احفاد المنشاوي 😎😎😎

339 12 0
                                    

احـفـاد المـنشـاوي😎😎😎.
كـيـان فـارس♥♥♥.
ࢪنـا تـــامــࢪ النـشـاࢪ✍🏻✍🏻✍🏻.
𝐩𝐚𝐫𝐭 𝟏𝟗..

ادم/ هبقي احكيلك كل حاجه بس انا عايز اعرف انت عملت معاهم ايه وهما عملوا معاك ايه.

ادهم قص عليه كل شئ ما بينه وبين عائلة المنشاوي.

ادم بتساؤل/ وايه اللي حصل بعد ما
دخلت السجن.

ادهم بتذكر...
𝒇𝒍𝒂𝒔𝒉 𝒃𝒂𝒌𝒄...
في السجن..

تم حبس ادهم بتهمت غسيل اموال وتم حبسه لمده اربع ايام علي ذمه التحقيق.

في المحاكمه..

اصدر القاضي رايه بان ادهم الهلالي سيتم حبسه لمده 10 سنوات.

بعد فتره من حبس ادهم..

كانت حاله ادهم تدهورت كثيرا حتي جاءته من س تساعده علي الهروب.

ادهم بصدمه/ انتي ايه اللي جابك هنا.

نرمين بشماته/ مش قادره اقولك انا قد ايه فرحانه فيك .

ادهم بضيق/ جايه في ايه قولي وانجزي.

نرمين باستفزاز/ هما الصراحه حاجتين الحاجه الاولي اني حامل واكيد حامل منك والسبب اللي مخليني سايبه البيبي ده ف اني ازلك بيه والحاجه التانيه اني جايه اهربك.. و اوعي تفتكر اني جايه عشان سواد عيونك انا جايه اهربك عشان متموتش هنا في السجن وساعتها مش هعرف اخد حقي منك لكن لما اهربك ساعتها هنتقم منك براحتي.

ادهم بسخريه/ ااه والحكومه هبله عشان تخليكي تهربيني بكل سهوله.. تعرفي يا نرمين انا اول مره اعرف انك ساذجه اوي كده.

نرمين بزفر/ بقولك ايه انا مش جايه عشان ارغي اخلص وتعالي ورايا.

نرمين خرجت من نفس المكان السري اللي دخلت منه وادهم خرج وراها.

خرجوا من القسم ولكن وهما في طريقهم الي السياره رجال الشرطه رأوهم وهما يهربون وقاموا بالجري ورأهم واستطاعوا الامساك ب ادهم ولكن للاسف لم يمسكوا ب نرمين لانه جاءت عربيه واصتدمت بيها.
𝒃𝒂𝒌𝒄...

ادم بإستغراب/ طب وماما حصل فيها ايه بعد كده.

ادهم بتعب/ انا كل اللي اعرفه انه بعد الحادثه دي ودوها المستشفي و ولدوها ومعرفش بعد كده ايه اللي حصل معاها.

ادم بحزن/ بس انا علي حسب ما بحثت عليها عرفت انه ماما ماتت وهي بتولدني بس ده اللي عرفته.

ادهم بعدم معرفه/ الله اعلم يا ابني وممكن تبقي عايشه.

ادم بتساؤل/ المهم يا بابا انت عمرك ما شوفتني.

ادهم بإبتسامة تذكر/ لا شوفتك مره واحده وانت لسه مولود.. كان في امين شرطه حبيبي فضلت اقوله انك ابني ونفسي اشوفك وكده لحد فعلا ما راح المستشفي وجابك وبعديها شيلتك وكنت لسه صغير وكان نفسي تتربي معايا بس كل حاجه نصيب.. المهم انا حاولت باقصي الطرق انك تفضل معايا لكن امين الشرطه مرضيش وقالي كفايه اللي عملته احنا هنوديه الملجاء و لما تخرج انت نبقي نوديك لابنك.

احفاد المنشاوي😎😎😎. حيث تعيش القصص. اكتشف الآن