Arel'den
Uyandığımda yumuşacık yatakta Akel'le birlikte yatıyorduk. Yanımızdan iki kişinin konuşma sesleri gelsede çok umursamadım. Şu an kaçmaya çalışmak demek sadece yakalanmak demek ayrıca her yerimin ağrıdığını hesaba katarsam Akel olmadan kaçmayacak gibi duruyorum. O yüzden sadece anın tadını çıkarmaya odaklandım.
Birisinin kapıya doğru adımladığını duyduğumda da kıpırdamayıp çıkmasını bekliyecektim taki bi anda durup bize doğru yürümeye başlayana kadar.
Akel'de Sese uyandığında biraz daha rahatlasamda yinede gizlice bileğimdeki çalıya uzanıp elime aldım. Akel'e verecekken adamın üstümüze eğilmesiyle Akel'in adamın üstüne atlaması bir oldu.
Adam Akel'i havada asılı tutunca bi an bende hareketlenecektim ki Akel uyku sersemi haliyle adamı görünce birazda olsa sakinleşip duruldu. Tabi adam onu bırakmayınca daha da öfkelenip adamın kasıklarına tekmeyi geçirdi.
İstemsiz kıkırdamamla boğazım acımıştı. Bana dönen Akel'de bunu farketmiş olacak ki yandaki sürahiden su doldurup uzattı. Suyu bitince Akel'e geri verdim. Oda hemen yerine koyup yanıma kıvrıldı.
"Günaydın"
Küçükken kendi dilimizi oluşturmuştuk ve Akel'de şu anda o dili kullanıyordu.
"Sanada."
"Nasılsın? Daha iyi misin?"
"Biraz ağrı var ve ağzımın kenarları acıyor."
"Güzel kesmişsin nasıl oldular?"
"Bilmem en son patlamadan sonra bilincimi kaybettim. Sana noldu? Boğazını biri güzel tırmalamış"
"Sorma şu orospudan son anda boğazıma yapıştı."
Kıkırdamamla oda kıkırdadı.
"Ee bunlar kim?"
"Bende bilmiyorum. Şu kısır bıraktığım bi anda karşıma çıkıp benim için çalışacağını söylemeye başladı. Bende kabul ettim."
"Senden etkilendiyse demek. Gerçi senin gibi bi güzellikten etkilenmeyecek kişi mi var? Nede olsa benden almışsın."
Onun kahkahasıyla bende sessizce kıkırdadım. Boğazım acımasa bende kesinlikle kahkaha atardım.
"Yatmaya devam etmek ister misin?"
Biraz düşündükten sonra kafamı hayır anlamında sallamamla yatakta doğrulup elini uzattı. Eline tutunarak kalkmamla bi an başım dönsede onun sayesinde dengeri geri topladım.
Akel beni yavaş adımlarla kapıya doğru ilerletirken bende bulunduğumuz odayı incelemeye başlamıştım ki bana bakan delici gözlerle donakaldım.
Yaptığım her hareketi kaçırmadan inceleyen bedenle gözlerimiz birleşince normalde rahatsız olacağım bu davranışından rahatsız olmadığımı farkedip ona minik bi gülücük yolladım.
Anlık olarak adamın kalkmasıyla Akel'de durup ona döndü.
"Bahçeye çıkmanıza yardım edeyim merdivenleri bu şekilde inmek sizin için daha zor olur. Hem temiz hava iyj gelir"
Adamın sözleri Akel'e mantıklı gelmiş olacak ki bana döndü. Bende gülümseyip omuz silkince yavaşça kafa sallayıp adamın beni kucağına almasına izin verdi.
Akel'in kısır bıraktığı adamda Akel'in yanına gelip onu kucağına almayı teklif edince Akel'de benim gibi kabul etti.
Bilmediğim bi evde bilmediğim bi adamın kucağındayken tek düşünebildiğim ilerde neler olacağıydı.
•••
Nasılsınız? Bölümler bi iki ay kadar bu şekilde minik minik gelecek haberiniz olsun.
Bölüm nasıldı bu arada?
Akel yeri--->
Arel yeri--->
İtalyan Mafyamız Pablo namı diğer Arel'inki --->
Rus Mafyamız Anton namı diğer Akel'inki--->
İkinci sınavları erkene almışlar haftaya sınavlarım var tekrar şansımı seveyim neyse kendinize iyi bakın byy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vendetta (İntersex X Gay)
RomanceArel ve Akel daha bi bebekken yetimhaneye bırakılmış daha sonra ise zengin bir aile tarafından evlat edinilmişlerdi. Onların kişiliği yetimhanede yaşadıkları olaylardan dolayı tahmin edilemezdi. İkiside ayrı psikolojik sorunlarla boğuşuyordu daha k...