1

92 3 0
                                    

Ash yanıma geldiğinde önce biraz korktum. Kitabımı az kalsın düşürüyordum.

-Ash! Dikkat etmelisin. Bu benim en sevdiğim kitabım ona ne kadar önem verdiğimi biliyorsun!

-Alt tarafı bir kitap. Ayrıca başka kitaplarda okumayı öğrenmelisin. Ne kitapmış arkadaş

-Neyse Ashton ne oldu?

-Birşey mi olması lazım?

-Bilmem benimle pek konuşmuyorsunda bu aralar. Hep çocuklarla takılıyorsun. Alınmaya başlıyorum söyliyim.

-Öyle şey mi olur Sidney! Nen seni hepsinden ayrı seviyorum. Biz birlikte büyüdük. Sen benim için çok özelsin ,dedi ve sarıldı. Bende ona sarıldım doğal olarak.
Zil çaldığında koşarak laboratuvara girdim. Kimya dersiydi. Bay Keith bana yandan bir bakış fırlattı ve eliyle tahtaya doğru gitmemi işaret etti. Yavaşça tahtaya doğru yürüdüm. Bütün sınıf bana bakıyordu. Kafamı Bay Keithe çevirdim ve söze başladım.
-Bay Keith , geç kaldığım için özür dilerim. Şimdi geçebilir miyim sırama lütfen?

-Evet Bayan Soul. Ama korkarımki yeriniz şimdilik dolu Bayan Kennedy nin yanında Bay Efron oturuyor. Şimdilik arkaya Bay Evian ın yanına geçin.
Başımı salladım ve Zackin yanına yerleştim. Zack her zaman yaptığı gibi bana sarkmaya başladı.

-Nasılsın bebek! Umarım bu derslik benim yanımda oturmaktan büyük zevk duyuyorsundur.

-Ne demezsin , dedim ve iç geçirdim.

Bay Keith :

-Evet arkadaşlar bu aylık grup olarak çalışacak ve bana bir ödev hazırlayacaksınız. Konular hekese özel olacak. Şimdi grupları asacağım herkes tenefüste baksın , dedi ve o neredeyse duymamamız imkansız olan cırtlak sesiyle ders anlatmaya başladı.
Ders bitiminde kitabımı tam elime alıp oturacakken yanıma Luke geldi.
Luke tatlı bir çocuktu. Ama o anda yanıma gelmesine şaşırmıştım. Çünkü Luke okulun en popüler grubundaki yani en popüler kişilerdendi. Bütün kızlar Luke onunla çıksın diye Luke' nin poposunda dolaşırlardı. Küçüklükten beri Luke dan hoşlandığım doğruydu. Luke hakkında hayaller kurdum. Hep onu gizliden gizliye sevdim. Ama bunu kimseye ne söyledim nede belli ettim. Ben herzaman kitaplara sarılan pop müzik dinliyorum diye dışlanan ve Mae ve Ash dışında hiç arkadaşı olmayan bir bireydim. Arada sırada insanlarla konuşuyorum tabikii ama hiç kimseyle arkadaş olmuyorum.

-Sidney gruplara baktımda sen ben bide Calum asit ve bazlarla ilgili bir deney yapıp gördüklerimizi bir kağıda yazmalıymışız.

-Tamam. Ne zaman nerede yapmak istersiniz kararlaştırın bana her yer uyar.

I Won't Let You Go //calum hoodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin