Aku berasa sangat berkuasa, dari seorang slave menjadi seorang master, aku mengeluarkan semua aat2 bdsm lama ku untuk di gunakan ke badan Adib. Alat2 ni menyimpan banyak kenangan aku bersama ayah ku, semua sudah aku pakai dan rasa kan dan sekarang aku akan memakaikan ke anjing aku. Malam itu aku menelefon Adib, katanya baru habis makan bersama adiknya, aku terus video call dia, "masuk bilik kau sekarang aku nak cakap dengan kau" kata ku kepada Adib, "ba...baik tuan", di dala bilik aku menyuruhnya untuk membuka semua pakaian lalu terserlah batang yang di kunci dan juga telur yang sudah penuh, aku tersenyum melihat telur nya, "nampak penuh telur kau tu, nak keluarkan ?" tanya ku kepada Adib "nak tuan tolong anjing merayu" aku terkejut dia memanggil diri nya anjing, nampak nya dia sudah terima dirinya sebagai anjing, "ok esok lepas hantar Ammar ke sekolah cari aku dalam bilik guru, aku tunggu" di hanya mengangguk faham, sebelum aku menamatkan video call itu aku menyuruh dia untuk tunjukkan lubang kelakang nya, tanpa cakap apa2 dia memperlihatkan lubang yang ketat dan sedikit berbulu.
Esok nya di sekolah Adib berada di depan pintu bilik guru, aku terus ke arahnya, memandangkan sekarang ada perhimpunan pagi jadi kbanyakkan cikgu tak ada di dalam bilik guru, aku terus membawa Adib ke tandas guru dan menyuruh nya masuk ke bilik yang aling hunjung, kemudian aku menyuruhnya berbogel manakala aku mengambil tali dan mengikat tangan dan kaki nya lalu menyuruhnya duduk di atas mangkuk tandas jenis duduk. "tuan cakap nak buka lock ni" katanya selepas terikat "aku akan buka tapi aku tak cakap pada waktu pagi ke petang ke, sekarang kau duduk diam2 sini jadi anjing yang baik, diam tau kalau bising cikgu2 lain dengar habis lah kau. Kantoi atas kesalahan kau aku tak tanggungjawab ya" Adib merasa dirinya di tipu tapi dia sudah tidak dapat mengundurkan diri, sebelum keluar aku mengambil stokin ku yang sudah seminggu tak cuci lalu mengikat nya bersama dan mengikat dua stokin itu ke mulut Adib, dia memberi muka sedih tapi aku mencium pipinya lalu keluar ke tandas.
Lebih kurang tujuh jam sesi persekolahan dari jam 7 pagi sehingga 2 petang, aku cikgu terakhirnya balik, selepas memastikan tiada sesiapa lagi aku terus ke tandas yang ada Adib, dia tidur dengan sangat lena lalu aku mengambil gambarnya sebelum membangunkan dia, "seperti yang aku janjikan aku akan buka lock kau" aku terus mengambil kunci yang aku pakai sebagai rantai lalu membuka locknya, Adib sangat2 lega batang nya telah bebas, untuk memberi dia lagi lega aku menggosok2 batang nya, dengan tangan kaki dan mulut yang terikat dia tak boleh buat apa selain pasrah, aku melancap dia semakin laju dan laju sehingga aku merasa dirinya mahu pancut aku berhenti, Adib meronta2 menyuruh aku untuk tak berhenti tapi aku tak peduli, bila dia sudah tenang aku melanjutkan melancap nya dan bila dia mahu pancut aku berhenti, aku membuat begitu selama kurang lebih sepuluh minit, setelah puas aku memaksa batang nya untuk masuk ke lock semula.
Adib meronta2 tak puas hati, "apa ni tuan kenapa lock semula, tuan janji buka lock ni, tolong tuan anjing nak pancut tadi dah banyak kali tuan lancap tak keluar2 lagi ni" dia bising selepas aku membuka ikatan stokin itu, geram dengan bebelan nya aku menampar pipinya dengan kuat, "ingat posisi kau sial, jangan ingat kau boleh buat sesuka hati kau, aku master kau sekarang jadi kau tak boleh bantah sikit pun kalau tak kau akan terima padah nya" mata Adib mula berkaca, aku membuka semua ikatan nya lalu menyuruh dia memakai pakaian nya semula setelah itu aku mengemas2 barang ku dan keluar dari bilik guru bersama Adib. Ammar sedang menunggu di pondok security sambil membaca komik yang aku bagi, Adib terkejut meihat adiknya, dia sudah lupa tentang adiknya kerana terlalu memikirkan nafsunya.
Aku membawa Adib dan Ammar balik ke rumah mereka tapi sebelum balik aku singgah ke restoran untuk makan, "cikgu nak belanja makan ke?" tanya Ammar, Adib terus menyiku adiknya, "iya korang dua jangan malu2 pesan je makanan yang korang ni" kata ku kepada mereka, sewaktu makan Adib seperti tak ada selera makan mungkin dia malu atau memang tak selera lepas kena lancap tapi tak keluar. Tiba2 Ammar cakap nak ke tandas, masa Ammar tak ada aku terus bercakap dengan Adib, "makan cepat, kalau boleh tambah, malam ni aku nak kau pancut jadi makan banyak bagi ada tenaga" kata ku sambil makan, "tuan tak tipu kaini?" "hmm cepat makan, malam ni aku call kau kita jumpa kat taman depan rumah kau" selepas mendengar itu dia terus makan dengan sangat lahap nya, gila tak lapar dari pagi tak makan tu. Selepas menghantar mereka pula aku terus ke mall untuk membeli sedikit pakaian tapi bukan untuk aku, pakaian2 ni untuk Adib sebab aku nak dia sentiasa ingat dengan posisi nya sebagai anjing.
BERSAMBUNG
YOU ARE READING
SLAVE S3 Ikut Jejak Langkah Ayah (Done)
Short StoryPerhatian: sila baca slave s1 dan slave s2 dahulu Season terakhir untuk cerita "slave"