After 7Years

193 15 1
                                    

                  Skip duai ang aw......High school leh Higher secondary school vel Kan tih vek chuan ka hun neih dan a danglam zel bawk si a,school kal tawh lo in Tunlai chu Vestige a lar bawk a, Business lam Kan buaipui tan ang aw.......

Ricky chu Opa awm loh hnu chuan a mizia leh nunphung a danglam tawh khawp mai mahse a mipat pui a awm dun pui hmasa ber a nih vang leh a hmangaih em a vang chuan a theihnghilh thei chuang lo move on ang chuan Lang mahse a rilru leh thinlung erawh chuan a zawng reng a, a lo let hun a nghak reng thin .Opa chhungte pawh chuan an fapa / tupa chutianga chin hre lo tawp a awm chu an zawng ve tan tawh a, a chanchin erawh tuman an hre thei chuanglo a changin Delhi ah a awm ang ten an hria a, a chang leh Dubai ah mahse a location diktak erawh tuman an hre theilo thung. Ricky pa hian Ricky enkawl Turin Mizoram ah Company Lian tawk tak a din sak a , chu company ah chuan Ricky Chu CEO a ni nghe nghe lehkha zir zawm zel a peih tawh loh vang chuan a company enkawl chu nuam a ti ngei mai, Nick chu Bank Manager niin a hna a tui bawk a nuam a ti khawp mai Samuel-a erawh basketball lamah a kal ta nge nge a, India aiawh pawh a chhuak ve zak zak tawh , a lar in a celo aduh tu leh fans tam tak a nei bawk a, Tu mai pawh chuan sawi lo mahse Opa chu an ngaihtuah vek a, Nick leh Samuel-a pawh a inthen a tang Kum 2 lai a ni ve ta der mai, an duh vanga inthen erawh an ni lo Samuel-a chhungten an hriat chhuah vangin an inthen phah kha nia .......an in ngai in an inthlahlel dun ve lutuk tho,a ruk in thian ang chuan an in kawm khawm zel a, Opa chungchang chu in zawt lo mahse an ngaihtuah vek tih erawh an tawng Kam a tang a hriat em em lawi si.

Ricky Pov -

Mahni puala Company Lian tak neih chu a nuam viau na chu CEO nih na ang in rilru a hah lo thei thin  lo zanah lah tlai tak tak ah ka ho a ngai ziah bawk thin si, ka taksa na viau mahse ke in ka ho leh nge nge thin Opa chu khawiah emaw ka hmuh ka ring deuh tlat thin a ni. Zanin chu intern ho thlah nan tiin Hotel ah office a thawk ho zawng zawng chu zanriah ka ei khawm pui a, zu a nasa bawk a, an rui chhe hlawm ngei mai.Dar 11 a rik takah chuan Kan ho ta Sam Sam a, keipawh ke bawkin ka kal leh ta nge nge, MC bul ka thlen chuan Tlangval la upa lo tak mai kawng sir a mu, Thisen Kai deuh hnuang ka hmuh chuan mak ti takin ka pan hnai a,a hmel ka hmu theilo 

Ricky - Thianpa puih i mamawh em hei thisen i Kai nasa si a

Unknown - aih

Ricky - Enga tinge he tianga i awm a, tunge i hming khawi vengah nge i awm ka lo thlah dawn che em ni?

Unknown - a ngailo ka lawm e min kalsan rawh )// Ricky lam chu a hawi a

Ricky chuan Phawk zet in a melh ngawt ngawt ringawt aw tham deuh thiau chuan Lalawmpui //a sawi zo hman lo Nang kha !!!!!  Tiin a hnung lam atang chu mi tam tak an lo tlan a, Opa lam ka hawi chuan a lo awm tawhlo a lo tlan chhe daih chu niin Nick ka call vat a,

Nick - hello !!

Ricky - Nick Opa !!! opa

Nick - enge Opa chu

Ricky - ka hmu ka hmu nia Opa ka hmu Opa

Nick - Maw!!!!! Khawiah nge i awm

Ricky - M M M M M........// a phur lutuk leh Opa um a a tlan ve vang chuan a sawi tha theilo

Nick - enge M chu // a vin vak a

Ricky - MC MC

Nick - ka lo thleng nghal /// Samuel-a bia in an 2 Chuan MC lam chu an rawn thleng thla ve nghal amahse tumah an awm lo Ricky call an tum pawh chuan a tlang thei tawh reng reng lo

Ricky chuan Opa um tu te kha zui in a chhan te chu a zawt a, Mipa in zuar thin a nih thu leh dawr poisa a ruk thu chu an lo hrilh ta mai..Ricky mak ti lutuk chu Phawk em em chuan chu pa chu a en ta tawp. Ricky chuan Opa bihrukna chu a va hmu duh hlauh a, mahse engmah hre lo ang chuan a awm ta daih Opa pawh chuan a lo en ve reng tho. A hnu chuan chu mi te beidawng pawh chu an ho zui ta a, Ricky erawh in motor la in Opa awmna lamah chuan a va tlan let leh a mahse a lo awm toh a zawn Fe hnu pawh chuan a hmu tawhlo a, MC lamah chuan a. Va tlan let leh a a hmuhna ah khan a lo awm leh a ring a ni. Nick leh Samuel-a pawh chuan an lo nghak reng a, Ricky lo thleng chiah chu Opa awm na an rawn zawt nghal char char mahse. Ani chuan a. Awm na a hriat loh thu leh Motor a lak chhung a a lo Bo daih thu chu a. Hrilh a, an 3 chuan an zawng leh ta nge nge, motor chuan muang changa tlan in kawng sir vel chu an en a, mahse Opa hmel reng hmuh tur a awm leh tawhlo Nick leh Samuel-a te chu an in Lama h a thlah a , a ho ve ta nghal mai a zanah pawh chuan mu theilo in Opa dinhmun a ngaihtuah a ,Ricky chu mahni in dem na in a khat a , Zu chu a in leh ta nghek ringawt a,a chat thla ta hmak.

why? Not meWhere stories live. Discover now