Beberapa tahun brlalu selepas aku menjadi slave kepada ayah aku sendiri, sudah banyak benda yang aku buat, lubang aku dah pun muat dengan dildo2 yang ayah belikan dan batang aku sudah lama di lock akan di buka bila ayah nak tapi ayah sekarang dah semakin tua, minat dia menjadi master pun sudah berkurang. Pernah haritu aku dan abang Izlan minta kena seksa tapi ayah malas dan katanya penat padahal haritu ayah cuti, dari situ aku tau minat ayah dah pun semakin hilang.
Pada pagi ahad ayah mengajak aku ke rumah abang Izlan, aku gembira mendengarkan itu sebab mesti ayah nak guna kami lagi, selepas sahaja masuk ke dalam rumah abang Izlan ayah duduk di sofa dan memanggil kamu berdua dan menyuruh kami duduk di atas lantai, "kamu berdua sangat bagus menjadi slave dan taat dengan arahan2 yang aku bagi tapi umur aku sekarang sudah terlalu tua. Kebelakangan ini pun aku sudah kurang meyiksa kamu berdua" kata ayah dengan kami, aku melihat muka abang Izlan nampak sedih, "jadi tuan nak berhenti jadi master?" tanya abang Izlan, "nampak nya begitu lah, ni arahan terakhir aku. Aku nak korang berdua 69 sekarang depan aku" kami yang mendengar itu terus membuk pakaian kami sehingga tak tersia lalu abang Izlan pun baring dan aku bertiarap di atas batang nya, bermula lah sesi menghisap antara satu sama lain, kami berdua menikmati sehingga terpancut lalu ayah bangun dan menarik rambut ku terus dia pijak kemaluan abang Izlan "arghhhh te...terima kasih tuan Daus" "ni kali terakhir batang kau rasa kaki aku yang dah tua ni haha" selepas ayah memijak batang abang Izlan, ayah ke arah bontot tu lalu menampar nya dengan sangat2 kuat, "untuk anak ayah sorang ni penampar yang kuat bagi nampak tapak tangan tuan dia hahaha" "te..terima kasih ayah eh tu..tuan".
Selepas kejadian itu ayah bukan lagi master kami berdua dan kami menjalani hidup yang biasa semula tapi terkadang abang Izlan memanggil aku ke rumah nya untuk bermain dengan nya, kami menyeksa dan menikmati tubuh sesama sendiri tapi itu hanya sementara selepas abang Izlan mendapat panggilan dari keluarga nya yang sudah sakit jadi dia terpaksa balik ke kampung untuk menjaga kedua orang tuanya, aku sedih kerana tak ada kawan bermain lagi.
Dengan tak ada seksaan dan sex aku berjaya fokus dengan cita2 aku menjadi seorang guru tapi aku terpaksa merantau jauh dan meninggalkan ayah dan ibu ku, ayah aku pula terlalu bangga dengan ku sehingga dia sudah mempersiapkan rumah untuk aku jadi tak payah susah2 nak sewa rumah, kehidupan aku semakin normal sehingga lah satu kejadian yang tak terduga diantara aku dan abang kepada salah satu murid yang aku ajar di sekolah.
BERSAMBUNG
YOU ARE READING
SLAVE S3 Ikut Jejak Langkah Ayah (Done)
Short StoryPerhatian: sila baca slave s1 dan slave s2 dahulu Season terakhir untuk cerita "slave"