Epsodie:10

20 4 10
                                    

Hatırlatma

Sonra kahvaltı yapmaya başladık. Hem kahvaltı yapıyorduk hemde sohbet ediyorduk ve masada ki herkez çok mutluydu. Yan tarafıma baktığımda mutlulukla masayı izleyen çocuğa baktım. Çok mutluydu ve bende onu mutlu etmek için elimden geleni yapacaktım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~
1 hafta sonra
Hyunjin'den

Bu bir hafta çok güzel geçmişti. Sevdiklerim ile çok mutluydum özellikle o, yani sevgilim Felix. Çünkü Felix'in babası birine aşık olmuştu ve aşık olduğu kişi ise sekreteri Lia idi. Hatta sevgiliydiler ve çok mutluydular. Peki Felix ne yaptı. Hiç birşey çünkü oda Lia'yı çok sevmişti ve zaten babasının mutlu olmasını istiyordu yani istediği sonunda oluyordu. Peki bu bir hafta içerisinde ne mi olmuştu. Çok şey olmuştu.

Wooyoung hapse girmişti ve bir daha da çıkamıcaktı çünkü ailesi öğrendiğinde oğullarını çıkarmak yerine kalmalarını istemişti. Nedeni ise Felix'e zorla dokunmasıydı ve ailesi biraz aklı başına geldiğinde çıkarmak istemişti. Tabi ailesi Wooyoung adına özür dilemişti. Bay Lee ise sorun olmadığını oğlunun yaşadığını görmek istediğini söylemişti.

Bu sırada ise okullar tatil olmuştu. Chan Hyung üniversiteye geçmişti biz ise son sınıfa geçmiştik. Şimdi ise bir aylığına tatile gidiyorduk. Peki nerde mi kalcaktık? Felix'lerin tatil yaptığımız yerde bir tane evleri varmış orda kalıcaktık.

Sonunda eve geldiğimizde eve gelmeden önce bir tane marketten aldığımız yiyecek ve içecekleri yerleştirdik tabi yoldan geldiğimiz için yorgunduk ve uyuma kararı aldık.

Chan Hyung ve Seungmin aynı odada, Minho ve Jisung aynı odada, Changbin ve Jeongin aynı odada ve benle Felix aynı odada kalıyorduk.

Felix ile odaya gittiğimizde hemen üzerimizi değiştirip yatağa kalktık tabi o sırada Felix benden bir şey istedi.

"Sevgilim senden bir şey istiyorum."-Felix

"Tabi sevgilim ne istiyorsun?"-Hyunjin

"Şeyy hani Wooyoung bana dokunmuştu ya işte o zamandan beri kendimi kirli hissediyorum. Acaba diyorum beni temizliyebilir misin?"-Felix

Bu soru karşısında ne dicemi bilmiyordum çünkü daha tam reşit olmamıştık ve bunu yapmamız pek uygun değildi ama kirli hissetmemesini de istemiyordum ondan dolayı kabul edicektim.

"Tamam bebeğim seni temizlerim."-Hyunjin

Bunu dememle Felix hemen dudağıma yapıştı ve bende hemen karşılık verdim.

Ben Felix'in alt dudağını emerken o benim üst dudağımı emiyordu.

Felix'i altıma aldım ve dudaklarımı dudaklarından ayırıp boynuna yöneldim. Onun boynunu emerken o ise inlememek için kendini tutuyordu.

Boynunu emdikten sonra kendi tişörtümü ve onun tişörtünü çıkardım. Dudaklarımı onun göğüs uçlarına götürdüm ve emmeye başladım. Ben göğüs uçlarını emerken küçük bir inleme bıraktı.

"Ahh-mm"-Felix

Dudaklarımı göğüs ucundan çekip onun şortunu çıkardım ve ardından boxerını çıkardım. Daha sonra ise kendi şortumu ve boxerımı çıkardım ve onu tekrardan dudaklarından öpmeye başladım.

O işi yaptıktan sonra duş aldık. Felix üstünü değiştirirken bende çarşafları değiştirdim daha sonra bende gidip üstümü değiştirdim ve Felix ile yatağa yatık.

"Seni seviyorum sevgilim, iyi geceler."-Felix

"Bende seni seviyorum bebeğim, sanada iyi geceler."-Hyunjin

Birbirimize iyi geceler dedik ve uyuduk. Artık çok mutluyduk kimse bizi ayıramazdı. Çünkü aşk her zaman kazanır.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Merhaba bebişlerim nasılsınız?

Ben iyiyim.

Evet bu final bölümüydü.

Bu arada oradan sonrasını yazamadım çünkü nasıl öyle şeyler olacağını bilmiyorum ve ondan yazdamadım.

Evet size gelelim iyi habere yeni bir fic yazcam ve yarın yazmayı düşünüyorum.

Neyse bebişlerim iyi akşamlar ve iyi uykular.

Bay bay

❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️

Under The StarsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin