Part 2

1.7K 19 5
                                    

Seperti hari2 biasa aku mengajak beberapa kelas, aku mengajar subjek teknologi dan komputer, banyak orang cakap subjek ni cikgu dia paling untung sebab hanya duduk dalam makmal komputer yang sejuk tapi sebenarnya tidak, masalah2 komputer yang ada di sekolah aku lah yang akan uruskan dan laman web yang sekolah guna kan aku lah yang buat dengan sebaik mungkin sebab jika ada sedikit kesalahan akan menjadi masalah besar untuk sekolah,  subjek ini juga banyak di salah gunakan seperti murid yang hanya datang ke makmal untuk melihat youtube atau bermain video game. Banyak murid yang hanya mengambil remeh tentang subjek ni tapi ada sorang murid ni betul2 suka dengan komputer sampai kan dia cakap nak minta abang dia belikan komputer di rumah, aku sebenarnya gembira ada juga orang yang anggap subjek ni penting tapi yang jadi masalah nya budak ni terlalu memaksa abang nya sehingga abang nya marah2 dan berfikir bahawa aku lah yang menghasut adik nya untuk membeli komputer di rumah nya.

Pada satu hari abang nya datang berjumpa dengan aku selepas waktu sekolah, "ni ke cikgu kau yang suruh kau beli komputer tu Ammar?" kata abang murid ku itu, "sorry tapi pembetulan. Bukan saya yang suruh Ammar membeli komputer tapi dia memang minat dengan komputer sehingga dia sendiri nak komputer di rumah" aku mejawab semula, kalau diam tak kan membaikkan keadaan. "Eh cikgu baik kau diam je, mulai harini aku tak nak kau ajar2 dia pasal komputer lagi, kau ingat senang cari duit nak beli benda tu lain lah kau kerja ok, duduk2 ajar budak duit masuk bank" ikut kan hati nak jak aku tumbuk muka dia, dalam dunia ni mana ada kerja senang, habis dia membebel depan aku terus dia balik dan bawa adik dia tu balik sekali.

Sampai rumah terus duduk atas sofa, dah lah tadi penat betulkan komputer pengetua tu, boleh pula anak dia jatuhkan moniter tapi nasib tak rosak teruk. Dah kurang penat aku pun tukar baju siap2 nak jogging kat taman belakang rumah, petang tu ramai sangat orang tapi ada satu lelaki yang membuatkan aku berhenti untuk terus berjoggigng, aku ternampak abang kepada Ammar dan dia juga sedang jogging, mula2 aku nak biar kan sahaja tapi kelakuan nya mencurigakan sehingga aku tertarik untuk mengikutinya. Aku melihat dia pergi ke belakang pokok yang sangat jauh dari orang ramai lalu dia kencing di situ tetapi dia tak kencing seperti lelaki biasa malah dia kencing seperti perempuan dengan cara duduk, aku bingung dan hairan, bila aku mula mendekati nya alangkah terkejut nya aku dia sedang memakai lock, aku cepat2 mengambil gambar nya dan menzoom ke arah kemaluan nya itu, iya betul aku tak salah tengok, aku tersenyum jahat, jiwa bdsm aku mula kembali selepas beberapa tahun terkurung.

Malam tu aku mencari maklumat murid ku itu bersama abang nya, aku mencari nama murid ku Ammar lalu membaca semua data2 yang di masukkan dalam sistem terutama data2 penjaga, baru aku tahu yang ibu bapa Ammar sudah meninggal dan mereka hanya dua beradik, abang nya pula bernama Adib berusia 27 tahun, ia hanya bekerja di sebuah bengkel kecil berdekatan kawasan sekolah, pada mula nya aku hanya merancang untuk memberi pengajaran buat Adib tetapi jiwa ku berkata lain dan mula lah memori2 aku menjadi seorang slave kepada ayah ku sendiri, aku berfikir boleh kah aku menjadi seorang master seperti ayah ku, aku pun bangun dan mencari sesuatu di bawa katil ku, aku mengambil sebuah botak yang sudah penuh dengan habuk dan debu, didalam nya penuh dengan alat2 bdsm, aku tersenyum sendiri dalam kepala aku penuh dengan seksa2 yang akan aku buat kepada Adib tapi mula2 sekali aku kena rancang sesuatu supaya dia dengar cakap aku.

BERSAMBUNG

SLAVE S3 Ikut Jejak Langkah Ayah (Done)Where stories live. Discover now