Part - C (Nick and Samuel)

234 12 5
                                    

Nick pov -

Ka hming chu Nicky Lalruatpuia ka ni a, Nick tiin min lo mai thin, Aizawl khua ka ni a, *****vengah Kan chhungkua in Kan Cheng mek a, unau 2 niin ka u hi chuan nupui neiin chhungkua an din tawh a,kei hi fapa duat sual an tih mai ang hi ka ni a, Kan chhungkua hi Kan awm thei ve thaw khat bawk a ,ka pa hi Doctor niin ka nu hi nurse a ni a,tette atang in nu leh pa te awplumna hnuai a seilian ka nilo a, ka nu leh pa te hi an hnaah an buai tawk em avangin Kan awmpui te chu ka bula awm tam zawk te an ni. Ka pa hi ka hua a, ka nu hi ka khawngaih a ni. Ka pa hian ka nu hi duh vang reng a nei ni lo in ka pi leh pu te tihluih na vanga nei a ni a, nupa e ti lo hian room khata mut dun loh chang an ngah mai, ka nu hi chuan nupui a nihna ang in mipa dang a melh ve ngailo a, ka pa erawh hmeichhe hrang hrang hotel ah Hruaia zan hun an hman dun chang lah a tam, zan reh hnuah ka nu rilru na room a thawmdim tak a,a tap ri chu ka Beng ah erawh a ri ring em em a, vawi khat phei chu ka pa laka ka thinrim na ka tihlan pawh a awm mahse nu fel na na na chu a laiah dingin tap chungin min Beng dai leh a, broken family atang chawr chhuak na na na chu fel luih vel ka tum peih lo ka pa huat zawng toh ka tum tlat zawk a ni. Samuel-a nen hian class-9 Kan nih atang Kan inngaizawng tan a, Gay ka nilo a, bisexual ka ni..... Samuel-a hi chu ka sex mate mai mai ah ka hmang thin mahse a rilru thatna te a mi dawhtheih na hian min hneh a tunah chuan a tello hian ka awm theilo zawk, mahse ka duh loh deuh chu Kan inkar puan a duhlo hi ni vawi tam tak Kan inhauh phah hial tawh bawk, mipa/ hmeichhe dang Abul a an awm hian ka thinrim a ka rilru a na thin mahse a ni chuan dawhtheih takin ka thinrim na te min ngaihthlak sak a, ka thinrim tih reh nan a taksa min pe leh nge nge thin.....Mizo society hi chuan keini ang hi an pawm ve ngai dawn silo a, a ni chuan khawtlang te sawisel nih a duh lo a,kei erawh chuan eng teh lua ah ka ngailo thung.Vawiin lamah pawh min hau leh tawh a chhan chu OPA tluk theih nan a ka ke ka lo dah vang a nia, mahse ka thlen ka thlen a ngaihdam te ka dil leh a,rei lo ah a thinrim pawh a reh ve leh mai. A bula ka awm loh hian ka ngai a, biak reng a a bula awm reng hi ka duh ber a ni.Meizial zuk leh zu in nasat hi a ho em em a,mahse ka dil luih hi chuan tlem in hi a phal leh nge nge, vawi tam tak a rilru ka ti na a, Kan inhauh chang a,ka biak duh loh te hian one night pui tur atan hmeichhe dang ka hmang leh nge nge zel, a hriat ngei theih nan hotel Kan awm a te thlalak te ka thawn a, a rilru na in inthen a sawi erawh in a awm theilo zawk ka ni leh thin.

(Skip)

Samuel pov -

Ka hming chu Samuel lalmuanpuia ka ni a, chhungkaw khawsak pangai ve tak Kan ni,chhungte bula awm hi nuam ka ti viau na chu mahni a inluah hi ka chak thei em em a, ka nu leh pa te bulah pawh vawi tam tak ka dil mahse an phal lo thin,class -10 ka pass hnu khan ka pa ka dil leh a, Kan thenawm ah min luah hran tir ve hram, nuam ka tiin ka hlim em em a, mahni in thawhchhuah ka la neilo a ka inluah man leh ka school fees zawng zawng min la tum sak vek zui.Eirawng ka in bawl peih loh chang a Chaw va ei mai lah ka hriat hle ka nu phei chuan sum i ti hek tiin min hau ziah a,ka pa bulah ka va kal nal nal a, ka va tlawn hrep hnuah ka pa in min chhan leh nge nge thin , fa mal ka ni a, tar lam fa ka ni bawk , ka nu nau ten min rawn fim a Kan rual ve phian a nuam riau leh nghal ka nu nau te hi an chhungkua in Kan in ah an rawn awm a, a pasal in a boral san tawh vang ani fanu kum7 mi an nei hman a, ka nau ang tak tak in ka en a , kan duat hlawm hle. Nick nen hian class-9 Kan nih atang Kan in zui a, kei hi Gay ka ni a, hmeichhia itna ka nei ngai lo mahse ka nu ve hluai lo thung, Nick pawh ka in a a rawn riah chang a tam. Mai an chhungkaw chunhchang ka hriatpui vek bawk a, ka nu leh pa te nen pawn an in ngaina hle bawk mahse Kan inkar erawh an hrelo , tunah hriat tir ka duhlo. Ani. Mizo society hian keini ang hi chu min ten a min hua a, ka nu leh pa te hming an hmusit tur hi ka phallo a ni .ka nihna ka thlak thei ngawt bik silo a, zanin chu Nick a lo riak dawn lo a, a chhan chu APA riah chhuah dawn vang ani.ka ngai ve khawp mai a bula awm hi a nuam a , en tawp hi chuan a nelawm loh in a ngeiawm em em a,mahse a chhungril erawh a tha em em a ni. A thilthu a chhe em em a, a bikin Opa lakah, Opa hi mi sual anilo a a rilru tha lutuk hi midang hian rem chang ah an la zawk thin,Ricky hi tiang em em a tenawm hi a ni ang tih rin ngaihna ka neilo, Nick an an buaina chungchang min hrilh phei chuan ka khawngaih takzet Nick pawh ka hauh phah nghe nghe mahse engmah tih theih Kan nei silo, Ricky te lah an hausa mai bawk si.

why? Not meWhere stories live. Discover now