-de már nem szeretlek. -mondtam és töröltem le a könnycseppeket az arcomról.
-hát oké. -ahogy kimondta berohant az apja.
-KOMOLYAN FIAM? KITTI? ENNYIRE TELLETT? -ordított Levire.
Ő csak nézte az apját megse szólalt. Én meg levit néztem. És bekucorodtam a sarokba. Majd folytatta az apja.
-EZ A CSAJ CSAK KIHASZNÁL TÉGED FIAM. MOST CSÓKÓLOZOTT AZ EGYIK ALKALMAZOTTAMMAL. HAGYD MÁR AZT A LÁNYT ANNYI LÁNYT HOZOK IDE NEKED AMENNYIT AKARSZ DE EZEK MIND NORMÁLISAK! -üvöltötte a maffia.
-de ha vele boldog?-kérdeztem halkan.
-TE MEGNE SZÓLALJ HALOTTNAK KÉNE LENNED. -üvöltött.
-akkor öljön meg maga...-mondtam.
-apa ne!-szólt bele Levi.
Levi apja megfogta a csuklóm le rángatott és lekötözött egy székhez.
-Azt akarod megöljelek? Azt hiszed nem merem? -kérdezte miközben lekötött.Levi leszaladt és el lökte az apját.
Az apja viszont erősebb volt és ellökte Levit majd kivett egy pisztolyt.
Levi elém állt.
-FIAM ÁLLJ EL ELŐLE. -ordította a maffia
-NEM APA NEM ÖLÖD MEG. ÁRTATLAN.-ordította vissza Levente.
Majd halkan megszólalok.
-Levi állj el előlem...nem akarom hogy bajod essen állj el. -mondtam
Levi megfordult legugolt hozzám és belesúgta a fülembe:
"-Tartozom neked ennyivel."
-Apa ismerem őt. Általánosba együtt jártunk. -mondta levi majd ki kötözött.
Az apja letette a pisztolyt. Dominik is leszaladt. Rám nézett és láttam rajta hogy bántja a dolog. Majd mikor kikötözött Levi felkapott és úgy vitt a szobába mint valami mennyasszonyt.Lefektetett az ágyra majd becsukta az ajtót. És feljeb tett az ágyon betakart és oda feküdt hozzám fél oldalasan, megpuszilta a homlokom és elkezdte simogatni a kezem. Majd mesélni kezdett.
-emlékszel mikor elmondtad hogy bejövök neked? Nagyon aranyos voltál. Piros voltál mint a paradicsom. Azt válaszoltam lehet lesz valami köztünk te tartottad magad és vártál rám. Rá egy évre megint bevallottad hogy bejövök neked és azért vagy féltékeny mindenkire. Emlékszem mindig bedurciztál kis aranyos voltál. -mesélte mosolyogva. -de most már mindennek vége. Beszélek Kittivel. Vissza hívom. Lehet itt maradunk. Vigyázok rád. A családodhoz már soha többet nem jutsz vissza ez tény. De itt maradhatsz vigyáznak rád a fiúk én apám. -mondta sóhajtózva. -most elmegyek reggel találkozunk. Dominikot beküldöm rendben? -de ezt már nem hallottam vagyis úgy tettem mint aki nem hallja és bealudt.Majd kiment bejött Domi leült nézett ahogy "alszom". Majd kinyitottam a szemem ami tiszta vörös volt a sírástól.
-Azt hiszem még mindig szeretem őt...-mondtam Dominiknak.
-Azt hiszem ő is szeret téged. -helyeselte Dominik.
-ide fekszel mellém? -kérdeztem a másik ágynak az oldalára mutatva.
-nem érhetek hozzád, ezt parancsolta a főnök.
-nem kell hozzám érj csak feküdj ide.
Nagy nehezen csak meggyőztem és befeküdt mellém.Majd reggel ő hamarabb fent volt és kiment hozott be nekem kávét meg reggelit nagyon finom amerikai palacsintát nutellával. Amire persze nem ébredtem fel. Egyszer csak nagy puffanást hallottam. Dominik ki szaladt. Majd vissza be.-PAKOLJ EL KELL MENNÜNK.-gyorsan ami ott volt közelbe össze pakoltam és le mentem domival a pincébe már mindenki ott volt beültünk egy-egy mercédesbe. Volt +1 aki akart elvihette.
-menjünk azzal. -mutattam rá.
-de én nem tudok vezetni -mondta Domi meg ott pár srác.
-Majd én elvezetem csak gyorsan üljetek be. Gyorsan mindenki beült én is. Be indítottam. Majd elindultunk.Kifaroltam vele majd felnyomtam 160ra a gázt és mentünk a többiek után.
-tudjátok hova kell menni?-kérdeztem.
Mindenki mondta hogy igen igen.
Mondom nekik hogy akkor irányítsatok, mert mindenkit megelőztünk mindenki minket nézett: Levi, a Maffia akik vezettek a srácok. Dominik elirányított oda ahova kellett mennünk. Majd mi értünk oda a leghamarabb. Bementünk.
-Itt az az egy probléma van hogy nincsen minden szoba ki építve így pár ember át fog menni az erdős házunkba-mondta Dominik.
-Szerintetek én is? -kérdeztem egyből vissza
-Áá nem te biztos itt maradsz! -mondta
-igazából ti hányan vagytok? -kérdeztem kicsit féltem a választól.
YOU ARE READING
A maffiavezér fia és a farkas lány
Romance"szeretlek" -mondta és mélyen bele nézett a szemembe "én nem szeretlek!" -válaszoltam elhidegülten, de hazudtam neki. Mert irtózatosan imádtam! De nem habozott megcsókolt. Noémi egy 17 éves lány akit elrabolnak de a maffia fia ismeri Noémit így me...