5- gülümseme

458 43 50
                                    

Yorum yapın!!!

Akel'den

Yanımdaki daha adını bile bilmediğim adam habire bana bakıp incelerken benim tek odak noktam karşımda Arel'i kucağına yatırmış duran adamdı.

Yanımdaki kişininde karşımdaki adamı tanımasından dolayı şu an onun evine gidiyorduk. Yanımdaki kisiyede güvenmiyor olsamda şu an başka çaremiz yoktu özellikle Arel nedenini bilmediğim bi şekilde yaralı ve baygınken.

Aldığımız ilk yardım dersleri sağ olsun durumunun ciddi olmadığını biliyordum.

Sonunda lüks bi malikaneye gelince adam kucağındaki Arel'le beraber inip bahçedeki koruma sürüsünün açtığı kapılardan tek tek girerek Arel'i üst katlardaki odalardan birine yatırıp ardından da doktorun yakında burada olacağını söyleyip yatağın odada bulunan tek kişilik koltuklardan birine oturdu.

Onu dedikleri i umursamayıp direk yatakta sere serpe yatan Arel'le ilgilenmeye başladım vücudunda darbe ve çizik izleri vardı. Birisinin vurmasıyla değilde bişeyin sertçe çarpmasıyla oluşacak izlerdi bunlar sanırım zamanında çıkamamıştı. Ama işin iyi yani darbeler çok zarar vermemişti. İz bırakacak şeyler gibi durmuyordu.

Ağzındaki yara onlara nazaran daha kötü görünüyordu. Uyanınca dellenmese iyi diye düşünüp dudaklarının kenarlarındaki ve eksikleri yavaş yavaş temizlenmeye başladım. Bi süre konuşmakta zorlanacak gibi duruyordu ama düz durursa iz bırakmayacağından emindim.

Yarasını her temizlediğimda minik minik inliyordu. Bu hali içimi acıtsada umursamayıp yarayı tamamen temizledim. Elimdeki kanlı bez parçasını kenara koyup kapının dışında bekleyen korumalardan birinden ilk yardım malzemeleri istedim. Koruma ilk önce Arel'i taşıyan adama bakarken adamın onaylamasıyla gerekli malzemeleri getirdi.

Elimdeki batikonla yaralarını bir kere daha silip gerekli şeyleri hallettikten sonra tüm yaralarını dikkatlice sarıp ilk yardım çantasını topladığım gibi yatağın kenarına kordum. Kendimde yavaşça Arel'in yanına uzanıp yaralarına dikkat ederek sarıldım. Zor bi gün olmuştu.

Anton'dan

Yatakta yatan ikiliye bakarken anında uyuya kalan beden gülümsememi sağlamıştı. Koltukta oturan adama baktığımda onunda gözlerini ayırmadan ikiliyi izleyen halini görünce yerimden kalkarak onun oturduğu koltuğun karşısındaki boş yere oturdum. Güzel odaydı. İki kişilik bi yatak güzel bi makyaj masası, odanın tam ortasında bulunan yatağa bakar şekilde duran üçlü kanepe ve onun kenarlarında şu an üstüne oturduğumuz tekli iki koltuk.

Kanepe ve koltukların ve yatağın bej rengi büyük cam balkonun bej üstüne altın renk işlemeli perdesiyle çok uyumluydu. Ayrıca makyaj masasıda aynı şekilde altın işlemeli bej rengiydi. Yerdeki beyaz ayı kürkü ise odayı tamamlayan son şeydi.

Bu odanın beyazlığı yataktaki bedenlere ne kadar uyuyorsa bizede o kadar zıttı.

Karşısına oturmamla dikkati bana kayan adamla ona gülümseyip tekrar yataktaki bedeni izlemeye başladım. Ta ki yanımdaki adam konuşana kadar.

"Planın ne?"

Ona göz ucuyla bakmamla bana değil onunda yataktaki ikiliye baktığını fark edince sırıtmam daha da büyüyerek odağımı tekrar oraya verdim.

"Bilmiyorum ama onu istiyorum. Onun olmak istiyorum ve bunun için elimden geleni yapacağım. Ee sen ne düşünüyorsun?"

"Aynı şeyi. Bir süre burda kalsınlar sanırım ikisini ayıramayacağız herkes için birer oda ayırtırım."

Kafa sallayarak onu onaylayıp ardından da susadığım için yerimden kalktım. Odadan çıkacağım zaman yataktaki bedene son kez bakmıştım ki üstünü açmış uyuyan bedeni görünce istemsiz kıkırdayıp yatağa yaklaştım. Çok güzeldi. Kimseyle paylaşmak istemeyeceğim kadar. Kıskançlık krizine girmeme neden olacak kadar.

Bu düşünceleri kafamdan uzaklaştırıp battaniyeyi üstüne örtecektim ki anında gözlerini açıp üstüme atlayan bedenle anlık olarak dengemi kaybedecek gibi olsamda sadece bi adım gerilemekle kalmıştım. Düşmemesi için refleksle tuttuğum bedeni önünde havada sallanır bi şekilde görünce istemsiz gülme krizine girmiştim. Uyku sersemi olmasına rağmen tetikte duran bedeniyle havada noldugunu anmaya çalışan beden sonunda onu bu şekilde tutmamdan rahatsız olmuş olacak ki uyku sersemi yüzü anında öfkeyle kaplanıp kızgın kızgın bakmaya başladı. Kesinlikle kedi yavrusuydu.

Daha sonra bırakmadığım için öfkesi daha da artarken bende napacağını merakla bekliyordum ama kendini bi anda ileri atarak kasıklarıma tekme atması kesinlikle beklediğim bişey değildi.

Acıyla sesim kesilirken tek yapabildiğim tuttuğum bedeni bırakıp acıyla yere çömmek olmuştu.

Yavru bi kedi olmasına rağmen kesinlikle bi kaplanla yarışırdı.

Duyduğum kahkaha sesiyle daha da moralim bozulurken Paul'e bakmamla onada eğlence çıktığını anlamış oldum.

Tekrar yavru kedime bakmamla dibimde durmuş bana üstten üstten baktığını görünce tam elimi uzatacaktım ki umursamadan tekrar yatağa geçip ne zaman uyandığını farketmediğim kardeşine su verip ardından da tekrar yanına yatıp üstünü örterek anlamadığım şekilde bişeyler konuşmaya başladı.

Paul'e baktığımda onunda benden pek bi farkı yoktu.

Sonunda duyduğum ilahi sesle gözlerim şokla açılırken yataktaki kahkaha atan bedenlere geri döndüm. Sanırım şu an bi kameraya ihtiyacım vardı. Benim içinde gülmesini istiyordum.

Hayır sadece bana gülmesini istiyorum.

•••

Bitti sonunda nasıldı bölüm?

Bundan sonra hikaye daha hızlı ilerliyecek inşallah bunlar daha çok geçiş bölümleri.

Akel yeri--->

Paul yeri--->

Anton yeri--->

Arel yeri--->

Ya bu kitapların hiçbiri içime sinmiyor nedense ya

Her neyse sonunda sınavlarım bitti oldu.

Ah son olarak lütfen bölümü okuyup hiçbir yorum yapmadan sonuna gelince yeni bölüm ne zaman? Yeni bölüm. Gibi yorumlar yapmayın gerçekten sinir oluyorum ayıp yani yapmanız bunu genel olarak söylüyorum bu arada kimse üstüne alınmasın yada alınsın umrumda değil egodan dolayı yapmıyorum bunu bi emek verip karşılığında bunu alınca rahatsız olduğum için yapıyorum.

Aranızda bilenler var bu sene üniversite sınavlarına gireceğim ve onlar için çalışıyorum haliyle zamanım çok dar. Netlerim düşük sonuç olarak lütfen ama lütfen yeni bölüm diyerek darlamayın. Ha ama ben arada bölüm yapmayı tamamen unutuyorum o yüzden haftada bir yazsanız bişey olmaz. Aslında yeni bölüm istenmesi değilde yorum yazmadan istenmesinden rahatsızım o yüzden yapın yapmak istiyorsanız ama lütfen öncesinde bi yüzünüz olsun.

Neyse işte kendinize iyi bakın 😘 bu duyuru içinde kusura bakmayın lütfen ama artık baya moral bozuyor.

Vendetta (İntersex X Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin