Part - B

239 13 2
                                    

( Intro ah khan hming ziah sual ka nei a.....min lo hrethiam Ula....Lalnunpuia nilo in Lalawmpuia zawk tur a ni e)

Continue.....

Class banah chuan Ricky hian min lo au a

Ricky - Op!!

Opa- im...

Ricky - Samuel-a hnaih ah hian awm tawh Suh

Opa - Ngawt chuan engvangin maw?

Ricky - Hnaih lo la ni mai i tan a tha tur a nih chu // a kalsan nghak daih a

Hrilhhai bawk si.....thinrim ru deuh si chuan ka kalsan ve nghal hmak ..... Zanah chuan no. Hriat loh in min lo bia a..... Samuel-a hnaih a awm lo Turin min lo hrilh leh Ricky tho a nih ka rin a vang chuan chhan pawh ka chhang buai peihlo school Ka kal tirh a tanga ka thian neih chhun ve liau Liau hnaih lo tura min ti ringawt pawh chu mak ka ti a buaina neih tam ka duh loh vang chuan kawm tohloh top tumna rilru pawh ka pu mahse a hmeichhe rilru ka tih leh deuh vang chuan an thu Anga awm ka tum lemlo......Esi nen chuan Kan in be leh a.....ka bem nghal hmak,a ni pawn min duh ve tho .....a rem leh der mai ni, naktuk Lama inhmu Turin thu Kan ti tlu a.....lehkha ka zir san daih// ngaihzawng neih vang hian lehkha zir thulh hi ka tum lo ve hrim hrim bawk a ..... // school kal tur ka phur lutuk chu thil tha lo a thlen a hlauhawm zawk....engvangin nge ka phur loh ang bialnu chhe lo zet ka nei lawm🫢🫢phur tak chuan ka chhuak a....Samu ka nghak lo tih ka hre chhuak a thinrim leh ang chu🤣mahse pawilo mi bialnu thar nei ve te tiin ka kal vat vat a.....class ka thlen chuan esi a lo la thleng lo a....Gate bulah ka va nghak....mahse ka thil hmuh erawh hmu lo ila ka ti zawk ngawt mai..... ESI leh Nick te chu an lo kal dun a ... ESI chuan min hmu chiah ka lam pan in a lo thlan a.....a lo in sawi fiah nghal zung zung Nick nen an in a inhnaih vanga kal tlang thin an nih thu a sawi a ka thinrim viau na chu ka ti Lang duh lemlo , Nick chuan min lo melh leh ker tawh Samuel-a hi a mah ang lo takin a lo thleng tlai phian class ah ka luh san a.....teacher lo luh hma deuh chuan ka thutna pangai ah ka let a ..... Samuel-a lo thleng chiah a thinrim hmel takzet ..

Opa - Sam sorry.....tukin chu tihtur ka nei a ka kal hma a

Sam - Pawilo

Opa - ka treat ang che vawiin chu

Sam - ka hmanlo

Opa - ti teh mipa an titau zut zut ngai lo

Sam - Op nangmah vang a ni lo.....ka mood a uih tlat vawiin chu

Opa- tu vang nge?

Sam - a.....a ho lutuk e!! Opa inter High/higher school basketball tournament a awm don a.....Kan class aiawh a chhuak tur zingah i hming ka dah ve nia aw...

Opa - Maw!!

Sam - Kan class a tang 4 Kan chhuak don....Nang, kei, Hruaia leh Ricky

Opa - engtikah nge tan tur

Sam - Next week ah....Kan thiam sa vangin min lo hrilh tlai deuh a

Opa - practice na hun Kan va nei tlem ve

Sam - nia.....vawiin tlai tang Kan practice tan don nia....

Opa - ole // Samu hi nimin Ricky min tih dan kha ka hrilh duh kher a ngem tih ka ngaihtuah neuh neuh a ...... Mahse a ho deuh ka tih vangin hrilh loh chu kathlang zawk

Class banah chuan basketball Kan practice a .....ESI pawn min lo en ve reng a nuam riau..... Samuel-a nen team khat ah kan awm lo a.....Game a nuam phian Samuel-a dunk tur a zuang chu ka va nek tlu palh a.....kaihthoh ka tum ka kun chu hnung lam atang in tu emaw hian min lo nam a ka tlu ve nghal,tu emaw hian min lo hnek a.....a hmel ka hmu hmanlo...hmeichhe ho an au ri chu a ring em em a ...... Min hnektu chu ka tlawh ve top a ......Kan in sual chu ni nghal mai, midang ho chuan min thelh a.....ka insual pui hmel ka hmuh chuan mak ka ti,Nick a lo ni a, engvanga chutia min ti ngawt nge a nih pawh ka hre lo a chhan ka zawh lah in Samuel-a a en a,a melh nasa mai bawk si....ka thinrim chuan pan leh ka tum Esi chuan min lo dang a min kalsawn pui nghal daih ka mood a dik loh em a vang chuan ho mai ka tum a, Esi chu ho hmasa Turin ka ti , min hnial a tum deuh a mahse ka thinrim em vang chuan min hnail duh biklo chuan a lo ve mai , ka bag la Turin class ah ka let leh a, class ah mi tawng thawm ka hria a, Nick leh Samuel-a aw ngei a ni kawngkhar bulah chuan an tawng hre pha tawk chuan ka ding a min hmu lo.....

why? Not meWhere stories live. Discover now