lie

311 34 78
                                    

bölüm bu kadar gec geldigi icin özür diliyorum öncelikle. yks senem oldugu icin cok fazla vakit ayiramiyorum. bir bölüm yazmiatim ancak konudan bagimsiz oldugu icin tekrar yazip akisa uygun devam etmeye karar verdigimden sildim. bi nevş de o yüzden gec kaldi bu bölüm. tekrardan kusuruma bakmayin lütfen

Bu arada bölümde çokça yakınlaşma sahneleri var. Ficdeki isimler rastgele isimler. Lütfen gerçekmiş gibi davranıp idoleri cinsellestirme tarzi seyler yazmayin. Sadece isim cünkğ hepsi.

yorumlariniz beni cok mutlu ediyor lütfen birazcik yorum atin bu bölüme canlarim iyi okumalaaaarrr

"Aishh nefret ediyorum bu kokudan."

İçeri girdiği anda burnuna dolan içki ile ter karışımı kokuyla yüzünü ekşitmişti genç çocuk. İçmeye sık gelmezdi çünkü kendinde değilken yaptığı şeyler başına çok dert açmıştı. Ancak kafası çok bulandığında ve düşünmek istemediğinde tek başına gelip kafayı bulurdu. Bir nevi kaçış yöntemiydi bu onun.

"Slivovitz lütfen."

Bugün bir değişiklik yapmak istemişti genç oğlan. İlk kez deneyeceği bu içkiye dair umutları yüksekti.

"Tek başına sence de sıkıcı olmaz mı? Gelebilirim."

Yabancı ses ile sağında durup ona arsızca sırıtan kıza çevirdi bakışlarını. Üstüne oldukça mini ve bol dekolteli siyah bir elbise giymişti. Bembeyaz teni ve kırmızı rujuyla itiraf etmeliydi ki gerçekten çok seksiydi.

"Gerek yok."

"Ne kadar kabasın. Neyse ki senden etkilendim. Geliyorum bile."

Cilveli konuşmasının ardından çantasını da masadan alıp siyah saçlının hemen dibine oturmuştu. Bacakları birbirine değiyordu.

Seungmin üstüne giydiği siyah gömleğin bir düğmesini daha açarken göğsü iyice ortaya çıkmıştı. Tabi o bunu bilerek yapmıyordu. Daralmıştı ve üstündeki gömlek ağırlık yapıyormuş gibi hissediyordu.

"Gelmemenizi söylemiştim."

"Bu resmiyeti sevmedim. Bardayız ve içiyoruz. Rahatlar mısın biraz? Adın ne?"

'Sabır' diye mırıldanmıştı siyah saçlı. Çatmıştı gerçekten.

"Seungmin."

"Ah memnun oldum Seungmin. Sormadın ama ben de Soojin. Birazcık üzgün ve sinirli gibisin. Neden acaba?"

"Size anlatmam gerekmiyor gibi düşünüyorum hanımefendi. Kabalık ediyorsam bağışlayın lütfen."

"Hem de sert. Of en sevdiğim. Her neyse içkiler de geldiğine göre başlayabiliriz. Gece uzun olacak gibi duruyor nasıl olsa."

Genç çocuk bir an sorgulamaya gitmişti. Yanına oturan kız hangi ara istemişti içkisini. Direkt oturup konuşmaya başlamıştı çünkü. Yine de bulunduğu durumun rahatsızlığıyla kıpırdandı. Ona düşünmek bile yasaktı anlaşılan.

"Daha önce hiç görmemiştim seni burada. İlk kez mi geliyorsun?"

"Siz çıkmıyorsunuz heralde. Herkese hakim olduğunuzu zannediyor gibisiniz. İlk kez gelmiyorum."

'Nasıl görmemişim bu taşı burada' diye mırıldanmıştı Soojin. İlk kez gördüğü bu çocuktan oldukça etkilenmişti. Sert görüntüsü ve görüntüsüyle bağıntılı sert davranışları hoşuna gitmişti. Kolay erkekleri sevmezdi.

"Sayılır. Seni daha önce görmediğime eminim."

"Herneyse bu konuşma hoşuma gitmiyor. İzninizle."

lips and bodies'  -2min-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin