احـفـاد المـنشـاوي😎😎😎.
كـيـان فـارس♥♥♥.
ࢪنـا تـــامــࢪ النـشـاࢪ✍🏻✍🏻✍🏻.
𝐩𝐚𝐫𝐭 𝟐𝟑 والاخيررࢪ..عند فارس وكيان...
دخلوا المخزن ومعهم ادهم وعمر وريم واياد وجاسمين ولم ينتبهوا علي سياره تيام المركونه جانبا.
عند الاحفاد...
دخلوا جميعا وجاسمين واياد ذهبوا الي تاليا ويوسف.. وكيان ذهبت الي تيام.
كان ادم يتحدث الي الاحفاد بكل كره وحقد ومن ثم تحدث ادهم بوجع وحسره
/ امك ممتتش يا بني وعائله المنشاوي ملهاش ذنب في كل اللي انت قولته.
ادم بصدمه/ انت بتقول ايه 😳.
ادهم بتذكر...
𝒇𝒍𝒂𝒔𝒉 𝒃𝒂𝒌𝒄...كان كلا من نرمين وادهم يقمون بمحاوله الهروب من السجن..
وعندما رأهم الشرطه قاموا بالامساك من ادهم ونرمين استطاعت الفرار منهم ولكن اصتدمت بسياره كانت تسير في خطوات سريعه.
في المستشفي...
في غرفه العمليات..استطعوا انقذها هي والطفل ولكن الطفل نزل بحاله غير جيده و وضعوه في الحاضنه.
في السجن...
قاموا بمعاقبه ادهم علي فعلته ومحاولته من الهروب من السجن.
بعد يومين...
ادهم كان جالس في الحبس ويفكر في نرمين وماذا صار معاها ومع ابنه.
ادهم قام بمحادثه الشويش الذي يحرس الحبس.
ادهم بتساؤل/ بقولك ايه يا اخينا متعرفش اي اخبار عن البنت اللي كنت بهرب معاها.
الشويش بتذكر/ علي حد علمي انه ودوها المستشفي وعرفت كمان انها كانت حامل و...
ادهم بقلق/ و ايه قول ونبي طمني.
الشويش بهدوء/ اهدي يا اخينا هما الاتنين كويسين بس الطفل دخل الحاضنه.
ادهم فرح لهذا الخبر ولكنه حزن علي ابنه الذي دخل الحاضنه.
𝒃𝒂𝒌𝒄...اياد بتساؤل/ ونرمين حصل فيها ايه.
ادهم بوجع/ مكنتش طايقه ادم وهي اللي قالت ل الشويش انه يقولي انها ماتت بس الشويش طلع جدع ومهنتش عليه وقالي انها سابت ادم في الملجاء وسافرت بره مصر مع شخص كده محدش يعرفه.
ادم بصدمه و وجع/ يعني هي هان عليها تسيب ابنها في الملجاء.
ادهم بوجع وحسره علي ابنه/ حقك عليا يا بني انا عمري ما كنت أتخيل انه ربنا يعقبني فيك انت.. انا اسف.
جميعهم كانوا حزنين علي ادم وما حدث معه في فترات حياته ومن ثم تحدث ادم بسخريه و وجع وحسره/ اسف.. اسف علي ايه ولا ايه ولا ايه.. انتو كل واحد فيكوا لو يشوف انا عشت ازاي مكنتوش هتستحملوا.. صاحبه الملجاء كانت بتعمل معايا حاجات وحشه كتير وانا اتئذيت كتير و مع ذلك استحملت اللي محدش يستحمله.. بس عموما مبقتش فارقه انا اتعذبت وانا صغير وهكمل عذاب وانا كبير.. ياريت بقي تستعجلوا البوليس عشان يجي يخدني واخد عقابي اللي استحقه.
أنت تقرأ
احفاد المنشاوي😎😎😎.
Humorوبعد الانتهاء من الجزء الاول من كيان فارس علي خير قررت اعملكوا جزء تاني والان سوف اعرفكم علي احفاد المنشاوي. فارس وكيان انجبوا/ تيام.. شخص مغرور و لديه الغضب اكثر من الهدوء ويحب المزاح.. ريما شقيقته الصغري..بنت جميله و رقيقه وتحب المزاح دائما. عمر...