Bıraksana elimi,bırak diyorum bırak "aden dursana kızım bu fevrilik nereden geliyor,babanın kızı olduğun ne kadarda belli" evet babamın kızıyım ama sende annenin kızısın,aynı anneannem gibi davranıyorsun iğrenç davranışlar,kötü huy,aynı karakter ve aynı acımasızlık... sus ve yürü aden
Gelmeyeceğim diyorum gelmeyeceğim istemiyorum tuttuğu elimi daha da sıkıyordu acıyordu,kızarmıştı.
"Sana yürü dedim aden" kolum koparırcasına çekiliyordu,daha fazla acıyordu. Bir kez daha cehennemime zorla getirilmiştimTekrar hatırladım o günü,tekrar geldi aklıma 6 yıl olmuştu etkisinde çıkamıyordum geçmiyordu. Bu da sinir sistemimi daha da bozuyordu,belki de zorla götürülmeseydim yaşanmayacaktı böyle bir şey şu an böyle bir şey hatırlıyor olmayacaktım..
Çalan kapıyla Bu düşüncelerden çıkmıştım, kapıya doğru ilerlerken sağda duran eskimiş tahta sehpalara çarpmamaya dikkat ediyordum
Çok büyük olmasa da 3 kişiye göre gayet iyi bir evimiz vardı,en azından bize yetiyordu.
Evin içi bana göre değildi çok renkliydi lilaya boyanmış duvarlar,kır beyazı koltuklar,morun açık tonlarında ki halı, beyaz yemek masası...
Hepsi açık renklerdi çok fazla göz yoruyordu"Sen miydin abi sanki biraz içmiş gibiydi tekrar mı başlamıştı; benim aden başka birini mi bekliyordun"
Cevap vermeden arabanın anahtarlarını çantama attım,siyah spor ayakkabılarımı da giydiğimr göre artık çıkabilirdim...Etrafımda ki insanların aksine mıymıy bir kız değildim,babasının ve ya annesinin prensesi gibi de büyütülmedim,onların aksine her zaman asi bir ruhum vardı,sanki siyah en çok ruhumu andırıyordu,çoğu zaman agresiftim,sinirliydim,gergindim aslında öyle değildim ama öyleydim de aynı zamanda.
Küçükten kaybetmişiz babamı öyle anlatırdı annem.
Hiç tanımadan,yüzünü görmeden,hatırlamadan büyümüştük ve ya öyle biliyorduk.
Anneme gelirsek...
Benim aksime her zaman bakımlı ve alımlıydı.
Bir bakanın tekrar bakmasına sebeb olacak güzelliği vardı. Renkli kişiliği ise bana tamamen zıttı,renkli giyinir,süslenir topuk tıkırtısı uzaklardan duyulurdu
O geceden önceye kadar..
Girdiği cezaevi ona cehennem olmuş,Bir daha onu öyle görememiştik...Arabaya binmiş,yola çıkmıştım,Elbette nereye gittiğimi kimse bilmiyordu,söylemezdim zaten.
Maviye Yeni boyanmış,üstünde değişik şekilleri olan,boya kokusu daha geçmemiş binanın önündeydim.
Dışardan bakınca çok güzel görünen ama içinin hastalıklı insanlarla dolu olduğu bu binanın önündeydim.Ben aden hikayeme hoşgeldiniz..
Helluuuuu
arkadaşlar kısa bir bölüm oldu evet ama idare edeceğiz..
Beğeneceğinizi umut ediyor ve kalbi doldurmanızı diliyorum ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin misafiri
Actiontanıdık gelen topuk sesleri,tanıdık gelen koku,tanıdık gelen kafamın içinde zonklayan topuk sesleri.. tanıdık o ses "burdayım aden, gitmedim sağına dön Aden bak oradayım,kafamı sağa çevirmiştim ama kimse yoktu. Arkana bak Aden bak bu sefer oradayım"