiğim gibi Akel gelmişti. Dengesini zorla koruyup sarsak adımlarla yürürken bedene yardım edebilmek için yerimden zorlada olsa kalkıp bende aynı onun gibi sarsak adımlarla yanına ilerleyip koluna girdim. İkinizinde gücü yoktu ama buna rağmen birbirimize elimizden geldiği kadarıyla yardım ediyorduk.

Onu zorla tek kişilik yatağa attığımda yatağın kenarındaki sehpanın üstünde yarım kalmış suyu ve ağrı kesiciyi ona uzattım.

"İyi misin? Nasıldı?"

Yüzünde hafif bı tebessümle cevap verdi.

"Sik gibi, yaşlı moruğun tekiyle olsam daha iyi olurdu."

Dediği ile kıkırdadım. Küçükken buraya Satılmış ardından da çift cinsiyetli ve güzel olmamızın sonucu olarak önemli müşterileri etkilemek, casusluk yapmak ve onları tatmin etmek için yetiştirilmiştik. Bu sayede , akrobasi, kataye, dans, müzik ve bunlara benzer hem kendimizi korumak üzerine olan hemde insanların dikkatini çekecek şeyler üzerine eğitim almıştık.

Bulunduğumuz yer ormanlık bir arazi üzerine kurulmuş küçük bir bar gibi görünse de aslında hem Türkiyedeki hemde birçok yurt dışından gelen mafyaların ortak buluşma yeriydi.

Aklınıza gelebilecek her türlü pislik vardı. Uyuşturucu satıcılığı, İnsan ticareti, adam öldürme ve daha nicesi. En gizli anlaşmalar burda yapılır en önemli mal alışverişleri için buraya gelinirdi.

Bugün saat gece yarısına geldiğinde Akel ile 17 yaşına basmış ve buradan kaçmış olacaktık şanslıydık ki Akel'in işi erken bitmişti. Saate baktığımda saatin 22.21 olduğunu görmemle Akel'e seslendim.

"Akel saat gelmek üzere."

Yüzünü gömdüğü yastıktan kafasını biraz kaldırarak yüzünde uzun zamandır gördüğüm en saf gülümsemesi ile bana bakarak heyecanla konuştu.

"Hadi hemen hazırlanalım. Geç kalmak istemiyorum."

Onun dedikleri ile bende hafif sırıtıp kafamla onu onaylayıp dolaptan ikimiz içinde kıyafet aramaya başladım.

Elime aldığım kıyafetleri sırası ile ona gösterirken o her gösterdiğim kıyafette bi kusur buluyordu. Normalde bu kadar hazırlanmazdık ama sonuçta bugün yıllar sonra ilk defa dışarı çıkacaktık.

Sonunda dolabın en altında gördüğüm kıyafetlerle gözlerim patlamıştı. Hemen elime alıp Akel'e gösterdiğimde onunda gözleri patlamıştı resmen.

"İŞTE BU!"

İkimizde gülerken kolidordan gelen ayak seslerini duymamızla hızla elimdeki kıyafeti saklayıp etrafa saçılmış kıyafetleride dolaba dıktım.

Sonunda içeriye giren korumaya dönük gözlerle bakarak neden geldiğini sordum.

"Patron son dakika acil bı işin çıktığını iletti birinizi istiyor."

Gizlice Akel'e baktığımda ona bana dönmüştü ne kadar yüzünden hiçbir duygu okunmasada endişeli olduğu belli oluyordu. Eğer birimiz giderse kesinlikle plan iptal olurdu.

Derin bı nefes alarak adama döndüm.

"Tamam çık sen hazırlanıp geliyorum yarım saate"

Adam bişey demeden kapıyı kapatıp çıkınca gittiğinden emin olup Akel'e döndüm.

"DELİRDİN Mİ SEN! NE DEMEK GELİYORUM?"

"Sakinleş ne dememi bekliyordun? Hayır gelemem deseydim daha kötü olurdu."

Vendetta (İntersex X Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin