amikor ellopod a pulcsiját
Előző hétvégén mindkettőtöknek volt ideje így ezt kihasználva az egész hétvégét barátod dormjában töltötted. Mielőtt azonban eljöttél volna még gyorsan táskádba rejtetted a kedvenc pulcsidat tőle, mert tudtad, hogy egy ideig nem fogtok tudni találkozni. Direkt titokban nyúltad le, mert nem szívesen adja neked kölcsön a dolgait - főleg a pulcsijait -, ugyanis amiket odaad neked, azt általában nem kapja vissza... Vagy csak jó sokára.
Egy hét is eltelhetett, mióta találkoztatok és, amióta nálad van a pulcsi, azóta szinte ebben élsz. Sajnos nem nagyon tudtok találkozni (ettől függetlenül mindketten imádjátok a másikat), így jól esik minden dolog, amivel közelebb tudhatod magadhoz a fiút.
A kanapén heverészve nézted elmélyülten a tévében levő sorozatot, amikor valaki kopogott. Nem tudtad ki lehetett az, mert senkivel nem beszéltél meg semmit. Az ajtót kinyitva, hirtelen két erős kar fonódott köréd egy szoros ölelésbe vonva téged. Ahogy megérezted az ismerős és kellemes illatot egyből elmosolyodtál, visszaölelve őt.
- Azt hittem nem tudunk mostanában találkozni. - motyogtad fejedet vállába fúrva.
- Volt egy kis időm eljönni. - mondta továbbra sem kibontakozva az ölelésből.Még mindig el nem engedve egymást sétáltatok vissza a lakásba. Ahova beérve egyből elburúltatok a kanapén.
- Történt valami? - kérdezted a hátát simogatva.
- Csak hiányoztál. - motyogta fejét nyakadba fúrva, amitől elkuncogtad magad.
- Te is nekem. - nevetted halkan.Pár percig csak így feküdtetek egymást ölelve és cirógatva, majd hirtelen a fiú felkapta a fejét. Szemöldök ráncolva nézett rád, majd ahogy lejjebb vezette tekintetét eltátotta a száját, amikor meglátta rajtad a pulcsiját. Te pedig kínodban csak elmosolyodtál.
- Tudod mennyi ideje keresem ezt? - ült fel.
- Ha szeretnéd visszaadom most, csak szerettem volna elhozni valamidet, mert azt hittem, hogy sokáig nem találkozunk. - ültél fel te is - De visszaadom, ha szeretnéd. - kezdted el lehámozni magadról a ruhát.
- Nem kell. - állított meg a művelet közben - Rajtad úgyis jobban áll. - kacsintott, majd újra eldőlt veled.Egész arcodat elkezdte puszikkal behinteni, amit te csak nevetve élveztél. Közben kezedet a hajába vezetted és úgy simogattad. Kis idő után ajkai megtalálták a tiédet és egy hosszú és édes csókba hívott.
- Nagyon puha a hajad. - suttogtad, miután elváltatok.
- Rajtad, pedig nagyon jól néz ki a pulcsim. - csúsztatta be kezeit az említett ruha darab alá, majd egy gyors csókot nyomva a szádra elfeküdt rajtad.END
Eléggé összedetlen lett, így később még valószínű, hogy átírom.
YOU ARE READING
stray kids imagines [SZÜNETEL!]
FanfictionStray Kids imagines KÉRÉSEK (NYITVA) Lehet... - kommentben - privátban (inkább itt, ha lehetséges :)) - Kérhetsz témával, de az is elég, ha mondasz egy tagot. - NEM VÁLLALOK +18-AT!!! Jó olvasást! :3