Hatırlatma
Şok içinde Felix'e baktın oda utancından ne yapacağını bilemeyip hemen içeri doğru koşmaya başladı ben ise hala ne olduğunu kavramaya çalışıyordum. Ama bu olan şeyin kendimden çok kalbime iyi gelmediğini iyi biliyordum.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pazartesi
Sabah çalan alarmın sesiyle uyandım. Hemen kalkıp üzerimi değiştirdim ve kahvaltımı yapıp okula doğru yürümeye başladım.
Hala geçen günkü olan şeyi unutamamıştım ve hala aklıma geldikçe kalbim deli gibi atmaya başlıyordu.
Okula vardığımda bizimkilerin yanına gittim.
"Günaydın."-Hyunjin
"Günaydın Hyunjin. Nasılsın?"-Minho
"İyiyim asıl siz nasılsınız?"-Hyunjin
"Bizde iyiyiz."-Seungmin
Böyle konuşurken o sırada gözüme Wooyoung çarptı. Çünkü bura bakıyordu ve hiç iyi bir şekilde bakmıyordu. Oda beni farketmiş olmalı ki hemen orada uzaklaştı.
Aslında içimde hiç iyi bir his yoktu nedense bu hafta çok kötü bir şey olcakmış gibi geliyordu.
Ben böyle düşünürken bir anda biri bana arkamdan sarıldı. Kim olduğuna bakmak için arkama döndüm. Keşke dönmeseydim dedim. Çünkü bana sarılan kişi Felix değil alt sınıflardan bana takıntılı aşık olan Wonyoung idi.
Herkez bir anda bize bakmaya başladı tabi bu bakanlar içinde Felix'de vardı. Hemen Wonyoung kollarını belimden çektim.
"Ne yapmaya çalışıyorsun sen?"-Hyunjin
"Ne mi yapmaya çalışıyorum. Sevgilime sarılamazmıyım?"-Wonyoung
Bunu demesiyle bende dahil herkez şaşırmıştı. Bir anda çok sinirlendim ve ona bağırmaya başladım.
"NE SEVGİLİSİ YA!? BİZ SENLE SEVGİLİ FALAN DEĞİLİZ!"-Hyunjin
"Hayır sevgiliyiz hatta sende bana dün çıkma teklifi etmiştin. Hatırlamıyor musun?"-Wonyoung
"NE ÇIKMA TEKLİFİ WONYOUNG!? Ben dün arkadaşlarımlaydım onlara sorabilirsin. Ben seni bile görmedim dün."-Hyunjin
"Evet onlarlaydın ama akşam beni aradın ve bana çıkma teklifi etmiştin. Nasıl hatırlamazsın."-Wonyoung
"Ne saçmalıyorsun sen bende numaran bile yok saçmalamayı kes!"-Hyunjin
"Özür dilerim Hyunjin sadece beni sevip sevmediğini test etmek istemiştim ama anladım bir daha karşına bile çıkmıcam."-Wonyoung
Şaka gibi bir de onu sevip sevmediğimi mi test etmek istemiş şaka gibi ya.
Bizimkilere döndüğümde şaşkınlardı ama sonra umursamayıp tekrar lendi hallerinde takılmaya devam ettiler. O sırada Felix'e baktım. Kafasını eğmiş ve bir şeyler düşünüyordu.
Biz böyle dururken bir anda zil çaldı ve sınıflara doğru yürümeye başladık.
♡
Bugünlük okul bitmişti. Sıramdan eşyalarımı toplayıp çantama koydum ve sınıftan çıktım.
Okul kapısına doğru gidiyordum ki bir anda biri kolumu tuttu ve kendine çevirdi.
Baktığımda ise Felix olduğunu gördüm.
"Bir sorun mu var Felix?''-Hyunjin
"Şey aslında Hyunjin sana bir şey söylicem."-Felix
"Evet Felix ne söyliceksin?"-Hyunjin
"Hyunjin sen... sen birinden hoşlanıyor musun?"-Hyunjin
Bunu demesini beklemiyordum ve ne dicemi de bilmiyorsum eğer ona sensin dersem arkadaşlığımız bozulacaktı eğer var dersem de kim olduğunu merak edicekti ve ben hangisini dicemi bilmiyorum.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Merhaba aşk bahçelerim nasılsınız?
Ben iyiyim
Nedense çok kısa bir fic yaptığımı düşünüyorum ama neyse en heyecanlı tarafı bundan sonra olucak
Neyse görüşürüz şimdilik aşk bahçelerim öptün sizi.
❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Under The Stars
FanfictionHyunjin Felix'i ilk gördüğünden beri aşıktı ama duygularını açmaktan çok korkuyordu taki o güne kadar.