Keyifli okumalaar :)
🍀🍀🍀
Hareketli bir sabaha gözlerimizi aralamıştık. Bugün yeni bir şirketle iş sözleşmesi imzalayacaktık. Bir süredir uğraştığımız bir işti ve sonunda ayarlayabilmiştik.
Hazırlıkların erkenden bitmesi için bugün iki saat önceden şirkete gelmiştik. Son ana bırakıp sıkışmaktansa işlerimizi erkenden bitirmeyi tercih etmiştik.
Barlas odasındaydı. Kimse gelmeden dosyaları yine bir gözden geçiriyordu, bana da halletmem için birkaç dosya vermişti. Yanlış bir şey yaparım korkusuyla defalarca üzerinden geçmiş en sonunda bir sorun olmadığına kanaat getirmiştim.
Dosyaları teslim etmek için Barlas'ın odasına gelmiştim. Kapıyı tıkladığımda içeriden girmemi söyleyen komutunu duydum ve kapıyı açarak içeriye girdim. Yalnız değildi. İki tane çalışanla konuşuyordu. Yavaşça masasına ilerledim ve elimdeki dosyayı uzattım.
"Barlas Bey istediğiniz dosyalar. Ben kontrol ettim ama isterseniz siz de bir bakın."
"Sen kontrol ettiysen gerek yok güzelim." dediğinde öksürük krizine girdim. Çalışanların önünde böyle konuşmaması gerekiyordu.
Karşımızdaki kızların gözleri kocaman olduğunda Barlas da ne yaptığını fark etmiş olacak ki boğazını temizledi. "Yani, siz baktıysanız sorun yoktur Ahu Hanım." dedi. O kadar yapmacık söylemişti ki kimsenin inanmadığına emindim ancak kimse üstelemedi. Barlas'ın korkusuna kimsenin üsteleyebileceğini de sanmıyordum zaten.
Birkaç dakikanın ardından çalışanların işi baktı ve odadan çıktılar. Kapı kapandığı anda sinirle Barlas'a döndüm. "Ya Barlas ne yapıyorsun Allah aşkına?"
Sitemimle ben masumum der gibi ellerini havaya kaldırdı. "Güzelim ne yapayım alışkanlık olmuş, ağzımdan kaçtı bir anda."
"Şimdi gidip herkese yayacaklar."
"Yaysınlar yavrum. Kimin öğrendiği umurumda bile değil." dediğinde, "Ama benim umurumda. Şimdi seni kafaladığımı ve senden faydalanmak istediğimi düşünecekler."
Kolumdan tutarak yavaşça kucağına oturttu ve elimi avucuna hapsetti. "Merak etme güzelim, sana saçma sapan bir imada bulunurlarsa kendilerini kapıda bulurlar. Ben seni biliyorum, sen benim sevgilimsin."
Dudakları tam kalbimin üzerine kondu ve hafif bir öpücük kondurdu. "Ben senin içini biliyorum o yüzden onların ne dediğinin benim için zerre kadar değeri yok, senin için de olmasın. Sana söylediklerin her sözün karşılığının alırlar zaten."
Başımı sallayarak onayladım. Ona güveniyordum, eğer bir şey söylüyorsa mutlaka yapardı.
Masanın üzerindeki ofis telefonu çalınca uzanıp eline aldı ve açtı. Konuşmalardan anladığım kadarıyla adamlar gelmişti. Kucağından kalktım ve üzerime çeki düzen verdim. O da telefonu kapattı ve ayağa kalktı.
Gerekli dosyaları aldım ve Barlas toplantı odasına doğru ilerlerken peşinden gittim. İçeriye girdiğimizde sekiz sandalye doluydu. Dört kişi bizim çalışanlar, geri kalan dört kişi de karşı taraftı.
Barlas geçip yerine oturduğunda ben de yanındaki sandalyede yerimi aldım. O sırada bir şey dikkatimi çekti. Karşı tarafın patronu beni süzmekle meşguldü. Tahminen Barlas'la aynı yaştaydı ancak dışarıdan bakıldığında bile ne kadar ciddiyetsiz olduğu belli oluyordu.
Bizim konuştuğumuz adam daha yaşlı birisiydi, muhtemelen babasıydı. Ne oldu da bu adamı gönderdi bilmiyordum ama bugünün sorunsuz bitmesi için içimden dua ediyordum.
Hâlâ gözlerini çekmeyişiyle kaşlarım çatılırken o da bunu fark etmiş olacak ki kafasını çevirip konuşmaya odaklandı, bunu yaparken de genişçe sırıtmayı ihmal etmedi. Suratının ortasına yumruğu geçirmek istiyordum ancak bu iş Barlas için önemliydi bu yüzden kendimi sakinleştirip işe odaklandım.
🌞
Yaklaşık iki saatin sonunda iş konuşulmuş ve anlaşılmıştı. Şimdi ise sıra sözleşmeye gelmişti ve getirmelerini bekliyorduk.
Benim için en zor geçen saatlerden bir olabilirdi çünkü bütün toplantı boyunca adının Emir olduğunu öğrendiğim adamın bakışlarını üzerimde hissetmiştim. Bir şekilde sakin kalmayı başarmıştım ve şu an da sözleşmeyi bir an önce imzalayıp gitmelerini diliyordum.
Kapı tıklatılıp açıldı ve içeriye Aslı girdi, elinde sözleşme vardı. Sözleşmeyi Barlas' a uzattıktan sonra başka bir istekleri olup olmadığını sordu ve olmadığını öğrenince odadan ayrıldı.
Barlas ilk olarak dosyayı Emir denen adamın önüne koydu ve imzalamasını bekledi. İlk başta imzalayacaktı ancak bir anda durup Barlas'a döndü.
"Barlas Bey sözleşmeyi imzalamadan önce bir şartım olacak." dediğinde gerildim, Barlas'ın da kaşları çatılmıştı.
"Böyle konuşmamıştık Emir Bey." dedi. Sesinden sinirlenmeye başladığını hissettim.
"Çok büyük bir şey istemeyeceğim merak etmeyin." bana doğru döndü. " Ahu Hanım'ı istiyorum." dediğinde ağzımdan küçük bir "Ne!" çığlığı çıktı.
Barlas'ın gözlerinin anbean kararışına şahit oldum. O sinirden köpürürken karşıdaki adam gülüyordu. "Böyle söyleyince çok garip oldu. Bu iş bitene kadar Ahu Hanım'ın benim asistanım olarak çalışmasını istiyorum." diye düzeltti.
Barlas sesini sakin tutmaya çalışarak, "Olmaz." dedi. Her ne kadar sakin konuşmaya çalışsa da sesindeki sertlik barizdi.
Adam reddedilmeyi beklemiyor olacak ki bu sefer onun da kaşları çatıldı. "Bu bir rica değildi Barlas Bey. Ya Ahu Hanım asistanım olur ya da bu işi unutun." dedi. Bir de bizi tehdit ediyordu.
Herkes nefesini tutmuş Barlas'ın ne yapacağını beklerken Barlas adamın önünden sözleşmeyi çekti ve parçalara ayırdı. Adam bunu beklemiyor olacak ki şaşkın bir şekilde kalakaldı.
Barlas, "Senin işine ihtiyacım yok. Ahu'yu da aklının ucundan bile geçirme." Ayağa kalktı ve eliyle kapıyı gösterdi. "Şimdi gidebilirsin."
Adam adeta köpürerek yerinden kalktı ve alayla Barlas'a baktı.
"Kızı kendine saklayacaksın sanırım. Hiç paylaşımcı değilsin." sonra bana döndü. "Bu adamdan sıkılırsan beni arayabilirsin, daha eğlenceli olduğuma emin olabilirsin." dediğinde onu susturan Barlas'ın sertçe yüzüne inen yumruğu oldu.
O saatten sonra Barlas deli gibi yumruklarını Emir'in suratına savururken kolundan tutup engellemeye çalıştım ama o kadar sinirliydi ki beni bile gözü görmüyordu.
Yaşanan arbedede geriye doğru savrulurken dengemi kaybettim ve başımı sert bir cisme çarptım, muhtemelen masaydı. Kulaklarıma çalışanların çığlıkları dolduğunda bilincim çoktan kapanmaya başlamıştı bile.
En son gördüğüm Barlas'ın bana koşuşu ve telaşlı yüzüydü. Ondan sonra kendimi karanlığa teslim ettim.
🍀🍀🍀
Ben geldiim. Nasılsınız?
Bu arada finale az kaldı canlarım birkaç bölüme veda ediyoruz🥺
Bölümümüzü beğendiniz mi?
Yıldızımızı parlatmayı ve düşüncelerinizi belirtmeyi unutmayın lütfen :)
buglemkarakurt bölüm sana ithafen canım♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbe Esir +18
RandomNereden bilebilirdim ki dün gece yatağında olduğum adamın bugün patronum olarak karşıma çıkacağını? +18 sahneler olacaktır rahatsız olanlar okumasın lütfen.