Sudah hampir sebulan Adib menjadi slave ku, aku juga telah melatih dia macam2 dan aku lah orang pertama yang menghancurkan teruna nya, dia sudah tak memberonta kalau aku menyuruhnya apa2, dia kan terus melakukannya walaupun dia tau yang benda tu tak dapat dia lakukan. Pada hari sabtu aku membawanya ke gym dan memperkenalkan dia dengan seorang jurulatih bina badan untuk Adib, aku mula rasa badannya tak begitu menarik jadi aku menyuruhnya untuk membuat sedikit otot, "aku dah bayar mahal2 untuk dia latih kau, jangan kecewa kan aku, semua aku dah bayar kau tinggal dengar cakap jurulatih kau sahaja, faham?" "faham tuan dan terima kasih tuan" kata nya ringkas.
Semakin lama badan Adib semakin bagus, otot2 di badan nya sudah mula naik dan menonjol, nafsu aku semakin naik apabila melihat badan Adib sudah berotot dan semakin kerap lah aku menyeksa badan nya itu. Di suatu malam, aku menyuruh Adib datang ke rumah ku memandangkan Ammar tiada di rumah kerana mengikuti perkhemahan di sekolah, setelah dia sampai aku menyuruh nya untuk melepas semua pakaian nya kecuali jockstrap nya, Adib melihat sekeliling lalu membuka baju dan seluar nya, aku mengambil gambar dari tingkat baru aku membuka pintu, Adib sedikit cemas apabila ada kereta yang lalu tapi dia tetap berdiri di depan pintu menunggu aku membuka pintu itu.
Sejurus sahaja dia masuk ke rumah aku mengikat tangan nya ke belakang dan juga memakai kan Adib ballgag di mulut nya, aku terus membawa nya ke atas lebih tepat nya ke bilik aku lalu membaringkan dia di katil, aku meraba2 setiap inci badan nya terutama bahagian sensetif iaitu batang, telur, puting dan lubang belakang nya. Adib sangat menikmati sentuhan ku sehingga batang nya naik tegak seperti tiang lampu, aku tanpa membuang masa memulakan rancangan ku untuk menyeksa dia. Mula2 aku membuka jockstrapnya lalu melancap nya dengan penuh kelembutan, bila dia semakin terangsang aku berhenti lalu menghidupkan sebatang lilin, tak tunggu lama aku menitiskan terus ke batang tegak nya, Adib menjerit kesakitan tapi tak begitu kuat kerana ballgag itu, meronta2 dia kesakitan tapi aku tak peduli biarpun aku melihat air mata nya mengalir deras menahan sakit. Puas dengan batang yang sudah lembek dan sudah terbalut dengan lilin keras aku beralih ke dadanya, aku menitiskan di puting kirinya sehingga tak terlihat putingnya, kemudian puting kanan nya aku titis kan sama seperti yang kiri aku menutup putingnya dengan titisan lilin yang mulai keras.
Nafas Adib tak terkawal, dia seperti memintah aku untuk berhenti tapi sayang sekali ini baru sahaja bermula, aku mengambil penyangkut baju lalu tunjukkan ke Adib, dia menggelengkan kepala dan mukanya agak takut kerana dia sudah tau apa yang akan berlaku sebentar sahaja lagi, seperti biasa aku tak ambil masa lama aku memukul2 dadanya untuk menghilangkan lilin2 yang mengeras itu, tak peduli sekuat apa Adib menjerit atau sekuat mana dia meronta aku tetap memukul nya sehingga bersih lilin itu di dadanya, kemudian bahagian yang pertama tadi di titiskan lilin, Adib sudah lemah tapi aku tak peduli aku terus memukul kemaluan nya dan dia mula menjerit lagi. Pukulan demi pukulan aku lepaskan sehingga bersih batangnya dengan lilin itu dan menunjukkan warna merah terang di kemaluan nya.
Aku memberi dia rehat tetapi rehat yang tidak begitu tenang kerana aku memasang clip kertas yang hitam itu di kedua2 puting nya lalu aku keluar untuk menyiapkan makan malam, dalam sepuluh minit aku membiarkan Adib begitu aku pun datang dan melihat di terbaring lemah tak bermaya, aku membuka semua ikatan dan juga ballgag di mulut nya, Adib tiba2 bangun dan menonggengkan badan nya, "tolong tuan fuck anjing cepat" katanya, dalam keadaan lemah dia meminta kerana dia sudah tau setiap kali aku puas menyeksa nya aku akan akhiri dengan menjolok lubang nya jadi sebab itu dia meminta aku untuk di jolok tetapi aku masih belum puas, aku menendang rusuknya sehingga dia terbaring semula lalu aku mengambil tali yang mengikat tangan nya tadi kemudian aku mengikat telurnya dan meletakkan pemberat, "lepas kita makan aku jolok ok?" "ok....ok tuan" katanya ringkas lalu kami pun turun ke bawa untuk makan, Adib hanya mampu menahan sakit dan berjalan berkangkang, semasa mahu makan dia mencari mangkuk makanan nya yang selalu nya ada di bawa meja, "malam ni istimewa sikit, kena makan atas kerusi" Adib tanpa banyak cakap terus ke meja makan lalu duduk di kerusi, selama makan dia tak boleh makan dengan tenang kerana pemberat itu terbantung dan aku menerukkan lagi keadaan dengan menghayunkan pemberat itu dengan kaki.
Sekarang masa yang di tunggu2 oleh Adib, dia sudah tertonggeng di atas katil bersedia untuk diguna, aku mengeluarkan batang ku yang sudah dari tadi nak lubang dan tegak macam tiang, aku meletakkan minyak di batang ku dan juga di lubang Adib lalu tanpa menunggu lama aku memasukkan batang ku yang besar ke lubangnya dan memaju mundurkan nya, Adib menahan sakit bercampur sedap apabila aku menjoloknya, kadang dia menyuruh aku melajukkan nya kadang menyuruh aku untuk perlahan, sewaktu aku mahu pancut dia meminta izin untuk pancut bersama, aku mengeluarkan batang ku lalu dia baring menghadap ku lalu dia melancap batang ku bersama2 dengan batang nya, batang kami melekat bersama dan di lancap bersama "ahh ahhh si..sikit lagi teruskan" "ahhh ahhh ahhh tuan anjing...anjing ahhhhhhhh" akhirnya kami pancut bersama, Adib dihujani dengan air mani aku dan air mani nya.
Setiap Ammar tak ada di rumah Adib akan kerumah ku untuk digunakan, tak di sangka Ammar dapat masuk ke sekolah berasrama penuh dan itu memberi peluang yang besar kepada Adib untuk selalu digunakan, otak Adib sudah dicuci dan dipenuhi dengan nafsu untuk digunakan oleh tuannya, Adib menjadi slavesepenuh masa dan kadang tinggal di rumah ku jika dia mendapat cuti, aku telah berjaya menukarkan dia menjadi slave sejati.
TAMAT
YOU ARE READING
SLAVE S3 Ikut Jejak Langkah Ayah (Done)
Historia CortaPerhatian: sila baca slave s1 dan slave s2 dahulu Season terakhir untuk cerita "slave"