13🎸

169 20 36
                                    

(Yn'in bakış açısından)

Yn'in evinde Karl ile Sapnap vardı gece açıcakları yayın için toplanmışlardı. Aynı zamanda Dream ilede sesli arama başlatıcaklardı.

Karl'ın Wilbur ile konuşması üzerinden tam tamına 5 gün geçmişti,ne o yazdı ne de Wilbur. İyiyi düşünmek istiyordu, herhalde Wilbur'un bir planı vardı??

(Wilbur🎸 kişisinden bir yeni mesajınız var)

"YAZDI YAZDI"

"KIM YAZDI YN NOLUYOR" dedi Sapnap.

"WILBUR YAZDIII"

"AÇ HEMEN BAKALIM" dedi Karl.

"Wilbur🎸"

biraz konuşalım mı?

tabii

dinliyorum

nasıl başlasam bilmiyorum

sorun yok bekliyorum

Yn sana böyle davranmam,seni kırmam kesinlikle haddime olan bir şey değildi,hayatına beni alman 2 ayını almışken ben seni dinlemeden hareket ettim. Çok pişmanım,diyeceksin ki neden böyle düşündün neden böyle davrandın. Sebebini bende bilmiyorum,içimde tarif edemediğim bazı duygular var ve ben bu duyguları kontrol bile edemiyorum. Beni öptükten sonra her şey çok üst üste gelmiş gibi hissettim,söylemeye bile çok utanıyorum ama Karl ile flörtsün sandım. Çok aciz birisiyim. Beni affedebilecek misin? Özür dilerim her şey için. Karl'dan da özür dileyeceğim hiç merak etme.

Wilbur://

Karl ile flört falan değilim,seni affedeceğim ama bir sorunumuz var

nasıl bir sorun?

söyle hemen çözelim

galiba bu tarif edemediğimiz duygular hakkında konuşmamız gerekiyor

Cuma günü 20.00'da aynı yerde:)

her şeyi telafi edeceğim söz veriyorum

orada olacağım:)
✓✓

***
(buluşma günü)

Yn şık ama sade bir şeyler giyip evden çıktı ve kafenin yolunu tuttu. Yine aynı masa yine aynı kata gidiyordu.

Buraya her geldiğinde içinde bir deja vu hissi oluyordu ama kesinlikle kötü bir yönden değildi.

Wilbur'u gördü,heyecanını korumaya çalışarak onun yanına gitti. Wilburda Yn'i görünce ayağa kalkmıştı. Bir süre ikiside o şekilde ayakta beklediler.

"merhaba Yn"

"sanada merhaba Wilbur,oturucak mıyız artık?"

"a tabi tabi.. ben heyecanlandım herhalde ondan öyle oldu"

ikiside taburelere oturdu.

"sencede çok garip değil mi,her şeyin başladığı yerde biten şeyler üzerinden konuşucak olmamız" dedi Yn.

"biten şeyler?"

"bana olan güvenin mesela"

Wilbur derin bir nefes verdi ve "önemli olan yeniden başlayabilmek değil mi Yn?" dedi.

"tabii" deyip gülümsedi Yn.

"sana yazdığım şarkıyı söylediğimde neler hissettin?"

Yn gülerek "bir saniye bir saniye benim üstümden mi gidicez hemen? Sen söyle neden bana şarkı yazdın?" dedi.

Wilbur biraz duraksadı ama sonra söze girdi "biliyorsun ben hep kendi şarkılarımı yazıyorum,fakat hakkında şarkı yazdığım konular hiçbir zaman gereksiz olmaz. Bir gün oturdum masama aklıma sen geldin,hayatıma bir anda girip nasıl bu kadar güzel bir hale getirdiğini düşünürken bu hisleride kağıda dökmek istedim."

Yn "hisler??.. güzelmiş" dedi ve masaya bakarak gülümsedi.

"sıra sende sorum hala geçerli"

"hayatım boyunca hiç tatmadığım duygular hissettim"

"hmm nasıl duygularmış o?"

"beni resmen köşeye sıkıştırıyorsun!" dedi Yn ve Wilbur gülmeye başladı.

"hem sorunu cevapladım,sıra sende. Wilbur bu kıskançlığın arkadaşlık seviyesinde olduğunu düşünmüyorum ben-"

Wilbur Yn'in sözünü kesti "hayatımda arkadaşlığı bir kenara bırak,hiçbir kadını bu kadar kıskanmamıştım" dedi.

"o zaman??"

"ben seni seviyorum"

Yn donup kalınca Wilbur sözlerine devam etti "seni çok seviyorum,tarif edemiyorum demiştim sana. Bununda sebebini anladım,sana aşık oluyormuşum Yn. Seninle ilk buluşmamızda el sıkışmıştık hani,o anı aklımdan hiç çıkaramadım. Bana sarıldığında,kokun beni kendime getiren bir şeydi. Ayrıca hep "banada bu kadar güzel bakıyor musun Yn?" diye sorgulardım,meğer sen bana bakarken tüm kalbinle bakıyormuşsun,sevginle içimi ısıtıyormuşsun,ruhunla bana enerji veriyormuşsun. Sahnede şarkı söylerken gözlerimi kapattığımda karşıma senin yüzün çıkıyordu.. Ben seni çok seviyorum"

🎸🎸🎸🎸
🎸<son>🎸
🎸🎸🎸 🎸

instagram grubuna gelmek isteyenler bana ulassinn

oylamayi yorum yapmayi unutmayin su siralar biraz dustu sankii 🩷🩷🩷🥲

seviyorum |wilbur soot| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin