"Winter- ah merhaba sizi tanıyor muyum?"
Karşısında gördüğü beden ile duraksamıştı Seungmin. Minju tam karşısında Winter ile beraber duruyor ve elini genç olana uzatıyordu. Zaten bu kıza karşı vicdan azabı çekerken bu konumda olmak rahatsız etmişti siyah saçlıyı.
Kendisine uzatılan eli sıkarken sahte olduğunu belli etmemeye çalışan bir gülümseme yerleştirmişti yüzüne.
"Ben Minju. Winter'ın arkadaşıyım."
İşte bu tam bir şoktu. Seungmin bunu bilmiyordu hatta tahmin dahi etmiyordu. Şaşkınlığını içine atmaya çalışarak konuşmuştu.
"Ee memnun oldum. Bende Seungmin."
"Seni beklerken Minju geldi kantine. Ne zamandır görüşmüyorduk. Dedim seni de tanıştırayım."
"Ahh iyi yapmışşın. Ben ee memnun oldum çok. Bilmiyordum arkadaş olduğunuzu."
"Aslında ortaokuldan beridir arkadaşız. Winter çok özel benim için."
Artık sayamadığı şoku yaşarken bunu içinde tutmak iyiden iyiye zorlaşmaya başlamıştı. Tam ağzını açmışken gelen beden ile kendisine şaka yapıldığını düşünmeye başlamıştı siyah saçlı beden.
"Ah selam. Tanışıyor muyuz acaba sizlerle güzel bayan, sevimli bayım?"
"Kadın."
Diye mırıldanmıştı. Bunu duyan tek kişi olduğunu sanıyordu ama Minho da duymuştu sevdiği adamın dediğini. Yine de bozuntuya vermek istememişti.
"Ah hoşgeldin sevgilim. Bu Winter ortaokuldan arkadaşım. Bu da Seungmin. Ee?"
Kafası karışmış şekilde Seungmin'e bakarken siyah saçlının da en az onunki kadar karışmıştı aklı. Şuan adı konulmuş bir ilişkileri yoktu ama arkadaş da değillerdi.
"Winter'ın flörtüyüm, Memnun oldum."
Elini uzatıp yalandan bir ifade ile el sıkışmıştı ikili. Winter içinden 'umarım ilerde sevgilim olarak tanıtırım seni derken' bir yandan da Seungmin'in dediği gibi flört oldukları düşüncesi mutluluktan delirmesi için bir sebepti. Ancak bunu sonraya saklayacaktı.
"Hadi dikilmeyelim ortalık yerde. Gelin oturalım."
Minju'nun söylediği ile dörtlü hareketlenmişti. Bulunduğu konumda mutlu olmasa da içine atmak zorundaydı rahatsızlığını şuanlık Seungmin. Daha sonra kaçabilirdi nasıl olsa.
Beraber boş masalardan birine geçerken Seungmin ile Minho, Winter ile Minju karşı karşıya oturmuştu. Kızlar derin bir sohbete dalmışken Seungmin boş masayı izlemekle meşguldü. Minho ise... Ah o sadece Seungmin'i görüyordu.
"Beyler siz neden hiç konuşmuyorsunuz. Birbirinize alışsanız iyi edersiniz çünkü biz kolay kolay ayrılamayız. Sıkılmak yerine eğlenmeye çalışın."
Minju ikilinin sessizliğinden rahatsız olmuş, konuşmaları için destek atmaya çalışmıştı. Ancak ikilide tık yoktu. Bunun üzerine kendisinin onları açması gerektiğini düşünmüştü. Seungmin ise o an sadece bulunduğu aptal durumu düşünüyordu.
"Seungmin müzik kulübündeydin değil mi?"
"Evet ordayım."
"Minho da dans kulübünde. Siz nasıl denk gelmediniz ya. İki kulüp de bodrum katta."
Gerçeği bilmeyen kız masumca konuşurken Seungmin gülme isteğini bastırmaya çalışıyordu. İlk sekslerini müzik sınıfında yaptıklarını bilse ne hissederdi acaba karşısındaki kız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lips and bodies' -2min-
Fanfiction"Dudakların çok güzeller ama daha güzeli benimkilerle birleştiği zamanki halleri." "Yavşaksın." "Biliyorum." *bolca temas(isminden belli ama ufak bir uyarı yinede!!!) ve küfür içerir simdiden duyuruuu* 24/12/2023 #2min'de 1.