Hatırlatma
Hemen Changbin Jeongin'a sarıldı. İkisi de çok mutlu gözüküyorlardı. Keşke dedim içimden keşke benle Felix ile böyle olsaydım dedim ama olamazdı. Çünkü o olanlar bu işi daha da zorlaştırıyordu.
~~~~~~~~~~~
Kahvaltımızı yaptıktan sonra dışarı çıkmak için hazırlandık ve dışarı çıktık.
Hemen arabaya binip lunaparka gittik. Chan Hyungun ehliyeti olduğu için arabayı o kullanıyordu.
Lunaparka geldiğimizde biletlerimizi alıp hep beraber hız trenine bindik. Chan Hyungla Seungmin beraber, Changbin ile Jeongin beraber ve Minho ile Jisung beraber oturuyordu. Tabi bende Felix ile oturuyordum.
Tren çalışınca ellerimizi önümüzde ki demire tuttuk. Tren çok hızlanınca bir anda Felix bana sarıldı. Şu an kalbim öyle hızlı atıyorki anlatamam.
Tren durunca Felix hızlıca bende ayrıldı ve trenden indi. Hemen ardından bende indim ve diğerlerinin yanına gittik.
"Yaa hadi dönme dolaba binelim."-Jisung
"Tamam bebeğim hadi binelim."-Minho
"Peki siz bincekmisiniz"benle Felix'i göstererek sordu Changbin
"Ben binmicem siz binin."-Felix
"Bende binmek istemiyorum."-Hyunjin
"Tamam o zaman siz bizi burda bekleyin geliriz birazdan."-Chan
Onlar dönme dolaba giderken ben ise Felix ile onları bekliyorduk. Karşı tarafta pamuk şekerci vardı ve Felix'e dönerek isteyip istemediğini sordum.
"Felix pamuk şeker istermisin?"-Hyunjin
"Şey... yani olur isterim."-Felix
"Tamam burda bekle hemen alıp geliyorum tamam mı?"-Hyunjin
Felix kafasını sallayıp beni beklemeyin başladı hemen gidip bir tane pamuk şeker alıp Feli'in yanına gittim. Gittiğimde ise Felix yoktu. Hemen etrafa baktım ama etrafta gözükmüyordu.
Ben etrafa bakarken bizimkiler gelmişti.
"Merhaba Hyunjin biz geldik. Felix nerde?"-Jisung
"Bilmiyorum ona pamuk şeker almak için gittim ama geldiğimde yoktu."-Hyunjin
"Ne demek yoktu Hyunjin. Nere gitmiş olabilir ki?"-Chan
"Bilmiyorum."-Hyunjin
"Belki lavaboya falan gitmiştir."-Jeongin
"Tamam o zaman herkez ayrılsın ve farklı yerlere baksın tamam mı? Onu bulan kişi de ya bizi arasın ya da gruba yazsı tamam mı?"-Chan
Herkez onaylıyıp etrafa dağıldık. İlk önce dönme dolabın etraflarına baktım ama yoktu. Sonra çarpışan arabaların olduğu yere giderken Felix ile birini görmüştüm ve o kişi Felix'i taciz etmeye çalışıyordu. Hemen ora gidip adamın yüzüne bir tane yumruk attım. Daha sonra adamı dövmeye devam ettim ardından diğerlerine Felix'i bulduğumu söyleyip olduğum yeri söyleyip telefonu cebime koydum.
Birkaç dakika içerisinde diğerleri de gelmişti. Adamı alıp güvenliğe teslim edip olanları anlattık.
"Felix iyi misin?"-Chan
"Chan Hyung iyiyim. Eğer Hyunjin biraz daha geç gelseydi sonrasını düşünemiyorum."-Felix
"Ovv canım benim yaaa."diyip sarılmıştı Chan Hyung.
"Teşekkürler Hyunjin beni kurtardığın için."-Felix
"Bir şey değil Felix."diyip bende ona sarıldım oda benim sarılmama karşılık vermişti.
"Hadi eve gidelim bugün çok yoruldum ben."-Changbin
Herkez ona katılıp arabaya doğru yol aldık. Arabaya binip eve doğru gitmeye başladık tabi giderken eve pizza söyledik.
Eve vardığımızda pizzalarımızda gelmişti. Pizzaları alıp yemeye başladık.
Pizzalar yedikten sonra herkez yatmak için odalarına çıkmaya başlamıştı o sırada Felix gelip benimle konuşmak istediğini söyleyip bahçeye çıkmıştık.
"Şeyyy Hyunjin dün akşamki ve geçen günkü olay için üzgünüm ve bugün beni kurtardığın için tekrar teşekkür ederim."-Felix
"Hey o olaylar içi özür dilemene gerek yok onlar yanlışlıkla onlan şeyler yani bunun için özür dileme ve bir şey değil."-Hyunjin
"Neyse o zaman sana iyi geceler Hyunjin."-Felix
"Sanada Felix."diyip içeriye doğru adımlıyordum ki bir anda bir el kolumu yakalayıp kendine çevirdi ve beni yanağımdan öptü.
Şok içinde Felix'e baktın oda utancından ne yapacağını bilemeyip hemen içeri doğru koşmaya başladı ben ise hala ne olduğunu kavramaya çalışıyordum. Ama bu olan şeyin kendimden çok kalbime iyi gelmediğini iyi biliyordum.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
The end
Merhaba aşklarım nasılsınız
Ben yine çok iyiyim
Neyse görüşürüz aşklarım babay
❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Under The Stars
FanfictionHyunjin Felix'i ilk gördüğünden beri aşıktı ama duygularını açmaktan çok korkuyordu taki o güne kadar.