Ricky leh Opa pawh an rawn ho ve mek a, Samuel-a erawh in ngai a la awh thei lo...ni e, social media an mi tamtak sawisel leh an tawngkam chhe tinreng a dawng a, pawn pawh chhuak ngam lo in nileng in inchhung ah chuan a tawm tlawt tlawt a, pawn chu a hlau a ni tawh der mai, kawngka chu a pel ngailo hrim hrim, khang thil a thlen hnu atang khan kar 2 dawn Ani ve tawh, Nick chuan a kalsan ngailo a, chutiang bawk in a chhungte pawh in nitin chuan an lo ngaihven reng a, a nu phei chu nileng in Samuel-a bulah awm in hun a hmang thin, Nick chuan office chawlh a lak theih mai loh vangin office a kal reng a ngai a,Samuel-a chu a tawng ngailo a, Nick / Anu/Apa in an biak pawh chuan a chhang ngailo, nitin chuan a taksa chak na chu a tla hniam telh telh a,a Cher chak em em a, eitur lah a ei tha theilo, Nick chauh chuan a ei luih tir thei mahse a ei tam tir thei bik chuanglo, a thil tawn leh an dem na zawng zawng chu a hre ve vek a, phone / computer/laptop engmah social media khawih tir an phallo a, mahse a khawih loh top theih bikl loh vang chuan a video vanga, a Fans te message zawng zawng chuan a rilru a ti na a ni. Ni e, a that lai chuan ANGEL ang mai khan an faka tunah lem theih tawp in an tawng Kam chhe tleuh nan an hmang si a ni.Zanah lah ni se tha takin a mu theilo, a thil tawn chuan a la thawng em a ni.Nick pawh a chauh phah ve viau Ani.
Nick pov -
Samuel-a video chu Reuben-a upload na website a tang chuan Kan delete thei a, mahse a lo darh zau tawh lutuk a, mi zawng zawng phone Kan en ve thei bik silo a, boruak reh hun nghah tawp chu a ti mai,Samuel-a chu tuman Kan be thei lo a, a nu leh pa rilru hah leh na lutuk hmel chuan min ti na em em a, tih theih ka nei lo chu ka in dem em em bawk Ricky leh Opa pawh naktuk ah Mizoram an lo thleng tawh dawn a, Opa tak in Samuel-a chu a biak theih Kan ring top tawh a ni. Beisei na Kan nei thlem tawh hle Ricky te chu ka nghakhlel em em tawh a ni ringawt.Samuela chuan zan hi a hlau deuh tlat a, light off te hi a duh lo hrim hrim a hlau tlat zel, current a thim te hian a buai vek zel a,chuvang chuan generator on reng a ngai thin.
Ricky pov -
Opa nen chuan Kan theih Anga rang in Kan ho a, Samuel-a chungchang Nick in min lo hrilh vang a ni. Ka pa pawh chu ka hrilh a Kan ho hmat chu an ohal ve ta hram, mahse Opa chu an ngai ve hle dawn a ni. Opa hi fa Ang tak takin an en a,kei ai pawn an duat zawk em aw?? Tih tur a ni. Opa la in tithei nasa bawk si, mahse chutianga Opa hlim chu ka tan chuan. A tluk a awm lo a chhungte bulah a awm ngai lova, chhungkaw hlut zia. A hriat belh ve ka ti mai,Kan ho dawn meuh chuan Opa rilru pawh a no ve deuh ....A..... ka bulah hian a in la no ve hrim hrim , tihtauh lah a hrat em em a, a over lek lek thin mahse pawi ka ti lo, min hmangaih Zia a tih lan ve na a ni mai a, a pawilo takzet, Opa hian fa neih ve a chak em em a, a bikin ka cousin fa bula a awm hian fa neih ve a chak lutuk ringawt, keipawn ka chak a, mahse ka sawi chhuak ngamlo mai a ni, a chhan chu mipa a nih vangin a in dem lutuk ka hlau a ni. Mahse Mizoram ah fa sak chu ka tum tho a hlimna hi lawm ka hlim na chu, surprise ka tum deuh😁Samuela pov-
Social media ah ka lut a, Instagram/Facebook/telegram/Twitter engkimah chuan ka chanchin vek ka hmu, mi tenawm tih te hmaikawr a vuah char char a nih hi tih te, Tuaia tih te, message comment engkim chu ka chhiar vek ka na takzet a ni. Pawnah chhuak ila thenawm khawveng sawi ka ni a, ka chhuak ngam thlawt lo Ani. Ka chhungte leh Nick chuan min ngaihtuah tih ka hria min tawng thlamuan pawh an tum nasa ni e ka hlim nan engkim an ti a ni,mahse ka hlim Nana ti si, ka tan inthlahrun na zel a ni a ka chungah an that zual leh ka tan hrehawm na a ni a, tha lo in min duat lo in min enkawl duh lo se ka tan a na leh tho bawk si, ka nun chu ka ning a, ka tan khawvel chuan eng a chhuah ve lo a ni. Nun hi a fairlo a, khawvel hian ka chungah zah a ngai lo a, nun hi ka ning a, chhun chu rei ka ti em em a, zan ni vat vat se tiin ka ngaihtuah a, mahse zan a nih leh meuh chuan zan chu a rei zawk em ni aw? Tih tur khawp in a reh leh si, ka nunhlui ka chhui kir a, ka nu leh pa ka tih hming that ve tawh na te kha video 1 vangin ni khat chhung in an hming ka ti chhe leh vek a, fapa tia vuah tlak ka ni em? Tih chu ka in zawt let thin,an hlim hmel nitin a min hmuh thin te chuan mahni in dem na min neih tir a, ka nu leh pa hmel chu hmuh ka duh lo, ka tana an nui hmel chuan min ti na a ni. An fapa hetiang ka ni mai hi ka in sit takzet,Vawiin chu Nick office a kal a, ka nu in min awm pui a, mahse ka be ngam lo, nui hmel pu reng mahse a rilru na takin ka hliam. Ani tih ka hre tlat a ni. Tlai lamah Nick nen a Kan ei tur zawng zawng min bawl sak vek thin, tunah pawh hian Chawhmeh lei Turin bazar ah min kalsan a, keimah chuan ka awm a, ka nunhlui leh tuna ka nundan chu ka in ngaihtuah let a, ka nu / ka pa leh Nick te nun nuam taka ning thei reng keimah vanga an nun dan in thlak leh khawtlang in a, an hmusit na tawngkam tinreng keimah vanga an tawrh na chu tih tawp ka duh tawh Ani. Ka in kawngkhar chu ka kalh tha te te a, ka store room chu pan in hrui (rope) chu ka la a, ka room lam chu ka pan leh hrui chu ka suih tha te te a,lehkha chu la in an tan lawmthu sawi na chu a hrang threuh in ka ziak ta a,ka mittui chu ka dang theilo ni e, ka hmangaih te kalsan Turin ka in buatsaih miau a ni.ka hnawng ah chuan ka vet ta ran mai, ka tello a hlim thei reng keimah vanga hrehawm an tuar chu ka duh tawhlo a ni.An tana ka tih theih tawk chu he khawvel dem na tinreng a reh theih Nana an tana ka tih theih tawk a ni tiin keimah chu ka in fuih ve leh chhawng a. A tawp nan KA NU KA PA NICK LEH KA CHHUNGTE ZAWNG ZAWNG KHA KA HMANGAIH VEK CHE U HLIM TAKIN LO AWM RAWH U tiin ka nunna chu ka ti tawp ta Ani.